World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Någon som kan en bra Tank-Build för warrior? Känns som att jag inte gör något annat. Vet dock inte hur jag ska placera ut det..

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warrior/tale...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Gick will www.warcraftmovies.com och sökte på beggar och denna dök upp:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=7557
Verkar vara rätt?

Man tackar! Tänkte aldrig på att söka på warcraftmovies.com men jag tackar så mycket för att du tog dig tid att leta up det! Cheers!

Permalänk
Medlem

Som warrior har man nytta av att ha blacksmithing som proffesion?
Har tagit Mining, är nu osäker på om jag ska ta enginering lr blacksmithing.
Och i början som warrior ska man köra tank build? lr någon annan.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Som warrior har man nytta av att ha blacksmithing som proffesion?
Har tagit Mining, är nu osäker på om jag ska ta enginering lr blacksmithing.
Och i början som warrior ska man köra tank build? lr någon annan.

blacksmithing känns ganska halvfärdigt och inte så nödvändigt när man kan köpa eller får bättre i quest. så jag tycker du ska ta engineering

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

ok, läste att de finns goblin och gnomeish enginering lr något sånt. Är de att man kan lära sig olika saker?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
ok, läste att de finns goblin och gnomeish enginering lr något sånt. Är de att man kan lära sig olika saker?

jo,

http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=411

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
du kan visst förstöra din Hearthstone

Hmm ok, har definitivt för mig att man inte kunde det förr iaf. Är ju rätt korkat att det går, varför skulle man vilja slänga ut den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Hmm ok, har definitivt för mig att man inte kunde det förr iaf. Är ju rätt korkat att det går, varför skulle man vilja slänga ut den?

Man kan slänga den, men sen är det bara att snacka med en innkeeper så får man ny

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jo,

http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=411

tack, har lite tid på mig att bestäma vilken jag ska välja, lutar åt gnomish nu.

Vad ska warriors ta för build i början? en tank build?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
tack, har lite tid på mig att bestäma vilken jag ska välja, lutar åt gnomish nu.

Vad ska warriors ta för build i början? en tank build?

Fury

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
tack, har lite tid på mig att bestäma vilken jag ska välja, lutar åt gnomish nu.

Vad ska warriors ta för build i början? en tank build?

jo, fury upp till 40, sen specca om till mortal strike.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

YES!
Eskanars collar droppa, +1% more crit for me

och btw imp Execute om man gillar att leda scoreboarden i AB/WSG

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Fyfan vad glad jag är! WEEEE!

Först står två ?? utanför horde-basen i stonetalon och gankar med deras polare lvl 22.
Alla är rogues.

Jag kör Stomp (tauren) och kommer undan.
De hoppar på allt och alla under lvl 35, för annars vågar fegisarna inte.

Jag kör aspect of the cheetah och kutar ut. De tror att jag drar iväg, så de skiter i mig. Smyger fram och ser lvl 22:an ostealthad - hunter's mark - fram med pet - spamma bullets - död.

Då ser jag hur min gubbe rycker åt annat håll (distract) så slår på aspect of the cheetah. Ser hur en rogue irriterat unstealthar och springer efter, spammar /spit och /laugh på han - och snubben blir så sur att han följer efter mig ända till Talondeep Path (andra änden) där loggar jag snabbt ut och sitter här och ler

Jag är lvl 21 btw.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Fyfan vad glad jag är! WEEEE!

Först står två ?? utanför horde-basen i stonetalon och gankar med deras polare lvl 22.
Alla är rogues.

Jag kör Stomp (tauren) och kommer undan.
De hoppar på allt och alla under lvl 35, för annars vågar fegisarna inte.

Jag kör aspect of the cheetah och kutar ut. De tror att jag drar iväg, så de skiter i mig. Smyger fram och ser lvl 22:an ostealthad - hunter's mark - fram med pet - spamma bullets - död.

Då ser jag hur min gubbe rycker åt annat håll (distract) så slår på aspect of the cheetah. Ser hur en rogue irriterat unstealthar och springer efter, spammar /spit och /laugh på han - och snubben blir så sur att han följer efter mig ända till Talondeep Path (andra änden) där loggar jag snabbt ut och sitter här och ler

Jag är lvl 21 btw.

STonetalon är kul att campa, jag och brorsan drog dit då och då och döda alla vakter och horde som va där, sen campa vi fligthpath där. Alla som landade vill ju vidare direkt, men kastar fireblast så kan de inte åka vidare och fattar inget, skit kul där

Edit: Fury build, som denna http://talentcalculator.merciless-gilde.com/?t=5055&show=temp... ?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen

STonetalon är kul att campa, jag och brorsan drog dit då och då och döda alla vakter och horde som va där, sen campa vi fligthpath där. Alla som landade vill ju vidare direkt, men kastar fireblast så kan de inte åka vidare och fattar inget, skit kul där

http://img265.imageshack.us/img265/976/wowscrnshot06220517271...

[/url]

Tycker också att du borde dö i förtid.

Permalänk
Medlem

Fan vad jag hatar beggers o jobbiga personer.

Fick Beaststalker belt i en snabb runda i Ubrs, alla greed då.

Går till IF /2 Wts: Beaststalker belt 50g

Så får jag dessa jobbiga svar ifrån en

-m8
-m8 who m?ch
*?
-Sry how much m8?
*50g did i say
-m8 pls i only got 36g and i realy need it!
*No 50g or nothing.
-m8 pls i realy need it

Så fortsätter han så jag jobbar han upp till 50g så säger han sen i trade
-My friend says it only worth 20g m8
*No i want 50g
-pls m8 i can give youo 36g pls i realy need it m8

urk vad jag hatar dom

Permalänk
Medlem

50 g för beaststalker belt? 10 g eller 25 g eller något brukar BoE-sakerna i blåa seten gå för? Eller?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
50 g för beaststalker belt? 10 g eller 25 g eller något brukar BoE-sakerna i blåa seten gå för? Eller?

hehe inte på våran server dom ligger runt 50-100

hehe vi har den nu :P.. nerf warriors nerf nerf.. varför får dom alla roliga vapen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
hehe inte på våran server dom ligger runt 50-100

Ajdå, dyrt

[QUOTE]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
http://img8.imageshack.us/img8/5250/hammer5ux.jpg

hehe vi har den nu :P.. nerf warriors nerf nerf.. varför får dom alla roliga vapen?

Fan vad lyx att ha den Rogues har väl asmycket gear och vapendrop överallt? ^^ Eller? (Har inte spelat rogue så).

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

Vid vilken lvl ska man göra DM ?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jag höll på spy..det fanns knappt nå rogue dropps innan brd..Sen när man väl kan göra dom instance.så droppar alldrig det man ska ha.dödat baron 20ggr för byxorna och daggen..men inegt av dom har droppat bara wildheart.det kan bero på att jag har otur med..efter att dödat plugger 30ggr+ fick jag min barman shanker.
Känns inte så kul då man ser nån som var 60 långt efter mig speciellt druider som har nästan fullt wildheart sett efter nåra runns i olika instance

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Det är inte onödigt alls. Den första (och flera) hammern som gjordes på US servers var till en paladin. Warriors skall ha yxa
Den första Thunderfuryn som gjordes fick en paladin, den med.
Huvudsaken är att vapnen är rena PvP vapen, att ge dom till PvE medlemmar only är lite synd, sen spelar det ingen roll om det är Paladins eller warriors igentligen.

Thunderfury är inget "rent pvp-vapen", det är ett rent stenhårt tankingvapen som är asbra främst i pve tack vare proccen.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Vid vilken lvl ska man göra DM ?

Deadmines eller DireMaul?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Deadmines eller DireMaul?

deadmines

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
deadmines

Det är väll typ 18

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk

okej thx

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Vart ska en lvl 59 Pally grinda för pengar och XP? Jag har bara 51G nu, vill ju kunna få Epicmount så snabbt som möjligt nu.
BTW, har BS på lvl 260 och funderar på att byta til ENG pga alla bober och DeathRays, är det ett bra byte? Man förlorar ju antifear trinketen man får får BS, vad tycker ni?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

tyr's hand är bra att samla xp och pengar

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem

Har en 42 mage, snart 43. Var ska jag questa? Gör uldaman då och då men svårt att få grupp, och gjort de gula questen för min lvl i Strv.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Stormscale ospelbar som vanligt på Söndagar.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.