Permalänk
Medlem

2 Nya mobiler

Jag (17år) och min mamma ska köpa varsin ny mobil.

Hon vill ha en billig mobil till hennes telia abonemang, sms och ringa och hon vill kunna kolla sin e-mail varje dag.

Jag vill ha en vanlig telefon med abonemang eftersom joysticken till min k700i har slutat fungera och abonemanget gått ut. Är inte alls bra på mobiltelefoner och vet inte vilken man ska ha eller vilket abonemang som är bäst. Ringer och skickar sms en hel del, hyffsad kamera men mp3 spelar inte så stor roll. Har riktiga saker till sånt. Hade vatt snällt om ni hjälpt mig

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk

Tycker SE K610i passar er båda ganska bra. Kolla in dom.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Telia till vänner så ringer ni "gratis" till varandra. sen lägg till 99kr och skicka hur många sms du orkar. (5000st/max). 69öre/uppkopling per samtal. annars 69öre/minuten

Sen SE K610i skulle passa er. En fin liten trevlig telefon

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinzon
Telia till vänner så ringer ni "gratis" till varandra. sen lägg till 99kr och skicka hur många sms du orkar. (5000st/max). 69öre/uppkopling per samtal. annars 69öre/minuten

Men min mamma har redan telia, kan hon ändra till vilket hon vill inom telia? Sen pratar jag ju så lite som möjligt med min mamma.. inte så många andra som har telia.. Min pappa köpte en 3 mobil och fick ett papper om något erbjudande om att jag fick en mobil, och ett abonemang där jag ringer för typ 59 öre min trro jag, och båda 2 fick 1000kr på mobilen att ringa för under 60 dagar eller något.
Blev av med lappen men jag tyckte det såg bra ut.. Någon som vet vad jag pratar om?

Min mamma tänkte köpa mobilen i morgon efter jobbet på elgiganten eller något liknande så det är mer brottom med det annars skulle hon ta en siemens. Så gärna snabb hjälp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber
Tycker SE K610i passar er båda ganska bra. Kolla in dom.

Tack ska kolla den!

EDIT: Kollade den. Den var inte billig Jag har en K700i och vill helst inte ha en sämre men bryr mig inte så mycket bara den funkar. Helst med lucka eftersom varje nytt mobilköp har varit pågrund av joysticken

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Re: 2 Nya mobiler

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugo hagman
Jag (17år) och min mamma ska köpa varsin ny mobil.

Hon vill ha en billig mobil till hennes telia abonemang, sms och ringa och hon vill kunna kolla sin e-mail varje dag.

Jag vill ha en vanlig telefon med abonemang eftersom joysticken till min k700i har slutat fungera och abonemanget gått ut. Är inte alls bra på mobiltelefoner och vet inte vilken man ska ha eller vilket abonemang som är bäst. Ringer och skickar sms en hel del, hyffsad kamera men mp3 spelar inte så stor roll. Har riktiga saker till sånt. Hade vatt snällt om ni hjälpt mig

Modell: SE J230i
Info: Länk
Pris: Dustin Home

Eller

Modell: SE K310i

//MrIbra

Permalänk

Re: Re: 2 Nya mobiler

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrIbra
Modell: SE J230i

Eller

Modell: SE K310i

//MrIbra

Dom är ju dock bra mycket sämre än K700i, Appropå joysticken så är det ingen joystick utan en tryckplatta runt om som du navigerar med.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Aha okej. Vi var och kollade lite idag och mamma hittade en fin för ca 2000kr som såg bra ut. Och jag hittade en LG u8 ngt vet inte riktigt vad den hette, den med msn i iaf:P

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: 2 Nya mobiler

Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber
Dom är ju dock bra mycket sämre än K700i, Appropå joysticken så är det ingen joystick utan en tryckplatta runt om som du navigerar med.

Har inte sagt det motsatta heller, men dessa ligger ju i en lägre prisklass som du förhoppningsvis har noterat (?).

//MrIbra

Permalänk
Medlem

jao. Det är bra utan joystick! Men jag har hittat den jag vill ha och mamma är rätt säker på sin med, hon vill ha en stor fet klocka i displayen så hon ser den med. Hon tycker inte det gör så mycket om det kostar lite extra för en fin och bra mobil. Men jag undrar hur man ska göra för att ta emot e mail till mobilen.

Visa signatur