Vilken pryl är du mest nöjd över?

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
När man kommertillbaka efter en viss tids avstängning för att man vart en busig unge så blir man provmedlem. Har för mig det var så iaf.

Aha, där ser man. *plirar lurigt med ögonen*

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Aha, där ser man. *plirar lurigt med ögonen*

Du skulle inte kunna förklara lite mer exakt hur man "plirar lurigt med ögonen".

Ang. min senaste pryl jag är nöjd med så är det nog min K800i, det finns redan en gigantisk tråd som jag gjort om den så kolla där istället

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...

Annars är jag riktigt nöjd med min Dell XPS M1710 också.

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Aha, där ser man. *plirar lurigt med ögonen*

Haha. Precis, har man varit busig och blivit avstängd blir man provmedlem...

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Eggos utan tvekan.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Hedersmedlem

Tja, om det inte måste vara någonting inom ramarna för forumavdelningen, mitt Kinesis Contoured Classic utan någon som helst tvekan:
http://kinesis-ergo.com/images/kb_classic-blk720x455.jpg

Annars mina Sennheiser HD-555:
http://www.dansdata.com/images/hd555/hd555_800.jpg

Länkade istället pga tveksam storlek på bilderna.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
Tja, om det inte måste vara någonting inom ramarna för forumavdelningen, mitt Kinesis Contoured Classic utan någon som helst tvekan:
http://kinesis-ergo.com/images/kb_classic-blk720x455.jpg

Annars mina Sennheiser HD-555:
http://www.dansdata.com/images/hd555/hd555_800.jpg

Länkade istället pga tveksam storlek på bilderna.

Är det verkligen skönt det tg-bordet? Ser ju lite missbildat ut.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Helt klart min K750i som jag köpte på releasen för 2690 kr (ca ~1500 kr under normalpris) samt min chippade Xbox som jag använder flera gånger per dag.

Permalänk
Medlem

Min laptop, en Asus A6R.

Riktigt go laptop! (se sign)

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Du skulle inte kunna förklara lite mer exakt hur man "plirar lurigt med ögonen".

Ang. min senaste pryl jag är nöjd med så är det nog min K800i, det finns redan en gigantisk tråd som jag gjort om den så kolla där istället

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...

Annars är jag riktigt nöjd med min Dell XPS M1710 också.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Hmm, får nog vara min senast inköpta mus. Logitech MX400, stilig och skön som fan väl värd 400kr.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lomkolen
Min laptop, en Asus A6R.

Riktigt go laptop! (se sign)

Hur kör du en 15,4" skärm på en laptop i 1280x1024? De brukar väl ligga på 1280x800...

Själv är jag mest nöjd med... Ja, vad ska vi dra till med?

Det mesta i det här hörnet.

Beovision 6-26, Beocenter 9500 och Beolab 4500.
Video och DVD-spelare ska bytas ut mot HTPCn som (långsamt) är på gång (se signatur).

Annars är jag grymt nöjd med min nya laptop.

En Fujitsu-Siemens Amilo Si1520 som väger under 2kg.

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dred
Hur kör du en 15,4" skärm på en laptop i 1280x1024? De brukar väl ligga på 1280x800...

Själv är jag mest nöjd med... Ja, vad ska vi dra till med?

Det mesta i det här hörnet.
http://home.fridsten.se/beo/corner.jpg
Beovision 6-26, Beocenter 9500 och Beolab 4500.
Video och DVD-spelare ska bytas ut mot HTPCn som (långsamt) är på gång (se signatur).

Annars är jag grymt nöjd med min nya laptop.
http://home.fridsten.se/pics/laptop.jpg
En Fujitsu-Siemens Amilo Si1520 som väger under 2kg.

Shit va läckert! Var har du fått tag på den läckra TV-bänken?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Shit va läckert! Var har du fått tag på den läckra TV-bänken?

TV-bänk? Menar du stativet som TVn hänger på?
Det är original Bang & Olufsen och kan vridas med ett enkelt tryck på fjärren.

