Heath Ledger hittad död

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Förstår inte riktigt hur man kan låta en filmroll påverka en så pass mycket utanför sitt jobb.

Sen skiljer sig väl den gamla rollen som Joker ganska mycket från den nya? Det intrycket har jag iaf fått av trailern jag såg. Den moderna versionen verkar ruskigt mycket stördare och deppad.

För att man blir ett med sin karaktär. Stora/bra skådisar slukar upp sig helt i rollen för att den ska bli så pass bra som möjligt. Sen vet ingen om det var ett misstag eller ett självmord. Brist på sömn, sömntabletter och lunginflammation kanske inte är världens bästa kombination. Det enda jag riktigt kan säga är att det är nog svårt att spela psykopat om du inte är det i verkligheten.

Diskuterade lite kring det här med en kompis idag. Även om vi inte sett filmen så känns det ganska säkert att han blivit oscarsnominerad för denna roll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Förstår inte riktigt hur man kan låta en filmroll påverka en så pass mycket utanför sitt jobb.

Sen skiljer sig väl den gamla rollen som Joker ganska mycket från den nya? Det intrycket har jag iaf fått av trailern jag såg. Den moderna versionen verkar ruskigt mycket stördare och deppad.

John Cleese blev inlaggd på psyket efter att ha spelat in rollen som Basil i "Pang i bygget"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Verkligen tråkigt !

En riktigt bra skådis var han också.
Från de trailers jag sett från "The Dark knight" verkar han helt fantastisk som Jokern. Blir svårt att hitta en ersättare till kommande filmer.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

Jag tror att många underskattar hur pass krävande det är att vara en (bra) karaktärskådis. Det är mer än att larva sig framför en kamera och gå på fina fester.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded