WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

Hur vet vi att inte du ljuger?
flera som säger att ni lefta eftar att ni fick wipe...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd

jag tror på dig, Pinkspear

han är konstig..tur att han skapade annan guild på ragnaros.annars vi får problem med honom hät på Haumarush

Permalänk

Atwa: kanske söker efter en "wtfpwn" guild, som ska bli störst och starkast, så han kanske tyckte att ni var för dåliga.

Men det konstiga är att, Atwa flyttade från Haumarush till Ragnaros, för server spelade ingen roll. Det var gemenskapen i guilden som var det viktiga?

o.O

Permalänk
Medlem

alltså, jag skapade en warrior, och har aldrig varit tank i en instans innan då min main är en 60 hunter så noob är jag inte, och min kompis som var druid hade inte spelat wow något alls innan men det var ju en ny start så jag lyckades få honom att spela men så klagar alla som fan på han, när han gör sitt bästa..
och jag blev kickad, leftade inte självmant, och var inte ootrevlig eller något, sa bara att jag kände druiden irl då blev det kick 5 sekunder senare.

jag kommer nog över till Haumarush istället, vem ska man whispa för ev. guild invite?

skönt att du tror mej förbannad, för ingen i guilden verkade göra det. fick massor av whispers att jag var en noob för jag leftade guilden för att vi wipade, så vette fan vad atwa lurade i dom, men han är ju mer "känd" på swec och alla tror på han istället för mig..

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hej!

Om det e några som spelar Alliance på Haumarush och är sugna på o joina en guild så kan ni Pm mig med uppgifter så som:

Ras:
Klass:
Professions:

Vi söker folk 16+ och som är ganska aktiva men utöver det så spelar det ingen roll.
Vi får se hur framgångsrikt det blir men om det tar sig fint så ska vi fixa saker som forum, vent mm....

//Delution

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
alltså, jag skapade en warrior, och har aldrig varit tank i en instans innan då min main är en 60 hunter så noob är jag inte, och min kompis som var druid hade inte spelat wow något alls innan men det var ju en ny start så jag lyckades få honom att spela men så klagar alla som fan på han, när han gör sitt bästa..
och jag blev kickad, leftade inte självmant, och var inte ootrevlig eller något, sa bara att jag kände druiden irl då blev det kick 5 sekunder senare.

jag kommer nog över till Haumarush istället, vem ska man whispa för ev. guild invite?

skönt att du tror mej förbannad, för ingen i guilden verkade göra det. fick massor av whispers att jag var en noob för jag leftade guilden för att vi wipade, så vette fan vad atwa lurade i dom, men han är ju mer "känd" på swec och alla tror på han istället för mig..

din polare skyllde ju på monkej, så han var ju inte mycket bättre själv, sen när ni dragit hitta vi en 15 warrior och en 14 priest, inte whipa vi då..

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Joina inte prevail på ragnaros, atwa är en fruktansvärt orättvis ledare!!
Kickade först min kompis rån guilden för att han tydligen var för dåliga på att heala i RFC, då protesterade jag så blev jag också kickad och han har tydligen sagt till alla andra members i guilden att vi leftade självmant men han LJUGER!
Kommer troligtvis in och skapar en ny på Haumarush istället, men den ligger nere just nu..

men lägg ner, jag har 2 vittnen som vet att du snackar skit, din polare klankade på oss för att vi inte "tog" aggro från honom, fast han inte healade fast han hade massa mana, vi klankade lite för att försvara oss han kunde inte ta det och leftade, sen började han hota och massa skit i /w, och gjorde takeover i våran irc kanal, och sa att ävne du skulle kicka alla members i guilden, jag lyssnar på han eftersom du är hans polare. och kickade dig illa kvickt, sen var ju du med på takeovern i våran irc kanal

Pinkspear, nej dom gjorde det för att vi berättade sanningen.

Lär av Kazen små barn

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
skönt att du tror mej förbannad, för ingen i guilden verkade göra det. fick massor av whispers att jag var en noob för jag leftade guilden för att vi wipade, så vette fan vad atwa lurade i dom, men han är ju mer "känd" på swec och alla tror på han istället för mig..

Men sluta snacka skit, du kommer här och skriver och så tror du att alla ska tro dig? Jag var med, jag vet att din polare var skitjobbig och dryg. Sen så leftade din polare partyt och guilden, det är 100% sant men det säger du inget om Sen så började du tjafsa också BARA för att han var din irlpolare, förståeligt, men vi orkade inte med tjafsande och du verkade ju ändå vilja dra. Så då blev det kick ur guild och party för allt tjafs.
Sen började dina polare eller iaf folk som verkade känna dig spamma vår guildchat i typ 5 minuter, sen blev det kick på någon, och några leftade. Så visst, vi är dom omogna :roll:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
jag tror på dig, Pinkspear

han är konstig..tur att han skapade annan guild på ragnaros.annars vi får problem med honom hät på Haumarush

Du vet _ingenting_ om situationen och ändå tror du på honom? Ok bra.
Och att säga att Atwa är konstig utan att känna honom osv är ju också bra. Atwa var med och startade Unseen, inte hans idé men han var med. Sen blev han fram röstad till guild leader, helt demokratiskt. Så sluta snacka skit tack

Citat:

Ursprungligen inskrivet av B-bopp
din polare skyllde ju på monkej, så han var ju inte mycket bättre själv, sen när ni dragit hitta vi en 15 warrior och en 14 priest, inte whipa vi då..

Exakt. Visst man kan vara ny på ett spel (pinkspear ny som tank, andra ny på wow) men då ska man fan inte klaga som in i helvete. Jag fick asmycket skäll av båda er två innan vi ens börjat klaga. Och jag är inte heller direkt proffs på WoW än... Så lite konstigt att klaga som fan, sen bli asförbannade för att vi klagar på er för exakt samma sak och för att ni höll på som fan.
Egentligen borde du inte ens skriva detta på forum osv, då det inte ger dig någonting och ingen annan kan uttala sig riktigt eftersom ingen var med. Visar väl bara hur omogen du är, ingen av oss började skriva på flera forum och snacka skit som 8 åringar som förlorat i pingis på fritidset och tycker att det var orättvisa regler -.-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Atwa
men lägg ner, jag har 2 vittnen som vet att du snackar skit, din polare klankade på oss för att vi inte "tog" aggro från honom, fast han inte healade fast han hade massa mana, vi klankade lite för att försvara oss han kunde inte ta det och leftade, sen började han hota och massa skit i /w, och gjorde takeover i våran irc kanal, och sa att ävne du skulle kicka alla members i guilden, jag lyssnar på han eftersom du är hans polare. och kickade dig illa kvickt, sen var ju du med på takeovern i våran irc kanal

Exakt!

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

vadå tjafsa? jag tjafsade fan inte och bara för att ni vill ställa er in hos atwa för att han är guildleader och ni är säkert kompisar irl.

och har fortfarande inte fått nån anledning till att ni kickade mej.
ok att han blev kickad, men varför jag? tjafsade för fan inte ett dugg med er.

och du var för låg level för den instansen, och det var det vi sa. jävla omoget att kicka för det.
vill inte vara med i den guilden mer vill bara att andra ska veta hur jävla orättvis ledare atwa är..

förresten har jag ju nu sagt att jag inte fan tänkt kicka någon men har inte fått någon förfrågan på att få joina igen. men inte för att jag vill det nu längre men ni borde ändå fråga eftersom JAG blev oskyldigt kickad.

var jag med på takeovern??! jag har fan inte ens irc på datorn.. herregud sluta ljuga!

EDIT: det är sent på kvällen, kan ha skrivit luddigt eller läst fel.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
vadå tjafsa? jag tjafsade fan inte och bara för att ni vill ställa er in hos atwa för att han är guildleader och ni är säkert kompisar irl.

och har fortfarande inte fått nån anledning till att ni kickade mej.
ok att han blev kickad, men varför jag? tjafsade för fan inte ett dugg med er.

och du var för låg level för den instansen, och det var det vi sa. jävla omoget att kicka för det.
vill inte vara med i den guilden mer vill bara att andra ska veta hur jävla orättvis ledare atwa är..

förresten har jag ju nu sagt att jag inte fan tänkt kicka någon men har inte fått någon förfrågan på att få joina igen. men inte för att jag vill det nu längre men ni borde ändå fråga eftersom JAG blev oskyldigt kickad.

var jag med på takeovern??! jag har fan inte ens irc på datorn.. herregud sluta ljuga!

EDIT: det är sent på kvällen, kan ha skrivit luddigt eller läst fel.

om du läser sa din kompis
"och sa att även du skulle kicka alla members i guilden,"

jag tror inte dom tjaffsar bara för det, vi är kompisar, tjaffsar du för att du vill ställa dig in hos din polare? kanske. han kanske var låg lvl men det spelar ingen roll vi hade klarat bara ni inte tjaffasade på han så mycket. och då tror ni inte vi ska försvara oss ? bara ta ert klankande?, du sa till mig i priv "nice mirc kanal, ha ha!",

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
vadå tjafsa? jag tjafsade fan inte och bara för att ni vill ställa er in hos atwa för att han är guildleader och ni är säkert kompisar irl.

Nja, vi behöver inte ställa in hos atwa någonting

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear och har fortfarande inte fått nån anledning till att ni kickade mej.
ok att han blev kickad, men varför jag? tjafsade för fan inte ett dugg med er.

Vi kickade honom, då sa du att han var din irl kompis och något om att vi inte skulle kickat honom. Verkade som att du skulle dra. Och du ville ju ändå inte spela vidare med oss, sa du ju i inlägget tidigare t o m. Vi insåg det, och då är det smidigare med en kick Och vi orkade helt enkelt inte med mer tjafs som hade uppstått om vi fått ta massa tid på att förklara för dig innan vi kickade dig. Surt men sant ^^ "Better to forget fast and move on"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspearoch du var för låg level för den instansen, och det var det vi sa. jävla omoget att kicka för det.
vill inte vara med i den guilden mer vill bara att andra ska veta hur jävla orättvis ledare atwa är..

Nja, jag var inte alls för låg lvl. Vi klarade instancen med en priest och en warrior direkt efter vi brytit upp med er. Gick hur smidigt som helst

Och du anser Atwa är orättvis ledare, det är din åsikt. Jag tycker inte det...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspearförresten har jag ju nu sagt att jag inte fan tänkt kicka någon men har inte fått någon förfrågan på att få joina igen. men inte för att jag vill det nu längre men ni borde ändå fråga eftersom JAG blev oskyldigt kickad.

var jag med på takeovern??! jag har fan inte ens irc på datorn.. herregud sluta ljuga!

Du verkar vara lite naiv, vi bestämmer ju själva i guilden.
Men ok...
Vill du joina?

Jag vet inte riktigt om du var med, men verkade så, kan inte hålla reda på alla nick folk har här och var. Var väl någon av harmanssons polare eller något, för det var inte bara han iaf...
Och sluta ljug själv.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

vi kickade inte ens din polare, han kunde inte ta kritik och leftade,

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
vadå tjafsa? jag tjafsade fan inte och bara för att ni vill ställa er in hos atwa för att han är guildleader och ni är säkert kompisar irl.

och har fortfarande inte fått nån anledning till att ni kickade mej.
ok att han blev kickad, men varför jag? tjafsade för fan inte ett dugg med er.

och du var för låg level för den instansen, och det var det vi sa. jävla omoget att kicka för det.
vill inte vara med i den guilden mer vill bara att andra ska veta hur jävla orättvis ledare atwa är..

förresten har jag ju nu sagt att jag inte fan tänkt kicka någon men har inte fått någon förfrågan på att få joina igen. men inte för att jag vill det nu längre men ni borde ändå fråga eftersom JAG blev oskyldigt kickad.

var jag med på takeovern??! jag har fan inte ens irc på datorn.. herregud sluta ljuga!

EDIT: det är sent på kvällen, kan ha skrivit luddigt eller läst fel.

YATTA YATTA, det var tamejfan du som startade hela situationen med ditt "sluta earthshocka jag kan inte hålla aggrot från alla", du var så odräglig så att det inte äns finns i skottland eller karibien där förövrigt sandorcern är mäkta fruktade.

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem

alltså jag lovar på allt jag äger och har, har inte gjort något/hotat om mirc nånsin. har varit inne där en gång då hette jag naznooze men så formaterade jag datorn för två dagar sen och har bara wow på den nu.
okej, trodde ni kickade min polare men ni kickade mig iaf.
tycker fortfarande jag var oskyldigt kickad men, kanske hade gjort samma sak om jag var ledare, finns många dumhuvud som vill förstöra ex. guilder men jag tänkte inte röra något.

B-bopp, är det konstigt att jag som tank inte gillar earthshock? var ju inte otrevlig mot dig, bad dej bara att sluta med just den shocken av alla.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

vi är fem pers i första instancen, slår på en mob, du tror vi whipar på en mob om jag earthshockar o tar aggrot, healern har fortfarande bara 1 o heala???

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem

ja men saken är att du gjorde det även när många mobs kom, förresten så var inte det grejen, kickade ni mej pga. att jag inte gillade att du earthshockade, då är det illa.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
ja men saken är att du gjorde det även när många mobs kom, förresten så var inte det grejen, kickade ni mej pga. att jag inte gillade att du earthshockade, då är det illa.

Nej det sa han inte heller. Han menade bara att ni började att klaga, sen när vi klagade på er när ni gjorde "fel" så blev ni skitsura. Ska man ge kritik ska man fan kunna ta också. Förstår du nu vad B-bopp menar? Inte fan menar han att det var earthshock som gjorde allt

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

jag tog emot kritiken och gjorde allt som ni sa, ex. körde med min sköld och la sunder armor / taunt.
men när man ber er sluta earthshocka var det ju som att jag bad er gå ut ur instansen och vänta tills jag har dödat alla själv eller nått, mja, dålig jämförelse men ändå, var det så svårt att hålla fingret från earthshock?
sluta dra båda oss över samma streck, jag var aldrig otrevlig.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

tror du att warriorn ska hålla agget från alla mobs tror du fel, din main uppgift är
healern, och när vi möter mobs som dessa är det inte alls svårt, vi hittade somsagt en ny grupp efter och vi shocka på som fan, men vi whipa aldrig, hur kommer det sig?

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
jag tog emot kritiken och gjorde allt som ni sa, ex. körde med min sköld och la sunder armor / taunt.
men när man ber er sluta earthshocka var det ju som att jag bad er gå ut ur instansen och vänta tills jag har dödat alla själv eller nått, mja, dålig jämförelse men ändå, var det så svårt att hålla fingret från earthshock?
sluta dra båda oss över samma streck, jag var aldrig otrevlig.

men instancen är inte svår, shamans kan ta agg, det viktigaste är att priesten inte har agg. vi kan heala. vi hade 3st med healing abilites, att höra dig klaga om det på varje mob tar punschen ur en skotts seglare

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

okej, men det slutade ju med wipe, inte då tack vare earthshockandet men det bidrog väll med sin lilla lilla del. jag är mycket medveten om att han inte healade så bra och det avr största orsaken till wipen men då var det ju desto viktigare att aggron höll sig så mycket som möjligt till tanken, tycker inte du det?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Nej det tycker jag inte, då det är RFC den lättaste instancen i spelet?
Man blev som en nymjölkad kossa på en söndagmorgon efter allt whine från dig och healern, sen när man kontrar med lite kritik blir det en /gquir från din polare, sen börjar du gasta om att det är din IRL-polare då fattar man ju att du inte vill vara med om inte han är med eller hur? Då gjorde vi dig en känst när vi kicka dig så slapp du skriva /gquit, capish?

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
okej, men det slutade ju med wipe, inte då tack vare earthshockandet men det bidrog väll med sin lilla lilla del. jag är mycket medveten om att han inte healade så bra och det avr största orsaken till wipen men då var det ju desto viktigare att aggron höll sig så mycket som möjligt till tanken, tycker inte du det?

Nope, eftersom att oavsett vem som aggade så fick han ju inte någon mer att heala. Eftersom att du inte kunde AOE-taunta ordentligt än osv. Så på flera mobs var det ju bra att vi spred ut oss osv, och på en mob, spela roll

Och nej, earthshockande gjorde inte att vi wipade. Vi klarade det ju sen och då spammade dom earthshock minst lika mycket... Undra hur det kommer sig att vi inte wipade... eh... ööhhh... va?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av B-Bopp
Nej det tycker jag inte, då det är RFC den lättaste instancen i spelet?

word

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

ja det kanske det är men ändock wipade vi flera ggr innan kicken..

Monkej: ja kalla mej noob om du nu vill det, men jag hade inte challenging shout i den leveln, och det är aoe taunt. sen så spelade jag lika bra som dig.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
ja det kanske det är men ändock wipade vi flera ggr innan kicken..

Monkej: ja kalla mej noob om du nu vill det, men jag hade inte challenging shout i den leveln, och det är aoe taunt.

inte pga av oss... -.- som sagt vi kan plåstra om våran egen röv som en skotts fältherre efter krig, så kan healern fokusera på dig. det viktigaste är att healern inte har aggro

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

okej inget var erat fel allt var mitt, jag suger på wow och kommer aldrig mer spela warrior.
glad?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
okej inget var erat fel allt var mitt, jag suger på wow och kommer aldrig mer spela warrior.
glad?

äntligen, för en gångs skull är vi sams om nått :), tillochmed farbror janne skulle hålla med, om kon hade mjölkats en dag för tidigt om du förstår var jag menar ?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Monkej: ja kalla mej noob om du nu vill det

Jag kallade inte dig noob, är du känsligt småbarn som inte kan ta kritik?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
sen så spelade jag lika bra som dig.

Skillnaden var att jag inte började klaga som in i helvete, visst jag klantade mig lite men jag hade iaf lite förnuft att inte klaga och göra allt värre.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear men jag hade inte challenging shout i den leveln, och det är aoe taunt.

Ja? Vad fan skrev jag då:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Nope, eftersom att oavsett vem som aggade så fick han ju inte någon mer att heala. Eftersom att du inte kunde AOE-taunta ordentligt än osv.

Pinkspear du läste inte vad B-Bopp skrev va?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av B-bopp
Nej det tycker jag inte, då det är RFC den lättaste instancen i spelet?
Man blev som en nymjölkad kossa på en söndagmorgon efter allt whine från dig och healern, sen när man kontrar med lite kritik blir det en /gquir från din polare, sen börjar du gasta om att det är din IRL-polare då fattar man ju att du inte vill vara med om inte han är med eller hur? Då gjorde vi dig en känst när vi kicka dig så slapp du skriva /gquit, capish?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
okej inget var erat fel allt var mitt, jag suger på wow och kommer aldrig mer spela warrior.
glad?

Ja det måste vara nått sånt, din polare bidrog möjligtvis med hälften, jag har så mycket skills att mackaronerna snart kokar över o lämnar 1337 ingraderat i mina kallingar.. så mig var det inget fel på.

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem

jag uppfattade det som att jag var en noob som inte kunde taunta som en riktig warrior, missförstånd blir lätt vid denna tiden på dygnet.
nej du kallade mej inte för nob rakt ut men du menar det.

B-bopp, du verkar ju rätt så omogen ser jag ju.. så håll dej utanför då om du inte kan skriva något vettigt

och nej, jag missade ditt inlägg där uppe.
gjorde mej en tjänst? va snackar du om lustikurre? vem sa att man måste va i samma guild? ja inte va det jag.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!