Permalänk
Medlem

Lachesis Cursor jumping

Tja, köpte en lachesis på dreamhack i vintras som jag även bytte ut där men den hade också cursorjumping. Tänkte ge den en ny chans och körde den hela kvällen igår utan problem!
Men nu på möran så hoppar och flimrar runt som tusan. Har lag in senaste firmwaren men det gjorde inte saken bättre precis.

Någon som har en lösning?

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk

Så du har lagt in 1.64 final? http://razerblueprints.net/index.php/News/New-Lachesis-Firmwa...

Jag tror jag har 1.64 beta och mina cursor jumpings är helt borta. Jag upplever i stort sett inga problem alls med musen längre.

Testa en annan yta annars och rensa hålet för linsen från damm.

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB

Permalänk
Medlem

asåå lachesis ör överdrivet bra den känner det allraminsta hål i musmattan, den bästa musmatta till den är den nya razermusmattan Destructor, jag är skiit nöjd med den och jag får alldrig någon crosshairjumping med den

Permalänk
Medlem

Bytte ut betan mot final men fortfarande cursor jumping, det måste nog vara min Qpad då! Men den går väl att sälja! Glider dessutom bättre på skrivbordet:) Men vi får väl se hur det funkar nu.

Det konstiga är ju att jag inte använt den på ett tag och sen körde med den i flera timmar utan att märka av något av det men efter att startat om datorn så kom skiten!

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA