Permalänk
Medlem

verkligen hjälp

Hej ! det är så att ja har ett problem med mitt BB..för ett tag sedan fick jag bredband telia 24 mbit + ZyXEL modemet och jag har haft det ungefär i 2 mån snart. Ibland när ja sitter inne på nätet så kan sjävla "lampan" sluta blinka på modemet utan anledning och då kopplas internet bort automatiskt och startas om igen efter ca: 2 min..det händer så bara när ja sitter och tar hem filer från nätet och sånt eller bara surfar, kan hända då också!!..jag hade bb från telia fast 8 mbit för ungefär 1,5 år sedan och hade D-Link som modem och det var problemfritt!!! ..ja undrar hur ja ska undvika sånna här brytningar i mitt internet .. glömde säga att ja sitter och delar internet med en annan dator i nätverk med en D-link DI-604[Bredbandsrouter] och nu börjar ja undra om det är ett "Tillverkningsfel" ?

Visa signatur

[Intel P4 3.6@4.0GHz][Intel Originalkylare]/GigaByte(GA-8IPE775G)/1536Mb PC3200 DDR [1x1024Mb Kingston][1x512Mb]/ATi Radeon X800VE 256Mb/200Gb Maxtor Hdd/[Antec~Chieftec][480W 20*24Pin]/19" ViewSonic] - > - > [Idle~40C/Load~55C] < - < -]

Permalänk
Medlem

du kan ju börja ringa till Telia å höra om de är fel på deras sida?om lampan slutar blinka,

Permalänk
Geeks
SweClockers

Dedär är ingen bra rubrik på en ny tråd. Fundera ut en ny rubrik och skicka den i PM till mig, så låser jag upp tråden. Läs reglerna.

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015