WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vilken sammanhållning ni verkar ha, en proffesionell image ni håller här i tråden!

Man kan inte bara ignorera en ny tank/healer, man måste ta ett snack med de, inte klaga på vad de gör fel - och då menar jag ett snack, inte något "heala mig när jag har lite liv"-skit.

Ni ville börja om från början, ja, och det gjorde ni, men alla är inte grindmongos med 15 maxlevel karaktärer som kan exakta positionen på varenda jävla buske i spelet.

Och seriöst, en lvl 15~ instance? Inte direkt att han kutade in som Leroy.

Men vill inte ta ställning egentligen, eftersom ni alla borde läxas upp.

Det är väl snarare du som borde läxas upp, om man ser på vad du kommer i och startar för tråd i unseen forumet. Sen sa ingen ingame att dom inte visste hur dom skulle spela, det var dessutom dom som började whina på oss? så du kanske skulle vart där innan du börjar komma med massa vuxna kommentarer. du är säkert ~15 bast och sitter här och leker vuxen när du igentligen borde vara ute och såga virke eller nått.

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
tycker jag du gör rätt i, om du inte vill bli kickad för att du testar nya klasser och inte är bäst direkt.

har du inte fattat ett jota?, det handlar inte alls om det där, det var inte din klass, eller att du spelade dåligt, men du uppförde dig som en jävla idiot på ren svenska

ang b-bopps inlägg

http://unseen-wow.mine.nu/viewtopic.php?t=29

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
ojdå, tänkte fråga om man kunde joina, men det känns nog som jag stannar kvar på min alt i Stormscale minsann.

Varför det?

För att Pinkspear bråkade med oss, så vi bråkade med honom? Känns ju som ett fint sätt att tänka, "ähh vafan skit i den guilden" >.<

Edit:
Seriöst, Pinkspear, det hade inget med din klass och om du var bra eller ej att göra. Du började klaga och hålla på, DET var anledningen. Inte fan kickar vi folk ur guilden för att dom är nya på spelet.
Aja, ska återgå till spelandet, vi är ~40 personer i vår mysiga guild just nu

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av B-bopp
Det är väl snarare du som borde läxas upp, om man ser på vad du kommer i och startar för tråd i unseen forumet. Sen sa ingen ingame att dom inte visste hur dom skulle spela, det var dessutom dom som började whina på oss? så du kanske skulle vart där innan du börjar komma med massa vuxna kommentarer. du är säkert ~15 bast och sitter här och leker vuxen när du igentligen borde vara ute och såga virke eller nått.

mm jo visst, vi gjorde det och det och det och ni var dom bästa.
vem fan sågar virke kl halv tre på natten?

alltså ni får det att låta som om jag var den värsta pinan, men jag bad er bara sluta earthshocka.
förresten var det inte druiden som klagade innan?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

En riktig femtonåring

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

asså vi gjorde inget fel innan ni började gnälla på massa små saker, och du lyssnar inte du tror att det var för att du var en dålig krigare.

okej du klagade inte mest, men vi har nästan bara earth shock som gör skada på den lvln, var det så stor sak att gnälla om på varje mob. men din polare klagade som en jävla kärring,

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Jag är 15 år gammal, ja. Vad är det för fel på "vuxna" kommentarer, man kan väl bete sig humant?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

har du inte fattat ett jota?, det handlar inte alls om det där, det var inte din klass, eller att du spelade dåligt, men du uppförde dig som en jävla idiot på ren svenska

ang b-bopps inlägg

http://unseen-wow.mine.nu/viewtopic.php?t=29

Tar avstånd från det inlägget, jag är inte den enda på denna dator samt att, vad fan har det med eran smutskastning?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej

Varför det?

För att Pinkspear bråkade med oss, så vi bråkade med honom? Känns ju som ett fint sätt att tänka, "ähh vafan skit i den guilden" >.<

Edit:
Seriöst, Pinkspear, det hade inget med din klass och om du var bra eller ej att göra. Du började klaga och hålla på, DET var anledningen. Inte fan kickar vi folk ur guilden för att dom är nya på spelet.
Aja, ska återgå till spelandet, vi är ~40 personer i vår mysiga guild just nu

Man blir avskrämd när man läser sådant här och hur ni behandlade situationen.

