Vilken pryl är du mest nöjd över?

Permalänk
Medlem

Mitt högtalarsystem och min TV.

(fick dessa för halva priset helt nya)
Atlantic Technology 1200
http://reviews.cnet.com/Atlantic_Technology_System_1200/4505-...

LG 42PM1MA
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76101

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LicKeN
Ericsson "hajfenan" R310s
Klart bästa mobilen jag haft!

haha mötte en alkis på tuben som tjatade om sin jävla hajfena hela tiden!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Absolut, gör det.

Möbeln från Montana var tyvärr transportskadad, så det blev till att vänta ännu längre. Den kom till slut i fredags, den 22 september, så i stället för 6-7 veckors leveranstid, tog det på dagen fem månader.

Nåväl, här står den på plats och bara på kul har jag ställt in min HTPC i den också.

Lite närmare.

Det är min treårige son som kollar på Byggare Bob, om någon undrar. Kanske något som en del här på Sweclockers också gör.

Kan vi modda?
Klart vi kan!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag börjar få ordning på mitt vardagsrum, jag är rätt nöjd med min hemmabio.

(Ignorera gärna Pikatchu eller vad han nu heter )
(Ignorera gärna stöket och kablarna också, de är fixade nu...)

Permalänk
Avstängd

Har lite olika saker jag är nöjd med.

Köpte tillslut en TFT

Skönaste t-bord jag ägt.

Ljudkortet

Detta måste väll vara det jag är mest stolt över.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Just nu min W850i och min Sony A100.

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Självklart min mikrovågsugn! Jag fick den av farsan för 7 år sedan och jag kan lova att jag knappt orkat äta utan den!!

Permalänk
Medlem

Helt klart min laptop. En IBM R40 som jag köpte ut av skolan för 1200 kr. Kanske inte den bästa prestandan men den fungerar perfekt för mig. Köpte till 1024 MB RAM för 1300 kr nu också.

Visa signatur

IBM R40

Permalänk

Min Iriver U10 och mina Koss Porta Pro.

Permalänk

Måste garanterat vara min TFT, som inhandlades när jag köpte min första dator (~4 år sedan), ångrar inte en krona som jag la ut på den (~4000 kr).
Hänger med fortfarande

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk

Lätt min Primare hemmabio med försteg och 2 st slutsteg, samt mina Dynaudion contour 1.4 högtalare.

Permalänk
Medlem

det måste helt klart vara datorn...

..så mycket som man sitter framför den.

och min mp3 spelare Iriver E10, den är grym.

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk

Måste vara min 50" plasma TV och Xbox360.
http://www.minhembio.com/bild/71112.jpg

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem

Kom över ett par Shure e4c hörlurar. Damn! vilket jävla ljud! kostar några slantar men dom är värda varend en!

Visa signatur
Permalänk

Min lilla LG

LG 50PC1R

Om det skulle vara någon som inte kan lista ut tum-storleken så = 50"

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

För tillfället är det min nya dator och mitt Z-2300.

Tack netonnet och tack komplett för übersnabb leverans och tack logitech, samsung osv!

Visa signatur

N/A

Permalänk
Permalänk
Medlem

Mitt Audiophile 24/96 ljudkort! Från att vara halvnöjd med ljudanläggningen till supernöjd på tiden det tar att installera ett PCI-kort!

Har visserligen bara haft min nya 22" Wide Syncmaster 225BW i några timmar, men den kan nog kvala in högt upp på listan den med om den inte pajar imorrn bitti

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser

(Ignorera gärna stöket och kablarna också, de är fixade nu...)

JÖSSES! Jag vet inte om det GÅR att undvika stöket? Jag menar, hela bilden är förpestad av stök... Jag ser knappt hårdvaran?

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Det bore vara mina Canon 1d mkII:or. Kul grejer, men framför allt ser de till att det finns mat på bordet=)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david nordberg
JÖSSES! Jag vet inte om det GÅR att undvika stöket? Jag menar, hela bilden är förpestad av stök... Jag ser knappt hårdvaran?

Jag får väl hjälpa dig lite...
Om du tittar i facken på bänken där nere så ser du svarta fyrkantiga prylar. Det är en DVD-spelare, en förstärkare, en CD-spelare, en Skivspelare samt ett PS2. På väggen ovanför bänken hänger en stor svart/silverfärgad sak. Det är en Plasma-TV, en så kallad "Platt-TV". De svarta "tornen" på vänster och höger sida om bänken är högtalare. Ur dessa kommer det ljud.

Precis som jag skrev så är det fixat nu, bilden där är tagen när jag bara pluggat in allt för att kunna se en film dagen jag fick hem den nya TVn. Jag har tyvärr ingen digitalkamera just nu vilket gör det svårt att fixa en ny bild som duger åt folk helt utan fantasi...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag får väl hjälpa dig lite...
Om du tittar i facken på bänken där nere så ser du svarta fyrkantiga prylar. Det är en DVD-spelare, en förstärkare, en CD-spelare, en Skivspelare samt ett PS2. På väggen ovanför bänken hänger en stor svart/silverfärgad sak. Det är en Plasma-TV, en så kallad "Platt-TV". De svarta "tornen" på vänster och höger sida om bänken är högtalare. Ur dessa kommer det ljud.

Precis som jag skrev så är det fixat nu, bilden där är tagen när jag bara pluggat in allt för att kunna se en film dagen jag fick hem den nya TVn. Jag har tyvärr ingen digitalkamera just nu vilket gör det svårt att fixa en ny bild som duger åt folk helt utan fantasi...

tror han var ironisk