World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
HJÄLP!

Jag och några till i min gamla guild lämnade/blev kickade pga att den höll på att falla ihop.

Så vi skulle skapa en ny guild.

Vi tänkte ta Betrayal men det var taget.

Något i samma stil vill vi ha, några förslag?

"Dom rosa kaninerna"

Så kan ni ha en vit tabar, med rosa kanter, samt en rosa kanin på...

Permalänk
Medlem

bwl var omöjligt, så vi tänkte döda kazzak, då hade han tydligen blivit dödad tidigare idag, och azuregos var inte spawnad, så vi drog o döda onyxia istället. fick mig en ny neck

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

Onyxia Tooth Pendant?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
BWL SUGER!!!!!!!!!!
vi var 39 pers och 10 va oss hade ping bug... när vi var utanför låg på vi på 50-150ms... sen när vi går in kommer den upp till 1500 och stiger till ungefär 5k där man får disc... hände var 3 min

Hmm detta kanske är lite konstigt.. men jag hade samma problem som du säger.. Det hjälpte med att stänga av netlimiter

hjälpte en annan med att stänga netlimiter.. Så om du har det stäng av det

men det gjorde en HotFix på BWL idag..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HTFFB
denna parodifilm måste ni se
http://www.aeduin.com/meeting05.wmv

Haha, tyckte den var riktigt bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
bwl var omöjligt, så vi tänkte döda kazzak, då hade han tydligen blivit dödad tidigare idag, och azuregos var inte spawnad, så vi drog o döda onyxia istället. fick mig en ny neck

http://thottbot.org/?i=37310 den va?

eller onyxia head?

jag har den collar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HTFFB
denna parodifilm måste ni se

http://www.aeduin.com/meeting05.wmv

Hahaha klockren

Permalänk
Medlem

O_o är det någon som märkt utanför IF? blev helt chockad när jag sprang ut

Permalänk

vad vad? Fan att man sitter på jobbet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
http://thottbot.org/?i=37310 den va?

eller onyxia head?

jag har den collar

jepp collar, vill ha pelt oxå

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
O_o är det någon som märkt utanför IF? blev helt chockad när jag sprang ut

vad är det för nåt utanför IF?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juggernaut
vad är det för nåt utanför IF?

bara nytt där vid infarten en extra väg till vänster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Förstår dock varför när man ser en hunter som rollar på och vinner t.ex en dal'rend när en rogue finns med i raiden =/

En warrior rollade på Dal rend (off-hand) och vann den från mig trots att jag skrev need. Efter det har jag i princip lagt av med wow. Jävla skitspel efter lvl 60, vad fan ska man göra efter lvl 60 om man inte vill leta grupp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
En warrior rollade på Dal rend (off-hand) och vann den från mig trots att jag skrev need. Efter det har jag i princip lagt av med wow. Jävla skitspel efter lvl 60, vad fan ska man göra efter lvl 60 om man inte vill leta grupp?

Det är därför jag slutat spela pickup grupper.. Hitta ett guild och spela endast med dom.. gör MC/BWL/Onyxia kul som satan

Var en hunter som rollade på ShadowCraft cap när den droppades.. i Scholo.. Mjo oooojj

Men du kan ju inte lägga av med WoW bara för en idiot warrior rollar på RogueSvärd

vad ger det

Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: Increased Defense +10.

The set gives these bonuses as more pieces are worn:
2: +50 Attack Power.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Det är därför jag slutat spela pickup grupper.. Hitta ett guild och spela endast med dom.. gör MC/BWL/Onyxia kul som satan

Var en hunter som rollade på ShadowCraft cap när den droppades.. i Scholo.. Mjo oooojj

Men du kan ju inte lägga av med WoW bara för en idiot warrior rollar på RogueSvärd

vad ger det

Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: Increased Defense +10.

The set gives these bonuses as more pieces are worn:
2: +50 Attack Power.