Permalänk
Medlem

Undra vem som kommer in och kastar smuts?
Stora dammtroll är vad du kastar

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem

aja, kul att det blev lite skämt på slutet, ska vi lägga ner diskussionen nu eller?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

aja, kul att det blev lite skämt på slutet, ska vi lägga ner diskussionen nu eller?

jag tycker det,

shnucky påstå nu inte att det var nån annan som skrev det inlägget,

erhm, ojj det var min låtsas kompis som spelade när allt hände

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Undra vem som kommer in och kastar smuts?
Stora dammtroll är vad du kastar

Jag anyliserar situation och ert beteende och sammanfattar det och ni får det serverat på en bricka.

Ni däremot, kastar smuts.

Permalänk
Medlem

okej, trevligt att ha haft en liten pratstund såhär in på småtimmarna, förresten, alla kan vi ha haft en dålig dag just den dagen.
undrar bara nu, om jag kanske ska köra på den servern igen, får man gå med i guilden då eller ej?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Medlem
Citat:

Man blir avskrämd när man läser sådant här och hur ni behandlade situationen.

Jaså, okej. Så om någon bråkar med dig, spammar din guildchat, sen blir skitsur när man bråkar tillbaka för att dom började jävlas och dom sen gör takeover i vår irc-kanal... Då ska man alltså bara sitta och titta och säga "nämen vad bra, vi behåller dom, wee". Låter ju som att du spelat/spelar i seriösa guilder när du tänker så :roll:

Sen är det skillnad på att vara mogen och att bete sig vuxet när man inte är vuxen. Det du skrev var inte moget, hade du varit mogen hade du inte ens skrivit inlägget för du hade vetat bättre än att lägga dig i något du inte alls har någon aning eller delaktighet i. Humant är ett fint ord, synd att du använder det knasigt.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag anyliserar situation och ert beteende och sammanfattar det och ni får det serverat på en bricka.

Ni däremot, kastar smuts.

nej, du vet ingenting vet inte ens hur du kom in här ,första gången bara för att du blir arg. eller bara för att du inte gillar mig som person.

jag välkommnar dig med öppna armar Pinkspear

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Jaså, okej. Så om någon bråkar med dig, spammar din guildchat, sen blir skitsur när man bråkar tillbaka för att dom började jävlas och dom sen gör takeover i vår irc-kanal... Då ska man alltså bara sitta och titta och säga "nämen vad bra, vi behåller dom, wee". Låter ju som att du spelat/spelar i seriösa guilder när du tänker så :roll:

Sen är det skillnad på att vara mogen och att bete sig vuxet när man inte är vuxen. Det du skrev var inte moget, hade du varit mogen hade du inte ens skrivit inlägget för du hade vetat bättre än att lägga dig i något du inte alls har någon aning eller delaktighet i. Humant är ett fint ord, synd att du använder det knasigt.

Ni "bajsar" ner mitt forum, det berör mig, så du kan trycka ihop din munöppning om det argumentet.

Kanske du kan upplysa mig hur jag ska använda humant, åh mäktiga vuxen?

atWa: Jag säger inte att det inte var jag, men jag förstår fortfarande inte vad det har med denna diskussion att göra?

Permalänk
Medlem

okej, får se i morgon.
ps. påminner er om att jag inte var med på nån irc "takeover ds.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Medlem
Citat:

nej, du vet ingenting vet inte ens hur du kom in här ,första gången bara för att du blir arg. eller bara för att du inte gillar mig som person.

Precis. "Anyliserar" du situationen Schnucky, ehm, okej då säger vi väl det. Ganska svårt att göra det korrekt utan att veta ett skit om situationen, men okeeeeeeeeej.

Citat:

jag välkommnar dig med öppna armar Pinkspear

Visst du får gärna vara med igen för mig Pinkspear, trots allt var det din polare som gjorde detmesta. Om du lovar att inte tjafsa mer, så gör inte vi det heller. Peace \o/

edit:

Citat:

Schnucky
Ni "bajsar" ner mitt forum, det berör mig, så du kan trycka ihop din munöppning om det argumentet.

Kanske du kan upplysa mig hur jag ska använda humant, åh mäktiga vuxen?

Va? Vilket forum? Ser inte att du äger detta forum, och vad har det med något att göra? Jag frågade vad du skulle gjort i vårt ställe, då svarar du om detta forum... Va?

Jag var lite ironiskt med humant, fast lite konstigt att du säger att du vill att det ska vara humant fast du själv kastar skit och är förjävlig.

Aja, jag orkar verkligen inte tjafsa mer. Låt oss bara låta detta dö. Tack och hej.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

okej jag ska inte tjafsa mer, förlåt.
godnatt.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Medlem
Citat:

Precis. "Anyliserar" du situationen Schnucky, ehm, okej då säger vi väl det. Ganska svårt att göra det korrekt utan att veta ett skit om situationen, men okeeeeeeeeej.

mm väldigt svårt att analysera med att se bara här, du vet som sagt inte ett skit, så snälla låt det vara så. man ska inte tro allt man läser

pinkspear vi tjaffsar inte med dig nu, nu är det shnucky som jag undrar var han fick luft ifrån i detta inlägg

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

okej jag ska inte tjafsa mer, förlåt.
godnatt.

Godnatt

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Visst du får gärna vara med igen för mig Pinkspear, trots allt var det din polare som gjorde detmesta. Om du lovar att inte tjafsa mer, så gör inte vi det heller. Peace \o/

Jag vet vad jag ser, bara för att någon är "dum" mot dig får du inte göra vad som helst. Om en katt pissade på min brevlåda, får jag gå och slå ner en polis? Dåligt och övertydligt exempel, men, skit i det.

Nämen ojdå, där kom sanningen, kalla du honom inte precis ett rötägg (eller dylikt) och var övertygad om att han var satans högra hand? Du följer blint vad du fått för dig att tycka, förutom nudå, då övertygelsen var stor.

EDIT: Om han enligt er talade osanning, varför i helvete rekryterar ni han igen? Hmm...

- Han tjafsade

- Han skriver en massa dumt om erat guild

- Han ljuger

- Han talar illa om er

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag vet vad jag ser, bara för att någon är "dum" mot dig får du inte göra vad som helst. Om en katt pissade på min brevlåda, får jag gå och slå ner en polis? Dåligt och övertydligt exempel, men, skit i det.

Nämen ojdå, där kom sanningen, kalla du honom inte precis ett rötägg (eller dylikt) och var övertygad om att han var satans högra hand? Du följer blint vad du fått för dig att tycka, förutom nudå, då övertygelsen var stor.

EDIT: Om han enligt er talade osanning, varför i helvete rekryterar ni han igen? Hmm...

- Han tjafsade

- Han ljuger

- Han talar illa om er

1. Jävligt dåligt exempel, igen skriver du saker som inte har något med detta att göra.
2. Nä, jag kallade honom inte ett rötägg. Okej, han var trög i diskussionen och envis, och jobbig. Men jag är human mot honom och kan inse att han försökte ha rätt, men han inser sina misstak och förlåter sig.
3. Först klagar du på att vi klagar, sen klagar du på när vi är schyssta, ok. Men som sagt, han är ledsen för detta, vi med Han var ju schysst innan så varför inte ge honom en chans till och vara lite human ^_^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

- Han tjafsade

- Han ljuger

- Han talar illa om er

så nu byter du sida?, man kan faktisk be om ursäkt, och du säg inget SNÄLLA, du vet ju inget

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

- Han tjafsade

- Han ljuger

- Han talar illa om er

För det första frågade han snällt och för det andra bad han om ursäkt, det är väl tillräckligt?
Nu när han äntligen har gett sig så tar du över som du var där och spelade, det känns som att du är ute efter att "argumentera" som du kallar det.

