Problem i Far cry

Permalänk
Avstängd

Problem i Far cry

Tja

Jag sitter fast i Far cry. Jag har precis kommit ut ur ett labratorium eller dylik. Jag spriger runt i en typ av skog men massa gångar över marken. Typ upphängda gångar i luften, och där nere är det massa monster. Jag har inte en aning om hur jag ska komma in i de huset jag måste in i. Jag hittar inte nyckeln!! Var finns nyckln? Jag blir galen! Snälla hjälp mig.

Permalänk

du behöver ingen nyckel....finns flera ingågnar till höger

Visa signatur

Amd 64 3200+ @2.6 ghz, 1, 5 gb Twinmos pc3200 @ 230 mhz, 200 Gb SATA hdd, moddad MSI s.939 Mobo, Powercolor X850Xt PE AGP 256 MB, Tuniq Tower Cpu-kylning, Zalman vf700-cu vga, 2x 120mm Ewerflow 5v, ThermalTake Shark Fulltower

Permalänk
Avstängd

alltså det är ett stort berg runt om. jag behöver en nyckel för att komma in i hissen.

Permalänk
Medlem

Är det research banan ? om det är den så finns nycklen där uppe i början av banan med ett litet hus på toppen om du går uppför.

Permalänk
Avstängd

Själv tog jag mig upp dit via hängbron. Tänk dig att du har hissen på höger sida om dig och så går du rakt fram, rakt in i buskaget och kanske lite till höger. Det kommer ett par tre st saker som anfaller dig men skjut dem och gå dit de kom från. Finns en bro som leder upp på taket därifrån!