Permalänk
Medlem

Pcv Cs 1.6

Hej... Jag undrar om det finns någon klan som vill köra PCV mot oss idag 20.00 adda mig på MSN om ni är intreserade. Vi är 5 pers i våran klan MSN: emil.gardelid@telia.com

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Avstängd

PCW*

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Han suger.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär: R9 5950X - B550-F GAMING WIFI II - 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 16

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

någon som vill PCW köra kl 19.30 idag! adda mig emil.gardelid@telia.com

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av G__
någon som vill PCW köra kl 19.30 idag! adda mig emil.gardelid@telia.com

Ett förslag är att din klan skaffar sig irc (mIRC) och går in på de kanaler som folket i ovanstående svar har tipsat om. På irc är det helt rätt plats att fråga om pcw och inte här.

Permalänk
Medlem

jag vill, jag vill <---- ironi

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

http://www.mirc.com/get.html

Ladda ner->Installera->Kör->Ställ in->/J pracc->/J pracc.se->/J pracc.NOserver

Svårare än så är det inte.

Permalänk
Avstängd

Någon som vill köra en pcw i Pokemon hemma hos mig ikväll? OBS, endast version röd eller blå.

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Abbeb
Någon som vill köra en pcw i Pokemon hemma hos mig ikväll? OBS, endast version röd eller blå.

ahh det är humor, tack mannen

tack...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

men g läs tråd för guds skull
Skaffa irc och spela på!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

jaa jag ska prova! hehe

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Abbeb

Dagens:p

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk

Med risk för att bli n00b stämplad Undrar jag vad p:et står för.

PClanWar, vad är p:et bra för.

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk

PracticeClanWar?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus

Jag skulle tippa att det är tre konsonanter som är lätta att säga. CS-spelare har ju som bekant något sorts hat mot vokaler. "lr" "tkr" osv är typiska exempel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag skulle tippa att det är tre konsonanter som är lätta att säga. CS-spelare har ju som bekant något sorts hat mot vokaler. "lr" "tkr" osv är typiska exempel.

Jag spelar Counter-strike, och har inga sorts problem med min stavning!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KulanZ
Jag spelar Counter-strike, och har inga sorts problem med min stavning!

Då har du nog kommit ut ur FjårTiZ åldern eller har fattat hur omogna de är.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus

Om jag inte minns fel är det practical

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann

Så sant.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Så sant.

Nja, det står för Practice som betyder att öva/träna. Practical betyder praktiskt och det är knappast ett praktist krig man utövar utan just ett övningskrig

PCW verkar dessutom bara användas i europa, i övrigt används scrim om jag fattat det rätt. Förkortningarna har alltså samma innebörd.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Nja, det står för Practice som betyder att öva/träna. Practical betyder praktiskt och det är knappast ett praktist krig man utövar utan just ett övningskrig

PCW verkar dessutom bara användas i europa, i övrigt används scrim om jag fattat det rätt. Förkortningarna har alltså samma innebörd.

Ja har osså hört att de ska vara practical :S

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Ja har osså hört att de ska vara practical :S

Men då har ni alla lärt er fel och dessutom inte varit med på engelskalektionerna

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Men då har ni alla lärt er fel och dessutom inte varit med på engelskalektionerna

Jag vet vad de betyder har dock tänkt lite på de men liksom typ palla

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

jA tkr atT mn ska säjJa praCCt1caL såmm betyddder prAkt1skT!!!!!1111onetwothree :RÅLL AJS:

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden är urspårad och jag bedömer sannolikheten att den inte skulle göra det igen om jag rensade den som liten. Därför instämmer jag i att det nog är klokare att fråga via irc.

*tråd låst*