Permalänk

Msn cam problem

Tjenna
jag har ett klurigt problem.
När jag sätter på min webbcam på msn, så hänger sig msn å man får starta om datorn.
Jag har ominstallerat msn fler gånger än vad jag kan räkna till och provat ett antal olika versioner.
Jag kan se andras cam utan problem.
Och min cam funkr det vet ja, kan ta kort å sånt med den i ett annat program.
Msn kan också frysa till lite ibland också när jag ska skicka filer till andra eller ta i mot.

Vad tror ni problemet kan vara. har alldirg vart med om nått sånt här förut eller hörttalas om:S

Permalänk
Medlem

Re: Msn cam problem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_beginner
Tjenna
jag har ett klurigt problem.
När jag sätter på min webbcam på msn, så hänger sig msn å man får starta om datorn.
Jag har ominstallerat msn fler gånger än vad jag kan räkna till och provat ett antal olika versioner.
Jag kan se andras cam utan problem.
Och min cam funkr det vet ja, kan ta kort å sånt med den i ett annat program.
Msn kan också frysa till lite ibland också när jag ska skicka filer till andra eller ta i mot.

Vad tror ni problemet kan vara. har alldirg vart med om nått sånt här förut eller hörttalas om:S

Min kompis hade exakt samma problem, vet tyvärr inte om han fixade det eller om problemet kvarstår.

Permalänk
Medlem

Hade samma problem med min Logitech webcam.
Höll på att bli tokig. Drev mig till vansinne när jag precis installerat windows och alla drivare och grejer.
Då körde jag Logitech quickcam-programmet och då kom inställningsprogrammet upp, där man ställer in ljud och det där.
Efter det så fungerade det perfekt.

Permalänk

ingen som vet vad som är fel?
jag har virus sökt också