dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belorios
Fick stickersen och tryckte men fick ingen FAN! Jaha nu är nästa 1215?

Samma här.. kommer väl 12.15 dne med fast bäst o vara inne o updater anågon min innan

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mippz
ni som fått en julklapp tidigare år, vad har ni fått?

Fick en D-Link ADSL2+ router förra året

Permalänk
Medlem

Äntligen!
Jag lyckades... Det finns inte ord för min lycka!
Tack Dustin!

Ifjol 13h - detta år bara 5H

Julen är räddad.... Lycka till alla andra...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mippz
ni som fått en julklapp tidigare år, vad har ni fått?

Finns åtskilliga trådar om det.

Permalänk
Medlem

alltså. va less jag blir, har klickat på blomman 2 gånger nu 10:15 och 11:15 , men de händer ju inget, de läggs inget i kundvagnen.
lika bra att skita i detta och ha en trevlig jul istället för att hänga framför datorn

God jul på er, bättre lycka till den som försöker

Permalänk

Det står ej vad julklappen är för något ni som undrar.

Visa signatur

i5 750 @ 4.4GHZ || ASUS P7P55D || Gainward GTX 670 Phantom || 6 GB MUSHKIN DDR3 1600MHZ || A-C XTREME FREEZER REV.2 || FRACTAL DESIGN R3 || SCHYTHE 650W || 1TB SAMSUNG F1

Permalänk
Hedersmedlem

Hinner inte så något "ett fel uppstod" men såg "blomman" den här gången också och klickade snabbt men inget i kundvagnen.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
alltså. va less jag blir, har klickat på blomman 2 gånger nu 10:15 och 11:15 , men de händer ju inget, de läggs inget i kundvagnen.
lika bra att skita i detta och ha en trevlig jul istället för att hänga framför datorn

God jul på er, bättre lycka till den som försöker

Jag har fåt fram 'blomman' De 4 gånger den varit frmame. tor har jag sett den 7 gånger utan att fått

EDIT: Andrew Spencer & The Vamprockerz - Zombie (Patrick Hardstomper Remix).mp3 blir lite sån musim nu medans jag confar routen till att släppa igenom D1

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MHZ
Äntligen!
Jag lyckades... Det finns inte ord för min lycka!
Tack Dustin!

Ifjol 13h - detta år bara 5H

Julen är räddad.... Lycka till alla andra...

5H... Hurdå? kl 8->11=3H?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onetreehill
Det står ej vad julklappen är för något ni som undrar.

Precis. Det kommer säkerligen en tråd om det som alla andra år där folk sitter och berättar vad deras pakter väger (det man ser via posten), sen tar någon ut ett paket och listar vad det var i det paketet så andra får veta. Sen när det är en Idol DVD med en speciell vikt så börjar alla med samma paketvikt grina men senare inser, med lycka, ivf en del av dem att det inte var Idol DVD i alla paket med den vikten.
Det brukar vara så om åren

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem

Det är samma artikelnummer på alla julklappar hittills verkar det som. Alla får nog samma i år. Eller så har dom en liten låda med det artikelnumret med massa olika prylar i och plockar en randomgrej. Skulle gissa på att det är samma sak dock.

Permalänk
Medlem

Jag lyckades få en, pepprade på länken till tävlingssidan kl 11:15.

Permalänk
Medlem

Förra årets vem fick vad:
#7949780

Jag kan ge er följande tips:
1) Ställ klockan på datorn. Mycket viktigt då "utlottning" hittils skett prick xx.15.
2) Klicka på refresh precis innan "utlottningen" börjar dvs xx.14.58
3) Använd inte autorefresh då du kan råka refresha dig ut från sidan

Ännu en gång - God Jul och Lycka till alla andra!

DUNDE >
Nedlagd tid
23.00 - 00.00 för att inse att det börjarde kl. 8 Hmmm... Varför förstöra julvakan detta år Dustin? Traditioner ska hållas!
07.00-11.00 För att bärga julklappen började jag i tid med att trimma datorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MHZ
Förra årets vem fick vad:
#7949780

Jag kan ge er följande tips:
1) Ställ klockan på datorn. Mycket viktigt då "utlottning" hittils skett prick xx.15.
2) Klicka på refresh precis innan "utlottningen" börjar dvs xx.14.58
3) Använd inte autorefresh då du kan råka refresha dig ut från sidan

Ännu en gång - God Jul och till sist Lycka till!

Kan även säga att min datorklocka går exakt efter dustins Vilket är rätt bra

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Kan även säga att min datorklocka går exakt efter dustins Vilket är rätt bra

Och hur går den klockan??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Kan även säga att min datorklocka går exakt efter dustins Vilket är rätt bra

Då Dustin kör IIS så fungerar det tydligen inte med "svenska" tidsservrar.
De kör antagligen default windows dvs time.windows.com. Jag fick ändra så jag låg rätt i tiden. Kör service scan tex på http://centralops.net/co/ för att se hur din dator ligger i sync mot Dustins servrar.

Permalänk

Behövde man har köpt för minst 100:- de senaste 6 månaderna för att beställningen skulle gå igenom?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GizmondoFTW
Behövde man har köpt för minst 100:- de senaste 6 månaderna för att beställningen skulle gå igenom?

nix, reggade ett konto i morsans namn igår och symbolen kom upp, trots att jag icke har köpt något - men jag var som vanligt för seg när det väl gällde - men nu jäklar kör vi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MHZ
Då Dustin kör IIS så fungerar det tydligen inte med "svenska" tidsservrar.
De kör antagligen default windows dvs time.windows.com. Jag fick ändra så jag låg rätt i tiden. Kör service scan tex på http://centralops.net/co/ för att se hur din dator ligger i sync mot Dustins servrar.

Service scan var hittar jag det på den sidan??

Permalänk

http://klockan.just.nu/

börja trycka vid xx.14.30 så kommer det c:a xx.14.40-50

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

"reggade ett konto i morsans namn igår"

Man blir inte förvånad längre. Slit er från skärmen och God Jul!!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

Bättre de ger trogna kunder en automatisk julklapp än folk som bara reggar sig.. men men =P

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sandstorm
Bättre de ger trogna kunder en automatisk julklapp än folk som bara reggar sig.. men men =P

Hade varit bättre eller aif slumpat ut de till kunderna.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Är det något spel man ska spela eller?
Verkar inte som 12 släppet har kommit än

Där kom den!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Fick en 12.05

God Jul alla!

Permalänk
Medlem

Fan såg man den men den försvann direkt när man klickade!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

JA! JAG FICK EN NU 12.05!

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Hade varit bättre eller aif slumpat ut de till kunderna.

Men då sker det mer i tysthet.

Tror nog mer denna hypen ger mer PR.

Permalänk
Medlem

NU kom det en blomma!! 12:05!??!

Va det inte 12:15!?

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Inaktiv

Tydligen inte...