Permalänk

Re: Swecable testad!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wirf
Hej, Jag har lite kontakter inom db.se så jag fick köpa ett par swecable av datorbutiken innan den lanserades. Måste säga att det är den bästa investeringen någonsin! Flyttade hela min pr0n mapp på 500GB på en halv nano sekund mellan mina hårddiskar! Dock när man flyttar mindre filer så verkar det som om det skapas ett litet maskhål i universum som får filen att flyttas bakåt i tiden, jag kommer med uppdateringar om denna bugg.

Fördelar:

+ Låg värmeutveckling
+ Den är helt ljudlös
+ den är snygg

Nackdelar:

- Den är för snabb.

HAHAHAHAHAHAH!!!

Permalänk
Medlem

Tror jag hoppar över att tro på nåt idag hehe

man vet aldrig, kanske nån som kommer å säger att E8400 finns i Lager med omgående leverans, man skulle ju knappast gå på det...

Lite bitter - ja

jaja roligt med kabeln för 1495 iallafall, men inte så många som gick på skulle jag tro...

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk

Men jag vill inte ha blingkablar blått är på tokförvanligt ju ^^

btw vitvaruforumet är uppeidag

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fan, hur blir det nu med Kungen? Kommer korten lixom hoppa fram som sist eller blir det som volym5, backflipsvoltsframbaktillbaka?

Fuck man, beställer direkt.

Permalänk
Medlem

Men allvarligt, ni måste ta det jävligt lugnt när ni ansluter de, för om ni kortsluter och rör på kabeln så kan ni bli drabbade av för tidig åldring pga kabelns hastighet.

Permalänk

Undra om det är det patenterade stjärnmönstret som gör den så snabb?

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Inaktiv

VARNING!
detta hände med min dator på ett måndags ex kabel!

Permalänk
Medlem

Går det att installera uTorrent? Fatta hur snabbt det skulle gå!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Går den att äta?

Nej tyvärr så har dom inte lyckats med det här på SweC,

Dom är ju trots allt inte övermäktiga! Men du får med ätbar förpackning.
"Tastes like shit but you can eat it!"

Permalänk
Medlem

Att klocka ner denna kabel så den passar till en HTPC eller bärbar dator är inte så svårt, fäst ett rejält motstånd på den så ska det gå!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KejsarenAfSodom
Men, drar den inte mycket el?

Givetvis gör den det, men eftersom vi Swecare är så kunniga och förutseende så har vi givetvis redan skaffat nätagg på 1KW, ifall det kommer att behövas i framtiden.

And behold! The future is now.

Så det är no probs.