Bra tatuerings-studios i Södermanland.

Permalänk
Medlem

Bra tatuerings-studios i Södermanland.

Jag har på senare tid blivit sugen på att tatuera mig, åldersnoja eller vad det nu kan vara.
Nåväl, gick till enda studion i Nyköping för att kolla lite på olika motiv och höra mig för om pris mm. Fick då reda på att nästa lediga tid hos dem var 5 Mars 2008, ett halvårs kö alltså! Så länge vill jag inte vänta.

Så, finns det några bra studios i Södermanland med omnejd som kan rekommenderas med inte fullt så brutal kö?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Många studios har jättelång kö. Samma sak här i Umeå. Har de ingen drop-in heller?

Visa signatur

"I reject your reality and substitute my own." /Adam Savage

Permalänk
Medlem

Galen kö, man kanske ska starta en tatto studio då och sätta priser kanske 10-15% under vad befintliga studios har och på så sätt så många kunder och bli riktigt rik...

Här i sthlm är det inte lika långa köer, en bekant fick tid på 5 dagar, en annan inom en vecka.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ampariii
Galen kö, man kanske ska starta en tatto studio då och sätta priser kanske 10-15% under vad befintliga studios har och på så sätt så många kunder och bli riktigt rik...

Här i sthlm är det inte lika långa köer, en bekant fick tid på 5 dagar, en annan inom en vecka.

Med tanke på köerna till befintiliga studios behöver du nog inte ligga under dom andra i pris för att få kunder

Permalänk
Medlem

Nja, tvivlar starkt på att de har drop-in. Killen sa till mig att det går bra att ställa sig i kö för avbokade tider, men den kön var också låång. =/

Eftersom ingen tydligen vet om någon bra i Södermanland, så om jag kör upp till Stockholm då? Det är bara ca 1 1/2 timmes bilfärd så avståndet är ingen fara. Där borde det finnas x antal tatuerare, och den mest kända torde vara Doc Forest tror jag?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

House of pain kan jag varmt rekomendera om du glider upp i stockholm för tatuering. jävligt duktiga grabbar.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end