WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

Ni andra som fortfarande vill spela på Haumarush kan joina kanalen #Unleashed.wow @ Qnet

Edit: Skrev fel kanal

Permalänk

#Enemy.wow @ QuakeNet ska det vara

Visa signatur
Permalänk

Host host.

Var det inte förbannad som var döv? och har svenska som andra språk?(teckenspråk som första)

om det är så, så har ni betett er som skit och borde be om ursäkt.

blir så trött på folk som inte kan ta en diskussion och börjar fråga om ålder, eller var man kommer ifrån, när argumenten tagit slut.

hoppas ni får brinna i skärselden, länge och noga.

...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Host host.

Var det inte förbannad som var döv? och har svenska som andra språk?(teckenspråk som första)

om det är så, så har ni betett er som skit och borde be om ursäkt.

blir så trött på folk som inte kan ta en diskussion och börjar fråga om ålder, eller var man kommer ifrån, när argumenten tagit slut.

hoppas ni får brinna i skärselden, länge och noga.

...

då får man väl ta och säga det på direkten och inte börja bete sig som ett litet barn!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
då får man väl ta och säga det på direkten och inte börja bete sig som ett litet barn!

Varför ska man behöva ursäkta sig?

... om man inte förstår kan man fråga igen, och be dom skriva / säga det tydligare.

inte den här varianten: ".. ööö, du suger ju på svenska är du 11år eller efterbliven va? lol"

som man för övrigt ser allt för ofta.

Permalänk
Citat:

Varför ska man behöva ursäkta sig?

... om man inte förstår kan man fråga igen, och be dom skriva / säga det tydligare.

inte den här varianten: ".. ööö, du suger ju på svenska är du 11år eller efterbliven va? lol"

som man för övrigt ser allt för ofta.

jo det är sant. Men om vi träffas och du säger hej, hur mår du? jag svarar, dra åt helvete!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Citat:

jo det är sant. Men om vi träffas och du säger hej, hur mår du? jag svarar, dra åt helvete!

... skulle jag anta att personen var riktigt otrevlig eller ledsen.

inte att han var 11år eller dyligt.

Permalänk
Medlem

om man kom in nån gång kanske man skulle kunna joina

position 505 med 76 min kvar... har suttit sen kl 14 :\

gnome > warlock här

*Edit* oj.. läste lite för snabbt.. hords? bah!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fermus
om man kom in nån gång kanske man skulle kunna joina

position 505 med 76 min kvar... har suttit sen kl 14 :\

gnome > warlock här

*Edit* oj.. läste lite för snabbt.. hords? bah!

blev ingen guild ändå

Permalänk
Medlem
Citat:

De som vill joina en ny horde guild på ragnaros servern joina då prevail.guild på qnet.

unseen ser ut att inte finnas längre! Så alla som inte fick joina så har ni chansen att joina swec guilden. Dock inte nya servern.

Kanske skapa en ny tråd och se om det går att ragga ihop lite folk till en sådan?
Hade kanske varit roligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Kanske skapa en ny tråd och se om det går att ragga ihop lite folk till en sådan?
Hade kanske varit roligt.

Till haumarush menar du? I så fall finns #enemy.wow (folk från Unseen som bestämde sig för att fortsätta köra på nya servern).

Vet inte om det redan skrivits, men namnet Unseen blev upptaget av någon som ville förstöra antagligen. Därför namnbytet.

Du är välkommen in i kanalen om du är intresserad.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Joina

Går det bra om man joinar fortfarande? I så fall vill jag joina. Info nu:

Name: Neverstorm
Race: Tauren
Class: Hunter
Proffesions: Skinning, leatherworking och fiskning.

Kommer lira ganska mycket men delar nuvarande spelet med en polare. Kommer online imorrn.

Permalänk
Medlem

Re: Joina

Citat:

Ursprungligen inskrivet av XOJ
Går det bra om man joinar fortfarande? I så fall vill jag joina. Info nu:

Name: Neverstorm
Race: Tauren
Class: Hunter
Proffesions: Skinning, leatherworking och fiskning.

Kommer lira ganska mycket men delar nuvarande spelet med en polare. Kommer online imorrn.

om du menar Unseen så e det avslutat. Prevail på Ragnaros går att gå med i dock

Permalänk
Avstängd
Citat:

Host host.

ja det stämmer

Citat:

tro inte att Atwa har sagt "hej, hur mår du?"...jag blev förbannad på honom och skulle kunna skriva massor fula ord men jag valde att lefta för lugna mig lite sen joina igen

och tillbaka till topic...

spelar mage på guildet Enemy.är lvl 12 nu

Permalänk

Plats 200 i kö, snart så ryker det i level växlarna

Permalänk
Medlem

Undra hur lång kön är imornkväll.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Fortsätter ni spela eller?

Det kanske sket sig. ^^
Man behöver ju inte heta just det men folk kanske inte pallade

För rollspelare finns vi på Earthen Ring, 20 swec:are just nu. (PM:a mig)

Permalänk
Medlem

Om det inte är evigt lång kö ikväll eller i helgen så kommer jag spela på Hamu. Annars får det vänta tills kön minskat något. Jag ger inte upp så lätt.

Permalänk
Medlem

Ganska komiskt att den nya servern kom till för att nya spelare skulle slippa köa på de gammla servrarna

Edit: Jag kan sätta 50 öre på att folk klagar på Blizzard nu för att det är såna köer till nya servern. Vågar nån sätta emot?

Permalänk
Medlem

Tidiga stats från Hauma visar att det är fler alliance än horde, men man ska ta siffrorna med en nypa salt.

http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=548

Permalänk
Medlem

2100 i kö=/ Huvaligen
Men man skall ju helt klart köra som Troll-Shaman

Permalänk
Medlem

Bra att det är mer alliance, skulle aldrig vilja vara i det "starkaste" laget.

Förövrigt så tycker jag att det är vekt att hoppa över till ragnaros. Köerna är bara på 1.5k idag, troligtvis finns det inga alls imorrn. Och då kan alla spela och leva som planerat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesoj
Bra att det är mer alliance, skulle aldrig vilja vara i det "starkaste" laget.

Förövrigt så tycker jag att det är vekt att hoppa över till ragnaros. Köerna är bara på 1.5k idag, troligtvis finns det inga alls imorrn. Och då kan alla spela och leva som planerat.

Ja, man måste verkligen inte vara med i levelhunten de första dagarna/dagen.
Egentligen borde man organisera så att så många som möjligt går med i guilden som istället för den planerade, eller?... hade nog varit roligt, köerna försvinner såsmåningom.

Permalänk

Det var kul som fan igår när det var massa folk som questar och grindar runt

Ni som vill joina guildet på Haumarush server är välkommen till #Enemy.wow @ QuakeNet så vi kan snacka vidare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Signa in Pojo, jag skapar char ikväll. Ska vara Troll, men ej bestämt om jag lirar Priest eller shaman ännu.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem

Alliance ska jag spela. Horde är för småbarn. HEHEHE.

Permalänk
Medlem

mohaha, min gnome warrior ska döda er alla

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pojo
Signa in Pojo, jag skapar char ikväll. Ska vara Troll, men ej bestämt om jag lirar Priest eller shaman ännu.

#enemy.wow eller http://enemy-guild.zapto.org/

(om det var på haumarush det gällde)

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Spelar alliance nu, har kört så mycket horde

Permalänk
Medlem

Joina inte prevail på ragnaros, atwa är en fruktansvärt orättvis ledare!!
Kickade först min kompis rån guilden för att han tydligen var för dåliga på att heala i RFC, då protesterade jag så blev jag också kickad och han har tydligen sagt till alla andra members i guilden att vi leftade självmant men han LJUGER!
Kommer troligtvis in och skapar en ny på Haumarush istället, men den ligger nere just nu..

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!