LaCie 250Gb USB2.0 Porsche

Permalänk
Medlem

Kabinetter finns här:

http://www.komplett.se/k/kl.asp?bn=10095 bl.a

Men för 1500 kan man gott köpa en ny om några år om de skulle vara så

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301255&view=detailed
44000 kr för denna is teh sh1t... plats för 15 Sata Diskar i den

Visa signatur

VVV (Vilja, Våld och Vaselin) fungerar till allt som har med datorer att göra

Permalänk
Medlem

Tror ja köper antingen imorrn eller på fredag. Sen efter ja har fått den så får ja väll ta å skriva en recension av den

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Jag blev väldigt sugen på att beställa jag med, speciellt när jag såg att det bara skulle kosta 49:- i frakt!
Men där gick man ju på en nit ändå eftersom posten vill ha hutlösa 80:- i PF.
Då finns ju visserligen direktbetalning, men hur kul är det då egentligen när det tar 2-3 dagar extra?

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem

*borta*

EDIT: Pratade med mamma å hon ville inte ha snabbare uppkoppling än den vi har så då blir det ingen hårddisk heller :'(

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

betal resten på bredbandet själv då... jag betaler själv uppgraderingen från 0,5 till 8 mbit hos Telia. Det kostar 110 kr i månaden

110 kr i månaden är det värt för 16 gånger snabbare internet.
Jag får snart fiber så då slipper jag betala det

Visa signatur

VVV (Vilja, Våld och Vaselin) fungerar till allt som har med datorer att göra

Permalänk
Medlem

Idag hämtade jag ut min LaCie-disk hos Aldemir (lokala tobakshandlaren), och jag kan inte säga annat än att den är värkligen läcker!
Fick en Seagate-disk i min, för den som vill veta!

Är det förresten någon som vet vart man kan ladda ner Highspeed USB-drivrutiner till mitt A7V333? (via-chipset på det)

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk

på deras hemsida antagligen?

eller sök lite på google

Visa signatur

Skoskav?