skaffa nintendo DS eller PSP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Har detta någon fördel jämfört med t.ex. Passcard/motsv. eller är det bara en billigare lösning?

Som jag har fattat det så är det så att man slipper ha ett kort i ds sloten, bättre batteritid (jämfört med passcard och liknande), och man slipper hälsovarningen.
Så har jag tolkat det i alla fall
Sen vet jag inte huruvida Passcard tillåter backup...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exhale
Conra, 1390 är inget nätpris, det kostar så i butik också

Tydligen är så inte fallet här i Umeå...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jullan
Har sett dig annonsera på tradera..

e bra sugen på att flasha mina 2 DS , både mitt vanliga och mitt lite..
fast känns lite nervöst skicka ivög en konsol till en främmande person..
man vill ju inte bli blåst
inte för jag tvivlar på dig..

Klart att du inte ska tvivla på mig! Ett par av mina positiva omdömen på Tradera kommer ju just ifrån personer som har antingen flashat sin konsol hos mig eller inhandlat ett SuperCard, du kan få referenser om du vill

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThE_KnOl
Som jag har fattat det så är det så att man slipper ha ett kort i ds sloten, bättre batteritid (jämfört med passcard och liknande), och man slipper hälsovarningen.
Så har jag tolkat det i alla fall
Sen vet jag inte huruvida Passcard tillåter backup...

Korrekt tolkat

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk

Lite sent men...DS Lite utan att tveka.

Visa signatur

Se hit: Letar speldator för 18,000:- och behöver din hjälp i denna tråden!
"Håll käften innan du uttalar dig" - Poka64

Permalänk
Medlem

lite sent här med men jag sålde min psp för just ett ds lite!

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

PSP och Metal Gear Solid samt LocoRoco.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk

Får inte glömma att ALLA Metal Slug och ALLA Gradius kommer i boxar till PSP i höst. Najs det. Tror jag behåller min PSP och köper ett DS-Lite att ha som mer portabelt alternativ.

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk

Helt klart PSP!!

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz / 1333MHz | 2x2GB OCZ Reaper RAM | Asus P5E | Lian Li PC-A71B | Gainward 8800GT 1GB Golden Sample | Seasonic PowerSupply M12 700W | Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Western Digital Raptor 150GB SATA (10000RPM / 16MB Cache / SATA) | Hitachi t7k250 250GB SATA-II Deskstar 8MB | HP w2558hc 25,5-tums platt bredbildsskärm |
Min blogg

Permalänk
Medlem

NDS Lite rekommenderar jag, sköna skärmar och sköna spel som Mario Kart, Metroid Prime Hunters, NSMB, Kommande Zelda osv Bra köp!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jag valde NDS lite av den enkla anledningen att det är ca 10h mer batteri tid på nds jämfört med psps 5h bara..