Permalänk
Medlem

Antec P183, och andra nyheter.

Superpopulära Antec P180 serien har fått ännu en tillökning.

http://www.silentpcreview.com/article840-page2.html

I min mening RIKTIGT ful, speciellt ventilationshålen för 5.25" enheterna. Som jag sa när Mini P180 lanserades, "Vi vill se ett ATX-P182, med 200mm fläkt" - och det har vi fått(som jag förstår det). Sidoventilationen är också riktigt ful.

Citat:

3) the top 120mm fan vent from the Mini )180 has been adopted.

På sidan jag länka hittas även Sonata Elite...

Hoppas jag inte är sen med detta, vet att Sweclockers skrev om Skeleton iallafall, men kommer inte ihåg någonting om P182 & Sonata Elite.

Edit: Nu när jag läser det, så har Antec bara kopierat den råa looken från Mini P180. Förstör stilrenheten tycker jag :(.. och det är en 120mm fläkt.

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

Gillar det inte heller speciellt mycket. Gillar inte ventilationshålen.

Permalänk
Medlem

P182 > P183

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

nästan lika dana bara fulare

Permalänk
Medlem

Verkligen kass design på både mini och P183.

P182 for president.

Visa signatur

Steve Jobs, 1955 - 2011

Permalänk
Medlem

Det verkar inte vara nån 200mm på toppen, som man skulle önskat, bara samma design som "mini 180"
Hålen på dörren kunde gorts snyggare, annars är det väl bra att man flyttat nedre fläkten till fronten istället.

Detta kommer inte bli mitt nästa chassi, inte P190 heller då det är för smalt då det sitter en stor sido fläkt som tar massa utrymme
3-4 cm bredare samt inte fullt så djupt -5cm, och utan nätagregat, ja ja vill ha.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ggustavsson
Det verkar inte vara nån 200mm på toppen, som man skulle önskat, bara samma design som "mini 180"
Hålen på dörren kunde gorts snyggare, annars är det väl bra att man flyttat nedre fläkten till fronten istället.

Detta kommer inte bli mitt nästa chassi, inte P190 heller då det är för smalt då det sitter en stor sido fläkt som tar massa utrymme
3-4 cm bredare samt inte fullt så djupt -5cm, och utan nätagregat, ja ja vill ha.

Det som är skit med 200mm fläkten som Antec gör att den låter skit och det är den enda 200mm som görs också därför tar man en annan 120mm any day.

Jävligt ful, hade som sparat fronten och det bakom hade varit nice.

Permalänk