Det hr var det sista jag skriver i denna tråd, orkar inte med sånt här man vart bara tvungen.

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Medlem
Citat:

- Han tjafsade

- Han ljuger

- Han talar illa om er

börjar undra om du är här bara för att skapa ett krig, en riktig trubbelmakare.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

1. Jävligt dåligt exempel, igen skriver du saker som inte har något med detta att göra.
2. Nä, jag kallade honom inte ett rötägg. Okej, han var trög i diskussionen och envis, och jobbig. Men jag är human mot honom och kan inse att han försökte ha rätt, men han inser sina misstak och förlåter sig.
3. Först klagar du på att vi klagar, sen klagar du på när vi är schyssta, ok. Men som sagt, han är ledsen för detta, vi med Han var ju schysst innan så varför inte ge honom en chans till och vara lite human ^_^

1. Japp, dåligt exempel, men principen är den samma.
2. Snälla sig att du inte tog det bokstavligen att du sa just ordet "Rötägg"?
3. Han var ledsen för att han tjafsa, men han kanske fortfarande står för det han sagt? Jag vet ej, han kan gärna rätta mig. Oavsett hur det blir har ni två vägar att välja:

1. Ni var riktiga puckon, ljög om att han hade gjort massa saker och dylikt, samt snackat skit.

2. Han var ett riktigt pucko, ljög om er om att Ni hade gjort massa saker, samt snackat skit.

Citat:

så nu byter du sida?, man kan faktisk be om ursäkt, och du säg inget SNÄLLA, du vet ju inget

Har inte varit på någons sida. Jag är frilansare.

Permalänk
Medlem

Egentligen måste vi inte välja någon väg alls, vi kan förlåta och "glömma". Men närmast sanningen är alternativ 2, även om det inte heller är 100% sant eftersom alla har sin del i det, och hans polare var den som bråkade mest...

Aja, förstår inte hur du orkar, tjafsa bara för att tjafsa, du har inte ens något med detta att göra.

Natti.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

1. Japp, dåligt exempel, men principen är den samma.
2. Snälla sig att du inte tog det bokstavligen att du sa just ordet "Rötägg"?
3. Han var ledsen för att han tjafsa, men han kanske fortfarande står för det han sagt? Jag vet ej, han kan gärna rätta mig. Oavsett hur det blir har ni två vägar att välja:

1. Ni var riktiga puckon, ljög om att han hade gjort massa saker och dylikt, samt snackat skit.

2. Han var ett riktigt pucko, ljög om er om att Ni hade gjort massa saker, samt snackat skit.

Har inte varit på någons sida. Jag är frilansare.

du vet inte vad vi ljög om, du vet inte vad som har hänt ,vägra inse eller ?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Egentligen måste vi inte välja någon väg alls, vi kan förlåta och "glömma". Men närmast sanningen är alternativ 2, även om det inte heller är 100% sant eftersom alla har sin del i det, och hans polare var den som bråkade mest...

Aja, förstår inte hur du orkar, tjafsa bara för att tjafsa, du har inte ens något med detta att göra.

Natti.

Förstår inte hur ni som inofficella "ledare" för detta guild i denna diskussion kan dra en ridå för att ni ljög som fan en, två sidor tillbaka...

"och hans polare var den some bråkade mest..."
Det var ju nästan exakt det han försökt påpeka hela tiden?

Jag tycker det låter som några andra ska be om ursäkt...

atWa: Han säger a, ni säger b, någon måste ju ljuga, det är väl ingen förhastad slutsats?

Edit: Om alla bara blev glada vänner utan tvivel nu, får jag ta mig en kurs i mänskligt beteende, eller så betäcknar jag denna debatt som "vänskapligt tjafs".

Permalänk
Hedersmedlem

Lägg av med tjafsandet i tråden, håll er till topic, annars låses den!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X