Finns för mycket idioter i wow, dessutom har jag inte lust att pressa mc flera dygn i sträck för att KANSKE få nån fin rogue-drop. Vill gärna ha ett liv också. Nä, swg igen kanske?

Permalänk
Medlem

HMB: testa en ny karaktär? WoW är inte bara att man har en karakär och sen har man inget mer, klart som tusan att det blir tråkigt då om man är på sin main hela tiden!

Jag själv tog det kanske 1 vecka, med att dagligen bunnyjumpa 3 timmar på bron i IF till AH, innan jag fick shamanen ur röven och göra en add.

EDIT: aaahhh! stör mig på att det är så exakt att man inte kan hoppa från ena sidan till andra sidan av bron på bredden, har till och med 8% speed enchant på bootsen >.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
HMB: testa en ny karaktär? WoW är inte bara att man har en karakär och sen har man inget mer, klart som tusan att det blir tråkigt då om man är på sin main hela tiden!

Jag själv tog det kanske 1 vecka, med att dagligen bunnyjumpa 3 timmar på bron i IF till AH, innan jag fick shamanen ur röven och göra en add.

yepp jag har startat en warrior och det är jävligt roligt att spela som

Permalänk
Medlem

Downup: har en med, lvl 24 atm, fan vad kul dom är, konstant action! charge, *slackta, slackta, slackta* charge, *slackta, slackta, slackta*, bandage, charge... ^^

EDIT: eller stavas det slakta?... mjo det gör det.... orka ändra -.-

Permalänk
Medlem

Warrior är riktigt kul att köra, Mobsen dör snabbt och man behöver inte köpa mycket mat/använda mycket bandage om man är undead + att vi får använda dom stora vapnen

Permalänk
Medlem

Våran nya guild heter Betrayed.

Varför?

Vi blev lovade guld och gröna skogar, massor med roligt pvp, massor med roligt chatt, trevliga människor.

Ingen hände.

Så vi bröt oss loss.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
En warrior rollade på Dal rend (off-hand) och vann den från mig trots att jag skrev need. Efter det har jag i princip lagt av med wow. Jävla skitspel efter lvl 60, vad fan ska man göra efter lvl 60 om man inte vill leta grupp?

Agreed, efter 60 så blir det genast ruggigt repetativt trots att de lägger till "Nytt" content. Det är i princip samma skit med ny förpackning.
Innan 60 har man just, 60, att se fram emot som ett ljus på horisonten av xp-grind.

Funderar seriöst på att sälja all skit jag har och ge pengarna till nån lycklig sate samt avsluta kontot helt.

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Har skapat en ny warrior hehe
Byte server från Burning blade till stormscale där polaren lirar i Khan så jag ska lira upp en Orc Warrior som jag nu pressat till level 14...
Finns inget roligare än Warrior än, roligare än min 60 shaman iaf

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons...

Härliga buggar. Horde och Alliance som zonar in i SAMMA MC instance. Vad förvånad man skulle bli. Hur delar de upp looten?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
En warrior rollade på Dal rend (off-hand) och vann den från mig trots att jag skrev need. Efter det har jag i princip lagt av med wow. Jävla skitspel efter lvl 60, vad fan ska man göra efter lvl 60 om man inte vill leta grupp?

En warrior har lika mycket rätt till Dal'rend som en Rogue. Alla warriors kör inte MS build, vissa föredrar Fury, och då är Dal'rends kanon. Så att säga att det är ett Rogue svärd är fan jävligt fel.l

Permalänk

Dal'Rend är även det bästa setet för dual-wield för hunters, speciellt med +15 AGi enchant på båda.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
En warrior rollade på Dal rend (off-hand) och vann den från mig trots att jag skrev need. Efter det har jag i princip lagt av med wow. Jävla skitspel efter lvl 60, vad fan ska man göra efter lvl 60 om man inte vill leta grupp?

