World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Varför är så mycket folk så "anti-hunter" Spelade präst innan, men rerollade hunter när TBC kom. Som präst fick man invites precis hela tiden, folk frågade snällt om man ville med, lyssnade på vad man sa osv. Sen rerollade man hunter och blev idiotförklarad på alla forum direkt xD Man blir ju lite trött på folk som alltid kommer och whinar om hur enkel klass hunter är men inte har en aning om hur hunters funkar.. >.>

Kanske bara är på wow-europe.com forumet, aja det är tur att inte alla är så iaf

/whine off!

Varför skulle någon inte vara anti-hunter? Det faktum att dom är bäst för solo PvE gör att klassen lockar till sig väldigt många småungar och idioter medans seriösa spelare avskräcks av det faktum att dom är totalt överflödiga i en raid och inte önskade i mindre grupper där dom bara får plats som random.

Ta bort klassen säger jag!

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Varför skulle någon inte vara anti-hunter? Det faktum att dom är bäst för solo PvE gör att klassen lockar till sig väldigt många småungar och idioter medans seriösa spelare avskräcks av det faktum att dom är totalt överflödiga i en raid och inte önskade i mindre grupper där dom bara får plats som random.

Ta bort klassen säger jag!

Haha, skrattade när jag läste det, dock håller jag med om det.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Aha då förstår jag

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Varför skulle någon inte vara anti-hunter? Det faktum att dom är bäst för solo PvE gör att klassen lockar till sig väldigt många småungar och idioter medans seriösa spelare avskräcks av det faktum att dom är totalt överflödiga i en raid och inte önskade i mindre grupper där dom bara får plats som random.

Ta bort klassen säger jag!

Jo för alla vet ju hur svåra warlocks är i solo pve.. och du spelar lock eller hur?

/simon

Permalänk
Medlem

En liten fråga: Hur tar man sig till Outlands? Har köpt expansionen och är level 50. Är porten i Blasted Lands den enda vägen?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
En liten fråga: Hur tar man sig till Outlands? Har köpt expansionen och är level 50. Är porten i Blasted Lands den enda vägen?

Ja, du måste vara 58 för att gå igenom den.
Du kan annars be en Mage som är lvl 65+ att teleportera dig in, men du har inget att göra där inne om du bara är 50, bara typ uppgradera dina proffs om du har 300/300

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _S_
Jo för alla vet ju hur svåra warlocks är i solo pve.. och du spelar lock eller hur?

/simon

Jag spelar för tillfället inte alls men funderar på att kasta lite mer pengar i det bottenlösa hålet, om jag gör det så ska jag nog spela lite priest. Att jag spelade Warlock, och mycket väl kan göra det igen, hade absolut inget att göra med det faktum att dom är bra solo vilket är ungefär enda anledningen att välja hunter.

Sen är Warlocks allt annat än lätta att spela solo, det är mycket svårt och framförallt jobbigt att hela tiden balansera mana/hp med hjälp av Lifetap och Drain Life, lägg där till att du måste göra samma sak med ditt pet, det gör warlocks jobbigast av alla klasser när det kommer till grinding, dock får man mer XP/H pga. att man har ett pet och (drain)Life(tap). Vill man ha något enkelt för solo då spelar man mage: Pyro, FB, FB, FBlast, gör om, drick, gör om 2 gånger, drick...

Jag hör föresten inga protester mot det jag sa om Hunters...

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Säger rätt mycket om hur mycket du kan om spelet x)

Innan TBC kan jag hålla med om att hunters var en rätt hjärndöd klass i raids tex, men med TBC ändrades en väldans massa. Har en 70 präst och en 70 hunter, och dom är lika "svåra" att spela båda två. Som präst måste man hålla reda på hela gruppen, och som hunter måste man hålla reda på mobsen och sin "Shoot-rotation".

Brorsan har en 70 warlock, har spelat rätt mycket med den och kom inte och säg att det är en svår klass ^^ Kanske om du sitter och klickar med musen på vilka spells du ska använda annars är den precis lika basic som alla andra klasser.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Jag spelar för tillfället inte alls men funderar på att kasta lite mer pengar i det bottenlösa hålet, om jag gör det så ska jag nog spela lite priest. Att jag spelade Warlock, och mycket väl kan göra det igen, hade absolut inget att göra med det faktum att dom är bra solo vilket är ungefär enda anledningen att välja hunter.

Sen är Warlocks allt annat än lätta att spela solo, det är mycket svårt och framförallt jobbigt att hela tiden balansera mana/hp med hjälp av Lifetap och Drain Life, lägg där till att du måste göra samma sak med ditt pet, det gör warlocks jobbigast av alla klasser när det kommer till grinding, dock får man mer XP/H pga. att man har ett pet och (drain)Life(tap). Vill man ha något enkelt för solo då spelar man mage: Pyro, FB, FB, FBlast, gör om, drick, gör om 2 gånger, drick...

Jag hör föresten inga protester mot det jag sa om Hunters...

Warlock solo är typ skicka in pet, lägg upp dots och sen sb,sb,sb, svårt?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Jag spelar för tillfället inte alls men funderar på att kasta lite mer pengar i det bottenlösa hålet, om jag gör det så ska jag nog spela lite priest. Att jag spelade Warlock, och mycket väl kan göra det igen, hade absolut inget att göra med det faktum att dom är bra solo vilket är ungefär enda anledningen att välja hunter.

Sen är Warlocks allt annat än lätta att spela solo, det är mycket svårt och framförallt jobbigt att hela tiden balansera mana/hp med hjälp av Lifetap och Drain Life, lägg där till att du måste göra samma sak med ditt pet, det gör warlocks jobbigast av alla klasser när det kommer till grinding, dock får man mer XP/H pga. att man har ett pet och (drain)Life(tap). Vill man ha något enkelt för solo då spelar man mage: Pyro, FB, FB, FBlast, gör om, drick, gör om 2 gånger, drick...

Jag hör föresten inga protester mot det jag sa om Hunters...

grinda: dotta upp typ 5 mobs låta alla komma till dig, aoe feara och sen leta liken. Dark pact och gör om.

singelmobs: upp med dots och draina tills mobben dör

inte precis hjärnkirurgi. Dock är det jobbigt och leta lik...

Permalänk
Medlem

Det märks att ni inte spelat warlock i endgame.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Det märks att ni inte spelat warlock i endgame.

Det märks att du inte läser tråden...

/simon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _S_
Det märks att du inte läser tråden...

/simon

Jo. Var det nåt mer?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jo. Var det nåt mer?

Ja det kändes inte som om någon diskuterade endgame överhuvud taget men snarare solo pve så..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _S_
Ja det kändes inte som om någon diskuterade endgame överhuvud taget men snarare solo pve så..

Nej ingen diskuterade end-game, Han skrev "Det märks att ni inte spelat warlock i endgame."

Bara för det måste inte en diskution i end-game varit, eller hur?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Nej ingen diskuterade end-game, Han skrev "Det märks att ni inte spelat warlock i endgame."

Bara för det måste inte en diskution i end-game varit, eller hur?

Jo visst men att säga så mitt i en annan disktution känns väl lite som om man inte riktigt hängde med på av det handlade om.

"Jag drack mjölk imorse". samma sak ungefär? alltså det är inte riktigt vad resten av personerna pratar om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Varför skulle någon inte vara anti-hunter? Det faktum att dom är bäst för solo PvE gör att klassen lockar till sig väldigt många småungar och idioter medans seriösa spelare avskräcks av det faktum att dom är totalt överflödiga i en raid och inte önskade i mindre grupper där dom bara får plats som random.

Ta bort klassen säger jag!

Då får väl jag kommentera det då... och min kommentar sträcker sig till: "Oooooookeeeej", skönt att du har koll på annat än hur man tjänar pengar i wow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Säger rätt mycket om hur mycket du kan om spelet x)

Innan TBC kan jag hålla med om att hunters var en rätt hjärndöd klass i raids tex, men med TBC ändrades en väldans massa. Har en 70 präst och en 70 hunter, och dom är lika "svåra" att spela båda två. Som präst måste man hålla reda på hela gruppen, och som hunter måste man hålla reda på mobsen och sin "Shoot-rotation".

Brorsan har en 70 warlock, har spelat rätt mycket med den och kom inte och säg att det är en svår klass ^^ Kanske om du sitter och klickar med musen på vilka spells du ska använda annars är den precis lika basic som alla andra klasser.

Jag skrev inte alls att hunters var lätta att spela i raids, tvärt om, det verkar som du säger vara jävligt svårt att tima alla sina shots rätt i förhållande till Auto-shoot. Det jag sa var att dom är totalt onödiga att ha med sig i raids, något som är ganska svårt att säga emot.

Kazen: Antingen glömde du en eller i slutet av ditt inlägg eller så kan du absolut ingenting om Warlocks. Den absolut första regeln är do not talk about fi... nä vänta nu... använd ALDRIG Shadowbolt, så var det den äter fruktansvärda mängder mana och kommer direkt ta aggro från ditt pet.

b1uemchen: Jag skrev det väldigt tydligt i mitt förra inlägg men tydligen behöver det upprepas och förtydligas. Det svåra ligger i att balansera både din egen och ditt pets health och mana, visst kan du skicka in ditt blåbär (=Voidwalker) och sen bara köra CoA, Corr, DL, DL, DL tills moben dör men det finns ett par problem med det, din VW kommer snabbt få slut på mana och ev. även health, du kommer over-heala dig själv, dvs slösa bort health som annars kunde blivigt mana

darkmoon: Jag tolkar det som att du starkt motsätter dig mina åsikter men saknar några argument

Innan jag fortsätter med min Hunter-bashing vill jag säga att jag inte har något emot någon specifik hunter här på forumet och faktiskt respekterar 2 stycken, S_Z här på swec, inte för att han spela(r/de) hunter utan för att han rent allmänt är ok och dysphoria för att han lyckats skapa någotting underhållande med en hunter (popo the boar FTW ). Notera att alla filmerna är solo PvE

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Nej jag var ganska seriös...
Får man aggro är de bara köra fear, slut på mana kör man bara life tap, och sen drain life... oj va svårt?

Warlocks är typ enklaste klassen att spela

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Nja, hunters är faktiskt helt okej att ha med i raids, men man behöver aldrig fler än 2 i en 25-manna raid, men de har okej dps på fighter som hydross osv då de kan stå o nukea fullt ut hela fighten utan att bry sig om aggro då de har feign death. Sen blir de lite buffade i nästa patch.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
b1uemchen: Jag skrev det väldigt tydligt i mitt förra inlägg men tydligen behöver det upprepas och förtydligas. Det svåra ligger i att balansera både din egen och ditt pets health och mana, visst kan du skicka in ditt blåbär (=Voidwalker) och sen bara köra CoA, Corr, DL, DL, DL tills moben dör men det finns ett par problem med det, din VW kommer snabbt få slut på mana och ev. även health, du kommer over-heala dig själv, dvs slösa bort health som annars kunde blivigt mana

Skulle aldrig få för mig att skicka in min vw som aff Succu för högst "white dps". Skicka på succun, dotta upp och draina mobben på vägen in så är den i princip död när den kommit fram. Darkpacta upp manan och repeat. Så nära en "snabb" evighetsmaskin man kan komma typ
Balansera och balansera maxa bara dmg.

Permalänk
Medlem

Solo pve är väl definitivt inte svårt med någon klass? Warlocks och Hunters har det lättast men ingen klass är svårgridad om man inte speccat pve (prot/holy etc).

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Ja, du måste vara 58 för att gå igenom den.
Du kan annars be en Mage som är lvl 65+ att teleportera dig in, men du har inget att göra där inne om du bara är 50, bara typ uppgradera dina proffs om du har 300/300

Jaha okej! Då gäller det att ligga i nu då! Tack för svaret!

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Innan jag fortsätter med min Hunter-bashing vill jag säga att jag inte har något emot någon specifik hunter här på forumet och faktiskt respekterar 2 stycken, S_Z här på swec, inte för att han spela(r/de) hunter utan för att han rent allmänt är ok

Tack

Förstår dock inte varför du vill "ta bort klassen". Jag är en casual wow:are och har aldrig varit i några större raider (bara ZG) och kan därför inte säga hur mycket vi tillför där.

Dock så spelar dessa raid:er för mig och många andra mindre roll. Jag kör (har alltid gjort) mest pvp och där klarar sig hunters väldigt bra. Få klasser som man inte kan ta (har absoult svårast att knäcka paladins) och i vanliga 5:manna instancer (normal/heroic) gör vi (eller jag iallafall ) mycket nytta.

Nu när man inte längre behöver köra FD för att kunna lägga en ny trap är det inga problem för mig att frysa samma mob med 3 traps i följd, vilket är alldeles utmärkt för cc. Min dps är det inte heller något fel på

Har aldrig kört någon än min hunter och har inga planer på att byta klass, måste ju betyda att det är en rolig klass så varför då ta bort den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
darkmoon: Jag tolkar det som att du starkt motsätter dig mina åsikter men saknar några argument

Du vill verkligen starta ett flamewar, antar jag?

Hunters fyller ett par luckor i en raid. Förut var det mest att vi hade jävligt hög och konstant dps. Nu har vi mindre dps, men å andra sidan kan vi CC'a alla mobs som går att CC'a, och MD är jävligt bra att ha för att underlätta pulls. Vi har scorpid sting som minskar mobens hit rating med 5% och fungerar på de flesta bossarna.

Nej, vi är ingen superklass vad gäller dps längre, men om man jobbar lite ihop med resten av raiden så kan man göra rätt avancerade saker, särskilt med MD. Om du inte har raidat ens Karazhan så är det väl snarare du som inte har några argument? Och vi gör lika mycket nytta i vilken instans som helst som valfri klass.

Permalänk
Medlem

Var är bästa stället att samla Iron, Arathi ska va bra men jag tycker inte det

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S_Z
Tack

Förstår dock inte varför du vill "ta bort klassen". Jag är en casual wow:are och har aldrig varit i några större raider (bara ZG) och kan därför inte säga hur mycket vi tillför där.

Dock så spelar dessa raid:er för mig och många andra mindre roll. Jag kör (har alltid gjort) mest pvp och där klarar sig hunters väldigt bra. Få klasser som man inte kan ta (har absoult svårast att knäcka paladins) och i vanliga 5:manna instancer (normal/heroic) gör vi (eller jag iallafall ) mycket nytta.

Nu när man inte längre behöver köra FD för att kunna lägga en ny trap är det inga problem för mig att frysa samma mob med 3 traps i följd, vilket är alldeles utmärkt för cc. Min dps är det inte heller något fel på

Har aldrig kört någon än min hunter och har inga planer på att byta klass, måste ju betyda att det är en rolig klass så varför då ta bort den?

Det är helt valida argument, tyvär är du ganska ensam om att seriöst spela hunter. Ett uppsendeväckande stort antal hunters, framförallt Night Elf, spenderar sin tid gankandes i STV, Ninja lootande i instancer eller skrivandes "lol n00b" åt allt dom ser i chat kanaler. Kombinera det med att ALLA kines-farmare spelar hunter, att dom rent lore-mässigt inte har någon plats och allt jag sa tidigare så borde dom helt enkelt tas bort eller ersättas med Archer (marksmansip/stealth) och/eller Beastmaster (Melee/Beastmastery).

En annan klass som lider av lite samma problem är rogue, så här sa mute (aka. Kiskumen, World of Roguecraft): When 9 year olds would ask their friends which class to pick they'd always hear rogue, and when a nerd in a trenchcoat bragged over a D&D table about pwning noobs and his firends asked what class he played the awnser was always rogue. Nästan samma sak skulle kunna sägas om Hunter. I fallet Rogue är problemet att dom helt enkelt är för lätta att spela i PvP, den bästa lösningen skulle vara att göra dom MYCKET svårare att spela. Dock är antalet oönskade spelare i Rogue lägret mycket mindre så ovanstående ska inte ses som kritik mot hela klassen. Lite OT men mest jag ändå var igång.

P.S jag är ganska stolt över att jag fick med lite Efl-bashing

darkmoon: jag försöker göra alla Hunters förbannade nog att dom känner sig tvungna att käfta emot och förhoppningsvis provocera fram några argument. Det går väl sådär, dom flesta gjorde några tafatta försöka att kritisera min klass istället. Du var nu den första som försökte och det svarar jag så här på att, i raids, kunna CC'a allt som kan CC'as är som att i PvP kunna äga alla som är AFK, nästan allt är imune och om Hunters inte kan CC'a något som ingen annan kan är det inte mycket till argument.

babbe: Kolla Thousand Needles, Grottan med harpies (södra väggen, ganska långt väster ut), grottan med Centaurs (norra väggen, typ i mitten) och Windrider-boet som ligger väster om Harpy-grottan.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Det är helt valida argument, tyvär är du ganska ensam om att seriöst spela hunter. Ett uppsendeväckande stort antal hunters, framförallt Night Elf, spenderar sin tid gankandes i STV, Ninja lootande i instancer eller skrivandes "lol n00b" åt allt dom ser i chat kanaler. Kombinera det med att ALLA kines-farmare spelar hunter, att dom rent lore-mässigt inte har någon plats och allt jag sa tidigare så borde dom helt enkelt tas bort eller ersättas med Archer (marksmansip/stealth) och/eller Beastmaster (Melee/Beastmastery).

Vet inte om jag kan hålla med. Det fanns en tid då väldigt många skulle spela hunters och många av dem såna du beskriver men nu tycker jag inte alls det är så illa (allafall inte på min server).

När jag levlade från 60 till 70 kan jag tex inte påminna mig att jag blev gankad av en enda hunter. Det var speciellt högre levlade paladins, mages och rogues som var de värsta och hoppade på en när man var nästintill död och slogs med nån mob.

Vad gäller omogna spelare som skriver saker i chatten och ninjar tror jag heller inte hunters är värre än någon annan klass på den punkten.

Jag måste också säga att efter TBC har det blivit mycket enklare att hitta grupper för hunters. Händer väldigt ofta att jag får förfrågningar om att joina instancer som jag inte har annonserat ut att jag är intresserad av så folk måste ju tycka att hunters är användbara till nåt uppenbarligen. Hände i princip aldrig förr.

Visst för raider vore det väl skoj om de gjorde nåt för att få hunters mer attraktiva om de nu inte är det men det är knappast så illa att klassen bordes tas bort/byta i min menig.

Permalänk
Medlem

Curly, förflyttar du dig någonstans förutom i den fiktiva världen?

Inget påhopp, bara en fråga. Du verkar veta mycket om WoW och jag uppfattar en viss stolthet över det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Curly, förflyttar du dig någonstans förutom i den fiktiva världen?

Inget påhopp, bara en fråga. Du verkar veta mycket om WoW och jag uppfattar en viss stolthet över det.

Jag spenderar knappast mer tid med WoW än någon annan här, skillnaden är att jag har en tendens att hänga på forum och föra meningslösa argument istället för att faktiskt spela, mitt konto har inte varigt aktivt på ~3 veckor

S_Z: we agree to disagree

Nu har jag iaf. sagt allt jag ville säga om Hunters

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB