Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Någon som haft "Bostream VDSL" och fått det utbytt mot BBB 24/1 ?

Permalänk
Medlem

Jag blev också analt penetrerad av BBB å det våldsammaste.

Varning!
Beställ inte BBB VDSL 12/9 och tro att ni kan få fast IP. Det gjorde jag och vad som hände var att jag fick dynamiskt IP till min 24/1-lina i stället. Domänpekning och sånt sket sig ju fullständigt.

Det är, enligt BBB, "inte tekniskt möjligt" att få fast IP till deras VDSL-tjänst. Det fungerade när Bostream körde det, så det de säger är kvalificerat bullshit. De kanske inte har policy för det, men tekniskt möjligt är det definitivt. Bara en fråga om vilja.

Nu ska jag få fast IP igen. Dock inte samma. Misstänker dessutom att de kommer att avkräva mig 30 spänn extra i månaden för det. Jag kommer nämligen med största säkerhet att få "logga in" och beställa tjänsten. Just nu håller jag korpgluggarna öppna efter en annan, bättre ISP.

Det verkar dessutom som om teknisk support och vanliga kundtjänsten inte har någon som helst kommunikation sinsemellan. Hur fan kan ett sånt företag få existera på DSL-marknaden? Jag förstår att de är riktigt bra på fiber till fastigheter, men då kan de ju hålla sig till det.

Permalänk
Avstängd

tar de bort vdsl för er så är det bara upc som kan erbjuda mer upload, och det är ju inte alla som har tillgång till upc ...

så tyvärr är det kört för er

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
tar de bort vdsl för er så är det bara upc som kan erbjuda mer upload, och det är ju inte alla som har tillgång till upc ...

så tyvärr är det kört för er

Det är ju helpuckat! Jag har förvisso tillgång till UPC, men jag har precis sagt upp min kabel-tv, då UPC är ena j*vla strulpellar de också.

Permalänk
Medlem

.