Permalänk
Medlem

Fan vad nice !!

Kan inte ni på Sweclockers.com:s redaktion trycka upp såna här musmattor och nyckelband för att sedan såklart sälja dom ??
(Såg att vissa hade skrivit om detta men tar upp det igen :), tror att det är flera som är intresserade om att köpa sådan här saker med sweclockers.com tryck nu )

Permalänk
Medlem

Men fanns massor att köpa förut.... allt möjligt. Kepsar muggar och så...så dom lade ner shoppen ja ja.. shoppen var ändå inte den sidan jag surfade mest på för hårdvarans skull... Kollade senast där 2003;)
Fattat dock inte poängen med att visa upp en köpt musmatta.
Skall jag visa en skitig från Biltema??

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linxz
Men fanns massor att köpa förut.... allt möjligt. Kepsar muggar och så...så dom lade ner shoppen ja ja.. shoppen var ändå inte den sidan jag surfade mest på för hårdvarans skull... Kollade senast där 2003;)
Fattat dock inte poängen med att visa upp en köpt musmatta.
Skall jag visa en skitig från Biltema??

Den går inte(nästan omöjlig) att få tag på , det är en raritet ;).

Permalänk
Hedersmedlem

jag har i min ägo, en mugg, en musmatta, två hoodies, 7 t-shirtar i 2 olika färger, 2 par byxor, en keps, 5 nyckelband av samma modell som visas tidigare, ett nyckelband av ur-tidig modell svart och vit.

dock ska tilläggas att musmattan jag har är inte en sådan i hårdplast. utan en qpad gamer xxl.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Vill också ha en hoodie

Visa signatur

*.*

Permalänk
Medlem

Har inte använt matta sedan jag skaffade min första Marblemouse

Visa signatur

LianLiPC-V355bequiet!E9-480W-MSIB350M-MortarW10-WD-BlackSN750Ryzen7™2700MSI RX6500XTSONY-65"TV-ZD9
Övriga datorer ej i drift

Permalänk
Medlem

Vill Ha!, Vill HA!

Permalänk
Medlem

jävla fin musmatta

.. och jävla fint efternamn med inte ofta jag ser en ahlm med H

Permalänk
Medlem

Najs!

Visa signatur

DFI INFINITY NF Ultra M2, A64 X2 4600+ 65W, 4x1024Gb Kingston 533Mhz, NVidia GeForce 8800Ultra, 200+250Gb SATA Seagate

Permalänk

Åhh. jag kommer ihåg att det fans en shoping sida där man kunde köpa massor av Swec grejer. Jag ville köpa saker därifrån men jag hade inga pengar. Om den sida skulle komma idag, då skulle jag köpa en del saker vid nästa inflöde av pengar.

Permalänk
Medlem

Varför skriver ni som att shoppen inte finns mer?

http://polyshop.se/sweclockers/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wishie
Varför skriver ni som att shoppen inte finns mer?

http://polyshop.se/sweclockers/

men den fungerar ju inte

som andra har sagt "lägg upp en shop så att vi kan få swec prylar! =)"

Permalänk
Medlem

*harkel*

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Avstängd

min vän har en sån här. den hackar väldigt mycket när man ska göra snabba rörelser,

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
min vän har en sån här. den hackar väldigt mycket när man ska göra snabba rörelser,

Det gör inte min... Vad har han för mus?

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

en sån vill jag ha!!! (en sån granne alltså)