Permalänk
Medlem

Menlöst tillägg bara, blev Grandmaster över Morag Tong Igår men jag valde att inte genomföra den hedersmässiga slakten av den avgående grandmastern, nån som gjort det? kom på att man kanske får feta prylar om man dödar honom...

Visa signatur

x2 3800+ :: r x950xt :: 2048

Permalänk
VR-fantast

Oj nu sjunk tråden lite !!

Jag håller för t.f på o muppar mig med House Redoran
ska bli Guildmaster där sen så ska jag ta o varva spelet tror jag

Permalänk
Medlem

nhalldin, angående det där uppdraget med mudcrabs som attackerar guars, löste du det eller? håller på med samma nämligen och blir inte klok på det...

Visa signatur

"För övrigt anser jag att Cartago bör förstöras."
"We must learn to live together as brothers or perish together as fools." --Martin Luther King Jr.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nhalldin

måste man ladda ner zippen på 33mb eller kan man se 4mb 1 min filmen?

filmen är det enda som går för mig, sitter i och för sig med ett GF2 vilket inte har EMBM om jag minns rätt. Men det funkar nog tyvärr bara med Matrox kort:(

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micke B.
nhalldin, angående det där uppdraget med mudcrabs som attackerar guars, löste du det eller? håller på med samma nämligen och blir inte klok på det...

Tro det eller ej, jag gick runt o hittade två krabbor som bara hade ploppat upp idag, och det löstes!!!

Jag vet inte om dom bara är väldigt välgömda (en kräla runt i ett träsk och såg därför ut som en sten t.ex) eller om dom respawnar och man ska döda ett visst antal...

hur somhelst är det bara att leta som fan..

Permalänk
Medlem

ok får väl göra det då

Visa signatur

"För övrigt anser jag att Cartago bör förstöras."
"We must learn to live together as brothers or perish together as fools." --Martin Luther King Jr.

Permalänk
VR-fantast

Vill fortfarande veta hur man enchantar saker själv!!

Jo jag vet redan allting med soultrappa o så men alltså delen när man ska enchanta vapen o så!!
Mage:arna är ju skitdyra...

Och jo det ska gå, det står att man kan enchanta om man drar musen över skillen

MEN HUR!?

Permalänk
VR-fantast

btw ja stötte på nåt jävligt fult idag ..
Jag är ju guildmaster i fighters... så när ja gick förbi negerkillen (vi var ensamma i rummet) så sa han "It's not often I see pretty ladies around here" eller nåt likande

1) Man kan inte missta min fula gubbe för att vara tjej
2) usch

ed: och det var ingen insult... jag hade 100 i relationship

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micke B.

På det uppdraget mördade jag bara en mudcrab.
Klarade det ändå. Den var precis bredvid den döda guaren strax utanför Gnaar Mok. Allt som behövdes för att jag skulle klara uppdraget iaf. (hade aldrig varit utanför Gnaar Mok tidigare)

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
Citat:

btw ja stötte på nåt jävligt fult idag ..
Jag är ju guildmaster i fighters... så när ja gick förbi negerkillen (vi var ensamma i rummet) så sa han "It's not often I see pretty ladies around here" eller nåt likande

1) Man kan inte missta min fula gubbe för att vara tjej
2) usch

ed: och det var ingen insult... jag hade 100 i relationship

:D:D:D
Din karaktär kanske är Bög?? Vad valde du för Starsign i början av spelet?? "The Lady" kanske?!?!
;):D

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColinZeal

:D:D:D
Din karaktär kanske är Bög?? Vad valde du för Starsign i början av spelet?? "The Lady" kanske?!?!
;):D

Nej jag har faktiskt "The Steed"

Permalänk
Gäst
Citat:

Vill fortfarande veta hur man enchantar saker själv!!

Jo jag vet redan allting med soultrappa o så men alltså delen när man ska enchanta vapen o så!!
Mage:arna är ju skitdyra...

Och jo det ska gå, det står att man kan enchanta om man drar musen över skillen

MEN HUR!?

equipa soulstonen..................så svårt är det.........
Då kommer menyn upp

Permalänk
Medlem

Nån som vet var man kan köpa BRA soulstones med BRA uhm... varelser fångade i?
Har köpt allt bra hos mageguild i Baldera, men finns det nått mer ställa man kan köpa soulstones på?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ABTMUK

equipa soulstonen..................så svårt är det.........
Då kommer menyn upp

Ibland är det man väntar sig minst lösningen...

Permalänk

Efter att ha läst allas inlägg angående morrowind har jag starkt börjat överväga att söka upp den lokala banken, råna denna, sticka iväg o köpa spelet direkt!!! Gawd jag kan icket vänta längre btw, kommer spelet fungera "någonlunda" bra på min burk eller? Är lite orolig med tanke på att det faktiskt är väldigt krävande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela
Efter att ha läst allas inlägg angående morrowind har jag starkt börjat överväga att söka upp den lokala banken, råna denna, sticka iväg o köpa spelet direkt!!! Gawd jag kan icket vänta längre btw, kommer spelet fungera "någonlunda" bra på min burk eller? Är lite orolig med tanke på att det faktiskt är väldigt krävande.

Köp det, är skitskoj!

Om det funkar fint på min dator bör det väl funka bättre på din?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela

Du kan inte bara köpa det utan att råna banken alternativt hosta upp det ur en bin-fil?

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
VR-fantast

Det kommer funka bra ja
Ännu bättre när dom har pachat det

Permalänk
Hedersmedlem

Du kan inte bara köpa det utan att råna banken alternativt hosta upp det ur en bin-fil? =).....Själv har jag köpt det nu.....& det
är det värt!

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

Tacksam för hjälp

Vet någon hur man fixar buggen så att MW inte hoppar ut till skrivbordet hela tiden ??????

Visa signatur

/Duke Zeratul

Permalänk
Medlem

Re: Tacksam för hjälp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dark Zeratul
Vet någon hur man fixar buggen så att MW inte hoppar ut till skrivbordet hela tiden ??????

Dra ner överklockningen på grafikkortet.

Permalänk
VR-fantast

Re: Re: Tacksam för hjälp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Dra ner överklockningen på grafikkortet.

det har inte med saken att göra

Permalänk
Medlem

...fan kommer det nån patch snart, börjar bli lite less på alla buggar... =(

Visa signatur

x2 3800+ :: r x950xt :: 2048

Permalänk
Medlem

hmm jag har fått nått skumt på min gubbe som heter drain attribute det drar ner min personlighet till 19. hur får man bort det ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slax
hmm jag har fått nått skumt på min gubbe som heter drain attribute det drar ner min personlighet till 19. hur får man bort det ?

Du kan ha fått nån disease eller blight. Testa Cure Disease eller Cure Blight...om inte det funkar så köp några Restore potions till dom attribut som sänks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos

Du kan ha fått nån disease eller blight. Testa Cure Disease eller Cure Blight...om inte det funkar så köp några Restore potions till dom attribut som sänks.

har redan testat det och det funkar inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos

Det du har fått är antagligen en vanlig drain attribute, kommer oftast från greater bonewalker.
Du fixar detta med att köpa en X restore personality, där X är cheap, quality osv, vilka som ger tillbaka mest kan du säkert räkna ut

Edit: jaha så hade Chaos redan skrivit det... så tyket kanske får läsa igenom bättre nästa gång

En drain attribute syns inte i status fönstret utan den bara drar ner respektive attribute i char fönstret och visar det i röd text. Om du ser att du fått en sjukdom från nått så går det att bota med vanliga drycker, tex ash chancer (eller va det heter) kan botas med cure blight disease, den sjukdomen drar iof ner personality till 0, sen finns det lite andra sjukdomar.

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slax

har redan testat det och det funkar inte

Det ska funka.
Ett annat sätt är att gå ner i en ancestral tomb o leta upp ett shrine (de flesta har ett, ser ut som en kista lutad mot vägen)
Tryck på den så får du donera 35spänn
Sen väljer du nån av dom där nere, tror den heter Restoration eller dyl. Den restorar iaf 100 i alla attribut

Permalänk

Riktiga hårdingar har Corpus.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det går att bara kopiera en savefil från en installation till en annan? Ska dra in windows xp vilket innebär att jag måste installera om allt, så det vore ju tråkigt att behöva börja om.

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.