WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

3500 i kö

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

förstår inte varför de slänger upp en ny realm.. realmen är ju till för nya spelare, men vad som händer är att alla skapar alt-chars på servern och går med i ett nytt tävlings-race upp till 60.. oavsett hur många realms de skapar så kommer alla att vara lika proppade

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Jag vet folk som är inne på den och det är ping på 5000+ ms

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk

Detta är ju otroligt

4500 i kö och när man kommer in så kan man inte xp'a pga av alla som står o campar vid low-level ställena. Sen gick jag in på Kor'gall med min main character så är det NADA ppl där inne ;P

Visa signatur

GROVYGIZMO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
3500 i kö

Jag måste haft tur och sett den väldigt tidigt i listan, för kom in direkt. Jag skulle dock inte spela utan bara skapa ett par karaktärer (så jag får de namn jag vill ha).

Permalänk

jag kom också in direkt. Men stack efter 5 min. Laggade för mycket.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
förbannad aktiverade dig manualt, så nu kan du logga in...
Tomatsalad de är rekryterings stop för tillfället, skriv upp en ansökning på vårt forum så kan vi kontakta dig senare då vi kickat inaktiva. Just nu är de 91personer som skulle va med bara runt 70 av dem har reggat sig på forumet, så vi får se...

Måste man regga sig på forumet? Om man sagt att man ska vara med här? Hur gör man då? Jag håller inte på i forum så ofta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Måste man regga sig på forumet? Om man sagt att man ska vara med här? Hur gör man då? Jag håller inte på i forum så ofta.

Har ud blivit accpeterad till guilden? Om inte så måste du ansöka på forumet. http://unseen-wow.mine.nu

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jo det har jag. Men visste inte att man måste regga sig på forumet nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Jo det har jag. Men visste inte att man måste regga sig på forumet nu?

när tänkte du dig att man ska regga sig då? nästa år

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

[14:41:17] <Magen|Unseen> tror ni vi vill att byta server pga vissa kunde inte kommer in på servern på första dagen?
[14:41:38] <Monkej|Unseen> Magen|Unseen du kan verkligen inte svenska
[14:39:17] <Magen|Unseen> vi kan tar annan namn ju
[14:42:42] <Magen|Unseen> vad menar du dc?
[14:43:20] <Magen|Unseen> ja,jag är inne och har inte blev dc
[14:44:12] <Glamour|Atwa> vilket land kommer du ifrån
[14:44:15] <Glamour|Atwa> och hur gammal är du
[14:44:21] <Magen|Unseen> dra åt helvete
[14:44:23] * Magen|Unseen has left #unseen.wow

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Kan tyvär inte vara med

Jag som ville ha en Tauren warrior

var på plats 5300 i kön.

hittade några bilder.
http://members.home.nl/nerusai/temp/lol.jpg

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Kan tyvär inte vara med

Jag som ville ha en Tauren warrior

var på plats 5300 i kön.

hittade några bilder.
http://members.home.nl/nerusai/temp/lol.jpg

Vad är det där för häftig sak ? rutan till höger som visar en vy från ett annat ställe ?

Visa signatur

24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Idge
Vad är det där för häftig sak ? rutan till höger som visar en vy från ett annat ställe ?

Det kallas Photoshop Den bilden med gnomes är inklistrad på den andra bilden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ATx
Det kallas Photoshop Den bilden med gnomes är inklistrad på den andra bilden

Doh, hade hoppas på nått stream / tv eller nått annat skojigt.. oh well.

Visa signatur

24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet?

Permalänk

jag som ville vara en Tauren Druid/Shaman det nästan för lång kö. Jag får testa lite senare.

Permalänk
Avstängd

* You were kicked from #unseen.ragnaros by sylvictus (sylvictus)
-
* You were kicked from #unseen.wow by Glamour|Atwa (lol)

atwa.. nu vet jag att alla rykte om dig är sant :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
* You were kicked from #unseen.ragnaros by sylvictus (sylvictus)
-
* You were kicked from #unseen.wow by Glamour|Atwa (lol)

atwa.. nu vet jag att alla rykte om dig är sant :/

hahaha, ja kickade dig för att du uppförde dig som en 11 åring.

här är han

[14:41:17] <Magen|Unseen> tror ni vi vill att byta server pga vissa kunde inte kommer in på servern på första dagen?
[14:41:38] <Monkej|Unseen> Magen|Unseen du kan verkligen inte svenska
[14:39:17] <Magen|Unseen> vi kan tar annan namn ju
[14:42:42] <Magen|Unseen> vad menar du dc?
[14:43:20] <Magen|Unseen> ja,jag är inne och har inte blev dc
[14:44:12] <Glamour|Atwa> vilket land kommer du ifrån
[14:44:15] <Glamour|Atwa> och hur gammal är du
[14:44:21] <Magen|Unseen> dra åt helvete
[14:44:23] * Magen|Unseen has left #unseen.wow

bytte namn gick in och snackade skit

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Vad fan.... Plats 5980 i kön, Haumarush går u knappt att komma in på.... Då hinner jag inte göra min char idag för jag har fotbolls-match =(

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

3e ggn min lina dött nu, hata bbb, sämsta skit som finns >_< back to 5200..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
hahaha, ja kickade dig för att du uppförde dig som en 11 åring.

här är han

[14:41:17] <Magen|Unseen> tror ni vi vill att byta server pga vissa kunde inte kommer in på servern på första dagen?
[14:41:38] <Monkej|Unseen> Magen|Unseen du kan verkligen inte svenska
[14:39:17] <Magen|Unseen> vi kan tar annan namn ju
[14:42:42] <Magen|Unseen> vad menar du dc?
[14:43:20] <Magen|Unseen> ja,jag är inne och har inte blev dc
[14:44:12] <Glamour|Atwa> vilket land kommer du ifrån
[14:44:15] <Glamour|Atwa> och hur gammal är du
[14:44:21] <Magen|Unseen> dra åt helvete
[14:44:23] * Magen|Unseen has left #unseen.wow

bytte namn gick in och snackade skit

nope, du blev sur för du blev disc från Haumarush och stod på kö på 5k så du lockade andra till server,och jag frågade dig varför då du snackade skit om jag kan ej svenska osv,blev sur och lefta för lugna mig.sen jag tillbaka och fråga varför igen då du kickade mig. jag undrar vad e fel på dig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
nope, du blev sur för du blev disc från Haumarush och stod på kö på 5k så du lockade andra till server,och jag frågade dig varför då du snackade skit om jag kan ej svenska osv,blev sur och lefta för lugna mig.sen jag tillbaka och fråga varför igen då du kickade mig. jag undrar vad e fel på dig?

haha, jag frågade hur gammal du var och var du var ifrån, och du sa dra åt helvete.

och jag Lockade inte dom andra, utan vi gick dit tillsammans

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

kan jag va med ska vara UD mage

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
haha, jag frågade hur gammal du var och var du var ifrån, och du sa dra åt helvete.

och jag Lockade inte dom andra, utan vi gick dit tillsammans

varför tog du upp annan ämne när jag har frågade dig? jag frågade dig först då frågade du var kommer jag ifrån,för du kan inte svaret så körde du skitsnack sen och sen kick mig när jag frågade dig igen...haha vad lamer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
varför tog du upp annan ämne när jag har frågade dig? jag frågade dig först då frågade du var kommer jag ifrån,för du kan inte svaret så körde du skitsnack sen och sen kick mig när jag frågade dig igen...haha vad lamer

jag förstår inte mycket av vad du säger.. så vi skiter i den

Alla som vill vara med på Ragnaros servern.

Prevail.Guild

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag förstår inte mycket av vad du säger.. så vi skiter i den

Alla som vill vara med på Ragnaros servern.

Prevail.Guild

japp för du kan inte svara...har hört att många guild på server du spelar har problem med dig..du blev väl kickad från 2 guild eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
japp för du kan inte svara...har hört att många guild på server du spelar har problem med dig..du blev väl kickad från 2 guild eller?

sluta snacka, jag vet att du är 11. men jag förstår inte vad du säger. jag har inte blivit kickad ur nån guild. men du blev kickad ur våran

menade #prevail.guild @ quakenet

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
japp för du kan inte svara...har hört att många guild på server du spelar har problem med dig..du blev väl kickad från 2 guild eller?

men snälla du försök att stava ordentligt så komma du bli tagen på allvar
läs det du skriver 3-4 gånger, jag gör det och det brukar alltid bli ett par stavfel som man får rätta till

så tänk på det i fortsättningen

Permalänk

De som vill joina en ny horde guild på ragnaros servern joina då prevail.guild på qnet.

unseen ser ut att inte finnas längre! Så alla som inte fick joina så har ni chansen att joina swec guilden. Dock inte nya servern.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Det var nog mitt förslag från början att byta server, jag gjorde tråden på forumet.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C