Permalänk
Medlem

Dreamhack om ett par dagar

Så som alla vet så är dreamhack om ett par dagar och jag vill ha min dator i trimm när jag åker dit.
några bra tips?.

själv så vet jag bara Virus sök o Defragmentering

Visa signatur

Anima67

Permalänk
Gäst

Tips på vad?

Program , maskinvara , ätbart , drickbart ?

Permalänk
Medlem

jag talar om att få min dator i form till DH några tips till de

Visa signatur

Anima67

Permalänk
Medlem

ja, kanske att man kan ta bort onödiga proram som körs, ABSOLUT INTE HA VIRUS MED SIG NER, formatera, de ska ja göra iaf

nått att tänka på är väll att ha med sig windowsskiva och så, sitter på ett lan nu å de enda ja kan göra är att surfa, så ja skulle nog ha tagit med mej windowsskiva hit oxå

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulchi
ja, kanske att man kan ta bort onödiga proram som körs, ABSOLUT INTE HA VIRUS MED SIG NER, formatera, de ska ja göra iaf

kommer du känna dig lung om jag virus söker me norton anti virus då

Visa signatur

Anima67

Permalänk

Jag vill med gå på dreamhack men min fru säger att jag är för gammal sådant jag får stanna hemma Vad skall jag göra för att övertala henne? Sur kärringar säger jag bara . Alla yngre passa er för att gifta er och skaffa barn om ni vill fortsätta att ha roligt. Fruar blir bara värre med åren så förvänta er inte att det blir bättre ni som redan sitter i skiten.

Visa signatur

DATOR:[ASUS A8N-SLI deluxe][Athlon64 4000+ @ 2641Mhz][Zalman Reserator 1+][X850XT-PE][4*512MB KHX3200ULK2][2*WD74 Raptor sata i raid 0][2*Maxtor 300GB S-ATA 16MB + 1*One touch II 300 GB][NEC ND-3520A IDE][CM Stacker (silver, svart)][Antec Neopower 480W]
[3DMark2005: 6755@614/607][Super-Pi: 33]

Permalänk

Bra liggunderlag skulle jag satsa på iår.. glömde tyvärr min madrass där förra året.. :/ Och fina spel att spela. Satsar på WoW på årets sommar DH..
(Rad: 24 Plats: 119)

Be there or be there

Visa signatur

intel p4 3.0ghz ht ati radeon 9800 pro 128 mb 1024 ram 232gb hdd.

Permalänk
Medlem

rikathotmail.com okej ->VI<- hälsar på dig

Visa signatur

Anima67

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mohawk™
Jag vill med gå på dreamhack men min fru säger att jag är för gammal sådant jag får stanna hemma Vad skall jag göra för att övertala henne? Sur kärringar säger jag bara . Alla yngre passa er för att gifta er och skaffa barn om ni vill fortsätta att ha roligt. Fruar blir bara värre med åren så förvänta er inte att det blir bättre ni som redan sitter i skiten.

Säg att du ska på konferens över helgen eller nått?

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Nu spårar det ut jag vill veta vad som kan trimma up datorn inte om ni inte får åka dit elr inte

Visa signatur

Anima67

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mohawk™

Du får göra som mej: Skilj dig och ha X:et som flickvän och särbo istället...:p

(japp,vill jag dra på DH så gör jag det...)

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [💾WD Black SN850 NVMe SSD 2TB] [2x WD BLACK SN850X NVMe SSD 8Tb] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [Crucial BX500 SATA SSD 4TB] [38TB NAS 7200rpm Lagringsdiskar] [🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] [🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber]