BattleField2 film #9

Permalänk
Medlem

Denna film visar ju inget egentligen förutom att spelet ser ut att flyta bra så länge ni inte kräver 120fps :/

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atrOx
Nån som vet om det kommer att stöjda SLI?

Allt stödjer SLI?

Visa signatur

I'm frantic in your soothing arms, I can not sleep in this down filled world.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
...många timmar extra i Half-Life 2 och FarCry som gick åt till att zooma in på detaljer och bara njuta av det vackra handarbetet på alla modeller

Jag inväntar BF2 med spänning och hade också gärna njutit lite av produktionsvärdet, men commanderkillen verkar ju helt lost och det lilla infanterigameplay man får se verkar mest gå ut på att dö så fort som möjligt, alternativt gå runt i en cirkel och skjuta och interagera så lite som möjligt med omgivningen.

Men vad kan man begära, de kanske inte ens visste att de filmades...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av manji_swec
Jag inväntar BF2 med spänning och hade också gärna njutit lite av produktionsvärdet, men commanderkillen verkar ju helt lost och det lilla infanterigameplay man får se verkar mest gå ut på att dö så fort som möjligt, alternativt gå runt i en cirkel och skjuta och interagera så lite som möjligt med omgivningen.

Men vad kan man begära, de kanske inte ens visste att de filmades...

skulle tro det, de kanske hade en massiv gathering av buggtest?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Modificated
Allt stödjer SLI?

Oki?
Det går kanske att spela om inte spelet stödjer SLI, men du får ingen prestanda ökning!
Men det finns åxå spel som inte fungerar korrekt för att det inte stödjer SLI, som tex UT2004.
Har inte provat med senaste drivisarna men med äldre drivisar funka det inte nå bra iaf(UT2004).

Så det jag undrar är om det är nån som vet om BF2 stödjer SLI fullt ut, alltså att man får en prestanda ökning?

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Avstängd

x800pro/xt och 6800gt är troliga medelkort för att köra med acceptabla framerates.
finns inget värre än att lagga i ett kritiskt moment typ en granat som kommer emot en

framerate åsido och grafik likaså, spelkänslan måste finnas där som i B1942 det är då det blir ett måste.

och bara jag får airzookas så jag kan skjuta de där jäkla piloterna i deras xxxx plan...revenge of the infantery ;D

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
x800pro/xt och 6800gt är troliga medelkort för att köra med acceptabla framerates.
finns inget värre än att lagga i ett kritiskt moment typ en granat som kommer emot en

framerate åsido och grafik likaså, spelkänslan måste finnas där som i B1942 det är då det blir ett måste.

och bara jag får airzookas så jag kan skjuta de där jäkla piloterna i deras xxxx plan...revenge of the infantery ;D

medelkort?:) det är ju toppkort.

och det är inte så farligt med en granat som kommer mot en..värre när det laggar när man flyger plan eller helikopter speciellt när man flyger nära marken och hus osv.

förresten så.. jag dodgar dina bazookaskott och kör upp en missil i röven på dig i slutet på juni

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
medelkort?:) det är ju toppkort.

och det är inte så farligt med en granat som kommer mot en..värre när det laggar när man flyger plan eller helikopter speciellt när man flyger nära marken och hus osv.

förresten så.. jag dodgar dina bazookaskott och kör upp en missil i röven på dig i slutet på juni

och dig väntar jag på ditt base med helicopter...när du dör då jag skjutar på dig igen o igen o igen tills du e i helvete

Permalänk
Avstängd

tur att inte spelet kommer nu ivår hade sabbat mina tentor som fan...

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
och dig väntar jag på ditt base med helicopter...när du dör då jag skjutar på dig igen o igen o igen tills du e i helvete

haha jag är ingen baseraper...jag är bara jävligt skicklig med flygenheter - dock så är jag nästan lika vass som infanterist så om du klarar att skjuta ner mig 1 gång kommer jag tillbaks igen och dödar dig, om jag inte klarar det så kommer jag som infanterist och då är du garanterat död hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
x800pro/xt och 6800gt är troliga medelkort för att köra med acceptabla framerates.
finns inget värre än att lagga i ett kritiskt moment typ en granat som kommer emot en

framerate åsido och grafik likaså, spelkänslan måste finnas där som i B1942 det är då det blir ett måste.

och bara jag får airzookas så jag kan skjuta de där jäkla piloterna i deras xxxx plan...revenge of the infantery ;D

Ja ush, samma som med Doom 3. Ni kommer behöva minst ett Radeon x900SuperProUltra för 9000kr och en 4.0ghz Processor för 10 000kr för att kunna spela med framerate över 50Fps!

Detta kommer bli det mest krävande spelet som finns och inga nuvarande kort eller processorer kommer ens kunna starta spelet, det är så det ska vara när man utvecklar spel, inga ska kunna spela dom!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
haha jag är ingen baseraper...jag är bara jävligt skicklig med flygenheter - dock så är jag nästan lika vass som infanterist så om du klarar att skjuta ner mig 1 gång kommer jag tillbaks igen och dödar dig, om jag inte klarar det så kommer jag som infanterist och då är du garanterat död hehe

hehe..vi har spelade med varandra på min servern så inte längre sedan

Permalänk
Avstängd

jag låg som bäst 4:a i värden på bftracks.com i BF vietnamn och inte fan baserapa jag, men det fick man ofta höra endå... när man strafat samma kille med Hueyen 10 ggr utan att man dött en enda gång

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burt Gummer
En sak jag hoppas på att dom fixar till bf2 är den skumma funktionen som gör att man lägger i "backen" när man drar gasreglaget till bottenläget. Om de nu måste ha så att man ska kunna backa med flygplan så borde de ha en speciell knapp för det. När man drar gasreglaget i botten borde motorn ej ge nån effekt.

http://www.wingmanteam.com/latest_software/gadgets.htm
Ladda ner DXTweak2, byt ut skjutreglagets maxläge till centreringsvärdet.
Glöm inte trycka på apply

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
hehe..vi har spelade med varandra på min servern så inte längre sedan

jaså?:D vilken server då och vad hette du?

Permalänk
Medlem

Min fråga angående stöd för SLI i BF2.
Ser bra ut

http://www.slizone.com/content/slizone/game.html

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||