Permalänk
Medlem

Det här spelet ser jag mest fram emot, mer än Crysis faktiskt. Skönt med ny dator så man kan lira det med fina inställningar också

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Japp såg den inatt. Lite ny info i den.

Bör inte spelet gått guld vid här laget förresten? Om de ska hinna släppa det den 24:e. Går det inte guld senast nu på fredag så kanske det blir framflyttat något?

Läste på ttlg.com forumet att det har gått guld... är förstås inte hundra på att infot stämmer.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skönt! Då vet man iaf att det inte kommer bli försenat.

Permalänk

Till och med jag har börjat längta efter spelet. Jag tycker det börja se bättre ut för varje dag som går (alltså inte bara grafikmässigt, utan på alla fronter).

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Vad menas med "Gått guld" egentligen?

Btw, har bokat spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaltX
Vad menas med "Gått guld" egentligen?

Btw, har bokat spelet

Att det färdiga spelet har skickats till tryck!

Permalänk
Medlem

att spelet har gått igenom alla kvalitets kontroller och är på väg att mass produceras

Permalänk
Medlem

Har inte varit så sugen på detta spelet alls men ju mer jag läser om det ju mer sugen blir jag. Blir att köpa när det kommer iaf nu när man har en lite bättre dator. 2 veckor kvar tills det släpps nu. Att spelet fick 95% av PC Gamer gjorde mig inte mindre sugen heller.

Har spelet stöd för DX 10 föresten?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Kan inte hitta det specifika quotet nu, men ja, Bioshock stöder DX10

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem

weho, bokat normal edition nu. Inte långt kvar tills det släpps Tittade på "hunting the big daddy" nyss, och tyckerdet verkar jevligt lovande. Mysigt på nåt sätt med. Hoppas det håller bara, vilket ja tror.

Permalänk

Kollade på en gameplay-video precis och en del element är väldigt likt Condemned, i mina ögon iallfall.
Magin som stunnar dom - Tasern
Melee-vapen och pistoler, shotguns,machineguns och melee fightingen över huvudtaget, ser lika läskigt ut iallfall
Typ samma företag som producerar detta eller?

Permalänk
Medlem

nope knappast samma condemned är sega som gett ut och monolith som utvecklat. men visst är det lite likt på dom inslagen.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk

Vet inte om det vart uppe tidigare. Men detta ser ut som en bild på innehållet i limited versionen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

"Mini CD (Selected Songs)" är verkligen svagt för en Collector's. Fulla soundtracket på CD är en av de saker jag vill ha i en Collector's.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormraider
Vet inte om det vart uppe tidigare. Men detta ser ut som en bild på innehållet i limited versionen.

http://img245.imageshack.us/img245/4542/bioshockvk1.jpg

Den där bilden är inte korrekt. Man får inte med en cloth poster.

Limited Edition Contains:
• The game in a llimited edition embossed steel case
• Making Of DVD
• Soundtrack CD
• A hand finished resin figurine (14cm height).

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Tänkte väl. Verkar som det ska vara alltså.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleid
Video recension:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/94053.html

GOTY material

Hoho! Där snackar vi spel alltså. Fan va bra det verkar vara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ljudrecension i MP3-format: http://files.filefront.com/bioshock+on+1upyoursmp3/;8282457;;...

Bioshock verkar defenitivt ha en chans på GOTY mot andra titlar som Halo 3 och Mass Effect.

Någon som har någon länk där man kan läsa om Bioshock's "heat from the utopian people". Jag läste lite grand om det på gamespots forum där de diskuterade Ayn Rands och objektivismens roll i Bioshock, men där var det mest spekulationer och inte så mycket "heat". Finns det utopister som har attackerat Bioshock (verbalt) eller är det mest folk som sitter och filsoferar över det hela?

Efter att spelet har släppts blir det väl en tråd om det här på Sweclockers också

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk
Medlem

Verkar mycket lovande! Längtar tills det släpps.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/93630.html

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Verkar bli grymt faktiskt, hoppas bara att man inte klarar ut det för snabbt utan får kämpa.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem

Bioshock demo på marketplace!!!! Enligt 2K Boston som det heter nu så kommer demot att komma till PC också. Bra det, för får inte med mig 360n idag när jag far till stan.. =/ Nåja köper hela spelet sen till 360.

Lanseringstrailern
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21014

Det här spelet kommer bli grymt.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Men jippi då kul att 360 demot är uppe och inget pc demo... hatar fps på konsoller..

Permalänk
Medlem

Fan va drygt att det inte kom ett pc demo samtidigt. Fps ska spelas på datorn tycker jag.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Angående avsaknaden av PC demo... (vilket inte stör mig så mycket, snart är hela spelet ute ändå)

Kevin Levine skriver
"Guys, the PC demo is simply not ready. The pc development was always a bit behind because we had more time to finish things (no submission to MS). The PC game will therefore have a bit more polish (and a couple more features like turning off loot highlight options) that 360 doesn't have.

Podcast om demot..

The one about the BioShock demo with Ken Levine
http://www.majornelson.com/archive/2007/08/12/show-239-the-on...

Visa signatur

Permalänk

Av bilderna att döma ser spelet ganska fattigt ut, liknar doom 3 i grafiken.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sven_svensk

spelet kmr bli helt underbart

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sven_svensk

För alla vet ju att stillbilder säger allt om ett spel

Fanns det någon rationell motivation bakom ditt inlägg eller är du bara ett troll?

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]