Så här...

Dock väntar jag på en liten bänk för video och DVD-spelare från danska Montana. Den kommer nästa vecka. Så småningom ska den inrymma HTPC och DVD-filmer i stället.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lätt

(klickbar bild)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Är det verkligen skönt det tg-bordet? Ser ju lite missbildat ut.

Hela tanken med det är att det ska vara ergonomiskt, och ergonomiska saker är sköna.

Utan tvekan det absolut skönaste tangentbordet jag skrivit på (TM är helt okej också, men Kinesis är ganska mycket trevligare ).

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
Hela tanken med det är att det ska vara ergonomiskt, och ergonomiska saker är sköna.

Utan tvekan det absolut skönaste tangentbordet jag skrivit på (TM är helt okej också, men Kinesis är ganska mycket trevligare ).

Ska du ha eregonomiska tangenbord borde du byta till Svorak. Väldigt mycket bättre för händerna. Man behöver knappt flytta fingrarna alls. Lite lurigt i början, men eftersom att man tvingas använda det när man väl har bytt lär man sig ganska fort. Dessutom går det snabbare att skriva på svorak när man väl har lärt sig.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Ska du ha eregonomiska tangenbord borde du byta till Svorak. Väldigt mycket bättre för händerna. Man behöver knappt flytta fingrarna alls. Lite lurigt i början, men eftersom att man tvingas använda det när man väl har bytt lär man sig ganska fort. Dessutom går det snabbare att skriva på svorak när man väl har lärt sig.

Har du överhuvudtaget läst min signatur (jag bytte innan jag köpte TM:et, vilket skedde innan Kinesiset)?

EDIT: Och nu börjar vi gå lite väl offtopic här...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Min iAudio U3

Så himla underbart ljud i den lilla saken...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Inaktiv

Helt klart mina logitech z-2300, underbart ljud och fett skön bas. TIllsammans emd mitt creative xfi extreme music är de fan inte mkt som slår det 2.1 systemet

Lätt bästa ljudet jag hört vid en dator ^^,

Permalänk
Medlem

Ericsson "hajfenan" R310s
Klart bästa mobilen jag haft!

Permalänk
Medlem

Måste vara min nya plasma, grymt nöjd med den !

Philips 42PF5331/10

Visa signatur

Veteran

Permalänk
Medlem

Mitt hembiosystem ^^

Permalänk
Medlem

Min iPod mini som är ca 1,5 år nu. Supernöjd.

Permalänk

Logitech MX510

Logitech Cordless Elite Keyboard

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dred
TV-bänk? Menar du stativet som TVn hänger på?
Det är original Bang & Olufsen och kan vridas med ett enkelt tryck på fjärren.

Så här...

Dock väntar jag på en liten bänk för video och DVD-spelare från danska Montana. Den kommer nästa vecka. Så småningom ska den inrymma HTPC och DVD-filmer i stället.

Ska väl erkänna att jag var lite ironisk. Du hade kalasfina prylar men det stod inföst i hörnet. Inte lika snyggt.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Senaste inköp blev en IXUS 800 IS + 512 SD USB Ultra2 och läderfodral till Ixus-en. Jag är mer än nöjd med kameran. Ruskigt fina bilder, snabb o bra kvalitet på video

+

och

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Ska väl erkänna att jag var lite ironisk. Du hade kalasfina prylar men det stod inföst i hörnet. Inte lika snyggt.

Ah, såpass...
Nåväl, jag medger att det inte är så stiligt med video och dvd-spelare i hörnet, men som jag nämnde så kommer det en möbel att ställa dem i under nästa vecka. Det kommer att bli kanon, så jag får väl posta en bild när den är på plats.

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dred
Ah, såpass...
Nåväl, jag medger att det inte är så stiligt med video och dvd-spelare i hörnet, men som jag nämnde så kommer det en möbel att ställa dem i under nästa vecka. Det kommer att bli kanon, så jag får väl posta en bild när den är på plats.

Absolut, gör det.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Musikälskare

my camera

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem