Permalänk
Medlem

Microsoft Wireless Laser Mouse 8000

Hej!

Kikar på möss som kopplas via BT. Den jag fastnat för, är som rubriken antyder: Microsoft Wireless Laser Mouse 8000. Min fråga lyder: Kan man kopla denna till BT i min laptop eller måste jag använda den USB-adapter som medföljer? Vill slippa allt vad mottagare heter då jag inte vill att dessa ska ta upp USB-portar eller vara ivägen vid förflyttning av datorn.

STORT tacksam för svar!!

//R

Permalänk
Medlem

"IMPORTANT: For best results and Bluetooth® device compatibility, use the included Microsoft Mini Bluetooth Transceiver. Service Pack 2 is required with Windows XP."

källa: http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/ProductDet...

Så jag tolkar det som att det går att köra utan den bifogade Bloototh-mojängen.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Missade det där när jag läste om den. Jag tolkar det oxå som att det går, men att det inte är det som de rekomenderar... eller? Typ som att de inte garanterar att den fungerar om man inte använder deras dongel.

Hittade bilder på den nu i jämförande mot en mus som jag har använt och denna blir prefekt i storlek! Äntligen hittat en som verkar vara exakt en sånn som jag letar efter. Tror nog jag vågra köpa denna!