Permalänk

tycker spelet verkar bli ett av dom bästa på länge faktist.

men rädd för att dom redan avslöjjat för mycket faktist fått se 4 olika gubbar ungefär och hoppas verkligen dom gjort många fler det känns som att det kommer va kort och kommer finnas få fiender.

Det hoppas jag verkligen inte! I vilket fall så ser jag fram emot Bioshock!!! woohoo

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

PC demo imorrn!

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Demot ska alla fall komma imorgon äntligen

http://www.shacknews.com/onearticle.x/48490

Ska bli skoj att testa iaf.

Spelet har ju typ fått perfect score rescensioner överallt hittills så nåt måste det ju vara förutom hypen. Synd bara att det är helt fel genre för mig... bah

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mindlles
grattis 2k till en big screwup, xbox360n finns överallt på nätet nu ;/.

Nu fattar jag ingenting? Vad exakt för misstag har 2K gjort?

Visa signatur

(Don't) Pay attention to the parenthesis.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Hell no.. hell no.. Hoppades på innan den 20'e då skolan börjar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Bättre än inget

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Citat:

Skrivet för två dagar sedan, ja. IDAG (öh.. igår) blev det bekräftat att demot kommer 17 augusti. Står på 2k:s forum.

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

Idag alltså.

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wingdings
Skrivet för två dagar sedan, ja. IDAG (öh.. igår) blev det bekräftat att demot kommer 17 augusti. Står på 2k:s forum.

ok, bra.

Permalänk

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Snälla låt inte spelet ha en kort livslängd nu bara!

Spelen var så mycket längre för i tiden, System Shock 2 tog flera dagar att spela igenom som ett exempel. Men antar att grafik etc är anledningen till detta nu för tiden :/

Permalänk
Medlem

Nej inte nu längre, demot kommer "kanske" på måndag.. man kan ju undra vafan de sysslar med, ska de släppa demot 1 dag innan release i usa eller? När 360 ägarna fick det en hel vecka innan...

jippi.

Permalänk
Medlem

har haft bioshock i 2 dagar nu riktigt grymt spel.

Permalänk
Medlem

IGN's recension

Betyg: 9.7

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk
Medlem

Om du letar betyg så

PC Gamer UK - 9.5/10
Xbox World - 9.4/10
Eurogamer - 10/10
PC Zone - 96%
Gamers - 98%
1up -10/10
gamespy 5/5
Console Gameworld - 99%
Ign - 9.7
Teamxbox - 9.5
Gamepro - 10/10
GameArena 5/5
Gametap: 10/10
Under Ground Online (UGO): A
X-360: 10/10

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Om du letar betyg så

Snarare recensioner

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk

vadå.. när kommer demo till pc :S

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Avstängd

Det ska komma idag.

Edit: Kanske inte alls..

"Internet reports raised hopes, but there's still no confirmed date for the demo, 2K tells CVG.
Reports zipping around the internet during the last 12 hours raised hopes that the PC demo for BioShock would be released later today - however, the game's publisher 2K Games has told CVG there's still no confirmed date for the FPS sample."

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=170315?ci...

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Demo vore som sagt inte helt fel.
Annars får jag väl installera System Shock 2 igen och köra igenom, får hoppas på dåligt väder så man får rätt känsla också.

Permalänk
Avstängd

Spelade precis igenom en Fan Mission av Christine till SS2... håller generellt bra kvalité, har t o m voiceacting i sina banor.

Här hittas några:
http://www.thiefmissions.com/search.cgi?search=Christine&sort...

Använd garrettloader för att starta fan missions till SS2.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Nästan hundra på att demot inte kommer innan den 21:a. För att motverka att fullversionen crackas i förtid.

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

köpte nyss på steam så bara att invänta o/

Permalänk
Medlem

En sak om de förlänger releasen om det är en patch (test drive till exempel) eller ett fullt spel. Men ett demo, tycker det är patetiskt, släpp som det är. Skiter i om det är 2 min gameplay, och buggit.

Permalänk
Medlem

har beställt hos webhallen.. fan ta de om de skickar fel igen!
ett sånt här spel måste man ha orginal

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fenix
har beställt hos webhallen.. fan ta de om de skickar fel igen!
ett sånt här spel måste man ha orginal

Ja precis, men avbokade hos webhallen idag. Åker in till stan nästa fredag till EB games och köper det. Vågar inte riskera att ja inte får det på fredag om ja beställer från webhallen. Då är helgen förstörd.

Permalänk
Medlem

Testade idag demot och oj vilket spel, enda jag har att klaga på är väll att det är lite för mörkt men stämningen osv ligger på top.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

eee va?
Till 360 då eller, för demot till PC har väl ändå inte kommit inte vad jag kan se iaf ^^

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Fick precis slutet, eller spelets kanske största plot-twist, spoilad för mig. Ibland önskar man att man kunde ge folk en cyber-käftsmäll...

Surfa inte runt på 2K's forum för Bioshock. Hoppas det man hann läsa bara var ett uselt skämt.

Visa signatur

.

Permalänk

Tror ni att spelet kommer gå att spela på burken i min sign?