Permalänk
Medlem

Antec Performance One P180

hej .har köpt en sådan här låda Antec Performance One P180 .när jag stänger av den så har jag en sak inkopplad på min usb port i fronten på lådan .då funkar den ändå har en julgran som går på usb . är något felkopplat eller ska det vara så att det finns ström i usb uttagen från lådan

Permalänk
Medlem

Re: Antec Performance One P180

Citat:

Ursprungligen inskrivet av swag
hej .har köpt en sådan här låda Antec Performance One P180 .när jag stänger av den så har jag en sak inkopplad på min usb port i fronten på lådan .då funkar den ändå har en julgran som går på usb . är något felkopplat eller ska det vara så att det finns ström i usb uttagen från lådan

Nej, det skall inte vara något fel. Har själv det så! Har en flashig USB-Tomte som är inkopplad till USB-uttaget. Den fortsätter att lysa efter att datorn är avstängd.

Skall själv köpa mig en sådan låda på tisdag? Är den bra? Blir det tyst?

Visa signatur

MacBook 2,4GH, 2GB RAM, 160GB +160GB (Ext. HDD)*iPod Classic 80GB

#mac @ irc.pienet.org

Permalänk
Medlem

ok jo den är tyst bästa låsda jag haft.satt på en nexus pfläkt till prosessorn.den heter lxm 8200 nexus fläkten

Permalänk
Medlem

hej igen fattar jag rätt du har också en sådan låda som jag har som usb funkar på när allt är avstängt .tänkte så det är så just på denna model för jag har inte kunna läsa om det .så inte jag har byggt fel så hela lådan och allt i gå sönder.för jag köpte allt i fredags.moderkort,minne,grafikkort hd,ljudkort,system ,och prossesor,fläktar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swag
hej igen fattar jag rätt du har också en sådan låda som jag har som usb funkar på när allt är avstängt .tänkte så det är så just på denna model för jag har inte kunna läsa om det .så inte jag har byggt fel så hela lådan och allt i gå sönder.för jag köpte allt i fredags.moderkort,minne,grafikkort hd,ljudkort,system ,och prossesor,fläktar

Just för tillfället sitter jag på ett Aerocool Chassi! Skall köpa mig ett P180 på tisdag.

Visa signatur

MacBook 2,4GH, 2GB RAM, 160GB +160GB (Ext. HDD)*iPod Classic 80GB

#mac @ irc.pienet.org

Permalänk
Medlem

D ju bra om man ska tanka MP4:an då

Visa signatur

Athlon 64 X2 4800+ , Club 3D 8600GT Ultra , 2 GB 667 MHz , Asus M2N-X ,Zalman Cpu Cooler,Glacial Power 550W,WD 320GB