Inget, eftersom alla är egobögar och faktiskt förtjänar "sina" items mer än alla andra i hela vääärlden, och vill du inte suga av en GuildMasters kuk ja då får du aldrig se endgame, woot woot, efter level 60 är det pvp för min del, synd man har en lvl 60 warrior som bara rullar runt och minear thorium dygnet runt nu bara...

Vi körde inte G/N system då jag (min warrior) rullade på Dal'Rends offhand, och givetvis fick man massa whispers från roguesen/hunters med "are you sure you are gonna use that?, perfect blabla tbh". Hur tänker folk egentligen? Antingen kör man DKP eller så bara med tärning, eller den som får största upgraden av det, jag spyr när folk bara vill ha och ha och ha tills dom har alla "sina" items eller kanske också allt dom kan använda, bara för att samla på sig utan att bry sig om dom andra 14 som faktiskt gjorde det möjligt.

Rejält trist dock, att endgame är uteslutande för folk som orkar vara snutteplutte med allt och alla oavsett hur jävla idiotiska dom är. (spelar på för liten realm för att hitta folk som är vettiga)

Sen finns det så otroligt många som blivit boostade/konstant hjälpta till 60 (hoppas jag iaf, spelar man en karaktär i 60 levels BORDE man veta hur den funkar... tycker man) som inte ens vet hur aggro/threat/hatelist fungerar, bäst är nog rogues som står och tokspammar backstab/evis och grinnar när dom behöver ressas för att warriorn inte kunde hålla aggro.

PvP ftw! Iaf nu när man kan kämpa sig till en rank och behålla den gear man kan köpa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av At The Gates
Dal'Rend är även det bästa setet för dual-wield för hunters, speciellt med +15 AGi enchant på båda.

föredrar hellre 2*dawns edge som hunter

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

Det finns uträkningar som visar på att Dal'Rend get bättre stats totalt.

Goda nyheter för dueller. Man återgår till som det var förut, man är inte in-combat hela duellen så hunters kommer att kunna re-trappa osv.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Har skapat en ny warrior hehe
Byte server från Burning blade till stormscale där polaren lirar i Khan så jag ska lira upp en Orc Warrior som jag nu pressat till level 14...
Finns inget roligare än Warrior än, roligare än min 60 shaman iaf

Spoken like a true noob warrior, finns ett stort undantag dock, med bra twink-gear är warriorn nog den roligaste klassen, utan är den totalt jävla värdelös.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Lyssna inte på sånt här (om du har ett bra guild). Rogues är bästa på DPS i MC, bästa DPS på en boss. Rogues är bästa classen i spelet om du behöver singel target dps övert tid punkt slut.

Jag spelade en priest till 60 och även om jag kan få en grupp på 10sec så suger classen stenhårt. Med Rogue i ett MC guild så känner man verkligen hur bra klassen är.

Sen att alla idioter inte fattar hur bra DPS Rogues har är bara sorgligt men sånt skall man skita i och leva med vetskapen att man alltid gör mest skada.

http://hem.spray.se/cocker/rogue_dps.jpg

Visst är det så att Rogues gör mest skada på single targets, det är det inget snack om. Dock är det bara i de allra tyngsta ställena man behöver den skadan egentligen och Rogues har inte så mycket mer att erbjuda till skillnad från vissa andra klasser som kan göra saker förutom bra skada. Det är nog det, tillsammans med att det finns så många Rogues, som gör att det kan bli svårt att hitta grupper om man inte kan köra med ett guild.

Att du säger att priests suger har jag väldigt svårt att förstå. De är oerhört nyttiga för alla grupper och därför vill folk alltid ha med dem överallt. Eller menade du att du inte tycker de är roliga att spela?

Jag tror nog de flesta som är värda att spela med vet hur mycket skada Rogues kan göra, problemet är bara att på många ställen kan t ex mages ersätta som damage dealers och göra mer utöver det (remove curse, sheepa på avstånd och i combat, snabba upp gruppen med att göra vatten osv) vilket gör att mages lättare får grupper.