WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

lika omogen som du var i RFC.. sluta klanka nu, inse att du kunde börjat be lite snällare o inte bara: "eartshock..." "men ja eartshock" "earthshock-shockeli-shock" sen blev det bara värre o värre och tillslute satt man där med tåren i ögat o geten i stallet.

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
B-bopp, du verkar ju rätt så omogen ser jag ju.. så håll dej utanför då om du inte kan skriva något vettigt

FÖR GUDS OCH GRETAS SKULL SLUTA KLANKA!!!!!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
jag uppfattade det som att jag var en noob som inte kunde taunta som en riktig warrior, missförstånd blir lätt vid denna tiden på dygnet.
nej du kallade mej inte för nob rakt ut men du menar det.

Först skriver du att du uppfattade som att jag menade det, fast att du lätt missförstår saker såhär dags (inte ens sent? :roll: ). Men sen säger du "men du menar det", va? Jag sa "Men du kunde inte taunta riktigt, för du hade inte aoe-taunt än. Menade exakt samma sak som dig, att du inte var hög lvl för att få den, alltså spelade earthshock ingen roll på flera mobs. Shit... Seg som en sten i en djurpark där stenar är med i sniglarnas sjärtskola är du...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

Låter som ni killar på Ragnaros har en: jolly good time.
'

... var bara tvungen *Strö salt*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Låter som ni killar på Ragnaros har en: jolly good time.
'

... var bara tvungen *Strö salt*

vi har en mera Peanut butter jelly time

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

vadå da? han skriver om sina getter och skottar istället för att diskutera.
hur svårt va det att sluta med earthshock da? ni visste att jag aldrig hade tankat i en instans förut, då var det ju lika omoget av er att använda earthshocken och göra mej förvirrad som fan där jag satt utan rage tauntade så bra jag kunde.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
vi har en mera Peanut butter jelly time

Ja inte fan har vi nå jolly tajm, peanut butter time skare va annars kan man gå o skära en viking i skägget o spotta i kakan som är nybakad.

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
vadå da? han skriver om sina getter och skottar istället för att diskutera.
hur svårt va det att sluta med earthshock da? ni visste att jag aldrig hade tankat i en instans förut, då var det ju lika omoget av er att använda earthshocken och göra mej förvirrad som fan där jag satt utan rage tauntade så bra jag kunde.

om du inte har tankat, uttala dig inte då

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Låter som ni killar på Ragnaros har en: jolly good time.
'

... var bara tvungen *Strö salt*

Det där lät verkligen konstruktivt och meningsfullt. Solen är gul förresten..

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
om du inte har tankat, uttala dig inte då

va? satt med min kompis i ventrilo som är lvl 60 warrior och fick hjälp av han, men han kan ju inte göra något åt era earthshocks.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
va? satt med min kompis i ventrilo som är lvl 60 warrior och fick hjälp av han, men han kan ju inte göra något åt era earthshocks.

OCH JAG SATT I MIN GUILD KANAL ALLA DÄR ÄJ LVL 60 OCH HAR 12 LVL 60 VAJ; DOM STÖTTADE MITT MENTALA SYKTE TILL ATT GÖJA EN BEJJTE INSATS

Wow, där snackar vi ironi

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
va? satt med min kompis i ventrilo som är lvl 60 warrior och fick hjälp av han, men han kan ju inte göra något åt era earthshocks.

SOM SAGT, RFC = LÄTT, RFC = inte lvl 60 instance iaf?, nu går jag o lägger mig all denna slöseri på tid som man inte äns får ut nått av, bara klank på klank.. god natt & sov gott. www.worldofwarcraft.com warrior forum om du är sugen på getskills

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
OCH JAG SATT I MIN GUILD KANAL ALLA DÄR ÄJ LVL 60 OCH HAR 12 LVL 60 VAJ; DOM STÖTTADE MITT MENTALA SYKTE TILL ATT GÖJA EN BEJJTE INSATS

Wow, där snackar vi ironi

jo, det är inte lätt när det är svårt.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
OCH JAG SATT I MIN GUILD KANAL ALLA DÄR ÄJ LVL 60 OCH HAR 12 LVL 60 VAJ; DOM STÖTTADE MITT MENTALA SYKTE TILL ATT GÖJA EN BEJJTE INSATS

Wow, där snackar vi ironi

Förlåt men... HAHAHAHAHAAHAHA.... HAHAHAHAHA ... HAHAHAH AHAHA HAHAHAHA HAHA.

Pust, stonk stön. Sådär, skrattat klart.

Men seriöst, sluta klaga, gör något vettigt Pinkspear, gå och träna på att bli en bättre warrior. Du vet att du har fel men är envis som en bäbis som inte vill ha nappen utan ost.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av B-bopp
SOM SAGT, RFC = LÄTT, RFC = inte lvl 60 instance iaf?, nu går jag o lägger mig all denna slöseri på tid som man inte äns får ut nått av, bara klank på klank.. god natt & sov gott. www.worldofwarcraft.com warrior forum om du är sugen på getskills

nej tack vill inte ha några jävla getskills

monkej: vadå har fel är du trög? kan ni aldrig ge er och erkänna att ni inte borde kickat mig.
ni ville ha en ny start inte fan väntar man sig att då bli kickad för att man inte är nån jävla elite i lvl 16.
gör något vettigt själv om du nu vill det, men bry dig inte om vad jag gör.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
nej tack vill inte ha några jävla getskills

monkej: vadå har fel är du trög? kan ni aldrig ge er och erkänna att ni inte borde kickat mig.
ni ville ha en ny start inte fan väntar man sig att då bli kickad för att man inte är nån jävla elite i lvl 16.

nån är lite kinkig minsann, har du inte sovit middag idag.

SERIÖST SLÄPP DET

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
nån är lite kinkig minsann, har du inte sovit middag idag.

SERIÖST SLÄPP DET

konstigt att man är kinkig? kickad utan vettiga anledningar sen få massa skitkommentarer av er tolvåringar.
man såg ju hur ni höll på i guildchatten hela jävla tiden.
sen om du kanske sover middag är din ensak men det gör inte jag.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
konstigt att man är kinkig? kickad utan vettiga anledningar sen få massa skitkommentarer av er tolvåringar.
man såg ju hur ni höll på i guildchatten hela jävla tiden.
sen om du kanske sover middag är din ensak men det gör inte jag.

suck, du har nog inte lärt dig nått av dessa trådar, vi har sagt det ett par gånger, släpper detta nu. vet att vi har rätt, behöver inte bevisa nått när inte ens kycklingen har lagt lite ägg

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
konstigt att man är kinkig? kickad utan vettiga anledningar sen få massa skitkommentarer av er tolvåringar.
man såg ju hur ni höll på i guildchatten hela jävla tiden.
sen om du kanske sover middag är din ensak men det gör inte jag.

1. Vi är inte tolv, hur gammal är du?
2. Höll på? Va? Ehm, okej.
3. Han skojade.
4. Du är knäpp, släpp det envisa jävel som inte ens har rätt.

Edit:

God natt.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
konstigt att man är kinkig? kickad utan vettiga anledningar sen få massa skitkommentarer av er tolvåringar.
man såg ju hur ni höll på i guildchatten hela jävla tiden.
sen om du kanske sover middag är din ensak men det gör inte jag.

guilden var inget för dig, övermogen lite kanske, vi passar på att vara unga och ha kul så länge vi kan. "Keeping it real" u know?, jag kommer vara ung och vild tills jag är gammal, har öl mage, fru och barn

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

jag kommer lägga in bävrar, getter och sandorker i mina inlägg tills tänderna rammlar ut. (nu ska jag sova)

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
guilden var inget för dig, övermogen lite kanske, vi passar på att vara unga och ha kul så länge vi kan. "Keeping it real" u know?, jag kommer vara ung och vild tills jag är gammal, har öl mage, fru och barn

okej lustigkurre, skiter i er och eran sletna guild nu, ni är ändå för omogna för min stil när ni håller på ajt stajva såhäj hela tiden i guildchatten, skulle leftat redan då.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Vilken sammanhållning ni verkar ha, en proffesionell image ni håller här i tråden!

Man kan inte bara ignorera en ny tank/healer, man måste ta ett snack med de, inte klaga på vad de gör fel - och då menar jag ett snack, inte något "heala mig när jag har lite liv"-skit.

Ni ville börja om från början, ja, och det gjorde ni, men alla är inte grindmongos med 15 maxlevel karaktärer som kan exakta positionen på varenda jävla buske i spelet.

Och seriöst, en lvl 15~ instance? Inte direkt att han kutade in som Leroy.

Men vill inte ta ställning egentligen, eftersom ni alla borde läxas upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vilken sammanhållning ni verkar ha, en proffesionell image ni håller här i tråden!

Man kan inte bara ignorera en ny tank/healer, man måste ta ett snack med de, inte klaga på vad de gör fel - och då menar jag ett snack, inte något "heala mig när jag har lite liv"-skit.

Ni ville börja om från början, ja, och det gjorde ni, men alla är inte grindmongos med 15 maxlevel karaktärer som kan exakta positionen på varenda jävla buske i spelet.

Och seriöst, en lvl 15~ instance? Inte direkt att han kutade in som Leroy.

Men vill inte ta ställning egentligen, eftersom ni alla borde läxas upp.

men snälla snälla du. du vet inget om hur det var, här kan man inte lita på nått, så snälla lägg inte din näsa i blöt, du gör bara bort dig

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vilken sammanhållning ni verkar ha, en proffesionell image ni håller här i tråden!

Man kan inte bara ignorera en ny tank/healer, man måste ta ett snack med de, inte klaga på vad de gör fel - och då menar jag ett snack, inte något "heala mig när jag har lite liv"-skit.

Ni ville börja om från början, ja, och det gjorde ni, men alla är inte grindmongos med 15 maxlevel karaktärer som kan exakta positionen på varenda jävla buske i spelet.

Och seriöst, en lvl 15~ instance? Inte direkt att han kutade in som Leroy.

Men vill inte ta ställning egentligen, eftersom ni alla borde läxas upp.

Ehm, du vet _ingenting_ om när han kom in guilden, varför, om vi snackade med honom innan osv. Sluta snacka skit när du inte vet ett dugg. Vi har bra sammanhållning i guilden. Nästan alla tycker det är en trevlig guild vad jag vet, bara Pinkspear som sticker ut, men han har glömt att han började det. Så innan du klagar ta reda på fakta Schnucky.
Pinkspear var inte med ett dugg vid planeringen eller görandet av guilden, han har inte gjort något, vi var snälla att låta honom vara med. Så inte direkt att vi kickade honom för att han var dålig, utan för att han började gnälla och hålla på.

Vi borde inte läxas upp, du borde lära dig att inte lägga dig i saker du inte vet ett piss om.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
du gör bara bort dig

Jo, jag gör bort mig.

Jag önskar er lycka till med detta... erherm.

Monkej: Detta är ett öppet forum det som skrivs här ska vi ta del av, om jag fattat det rätt? Men även det ni säger är sant, så har ni uppfört er som lortar.

Pinkspear: Vi finns på ER, kontakta Leros för mer info (pallar ej skriva här). Jag förväntar mig att du skärper dig lite, och inte sjunker ner på sådan låga nivåer istället för att ta itu med problemet

atWa: Antalet medlemmar gör inte ett guild, vi är bara 15 just nu, men vi tuffar på.

Permalänk
Medlem

jo jag vet, har uppförd mej rätt dåligt nu på forumet, men jag blev så sur/ledsen då jag verkligen ville spela i den guilden på den servern.
för att snacka om annat, hur är det på earthern ring? funderar på att lägga ner med pvp guilderna/servrarna, känner mig bara så jävla pressad på dom, och kanske köra lite rpg.
men jaja, det fixar jag senare, måste sova nu.
godnatt, och vi slutar snacka om det nu, eller jag gör det iaf.

(du ser ju själv hur kinkiga dom blir, för att dom vet att jag har rätt )

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Jo, jag gör bort mig.

Jag önskar er lycka till med detta... erherm.

det går jävligt bra, vi har 39st lyckliga medlemar, som sagt, håll dig borta annars kanske man ska läxa upp dig med en lax

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

ojdå, tänkte fråga om man kunde joina, men det känns nog som jag stannar kvar på min alt i Stormscale minsann.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
ojdå, tänkte fråga om man kunde joina, men det känns nog som jag stannar kvar på min alt i Stormscale minsann.

tycker jag du gör rätt i, om du inte vill bli kickad för att du testar nya klasser och inte är bäst direkt.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!