Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Hålet kanske är anpassat för asiater.

Med deras små pianofingrar.

haha xD jag tänkte mer på deras prins korvar (A)

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Märker att du inte riktigt är en shopping person;) Wrangel, lee etc dom har bra passform "för mig iaf" dom är slit dåliga snyggare slitningar etc än dom "billigare jeansen". Men säg mig vad är "skillnaden på en kopia och en äkta rolex? jag har en kopia av rolex som ligger bredvid mig, den har exakt likadana funktioner som den riktiga klockan. ser exakt likadan ut. Det enda denna var dålig på var fästet men när jag böt den så var den säkert lika hållbar som den riktiga versionen;)

Varför skulle det kosta 4 - 700% mer att tillverka jeans som sitter bra än jeans som sitter dåligt? Tror du att de dyra jeansmärkena har prduktionskostnader som är ens i närheten av vad du betalar för byxorna?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Varför skulle det kosta 4 - 700% mer att tillverka jeans som sitter bra än jeans som sitter dåligt? Tror du att de dyra jeansmärkena har prduktionskostnader som är ens i närheten av vad du betalar för byxorna?

Nej det tror jag inte. Men jag kan gå in på. låt oss säga h&m och pröva jeans, absolut inga jeans passar bra eller något på mig. men när jag går in på en lee affär så hittar jag i min storlek som sitter bra och etc.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej det tror jag inte. Men jag kan gå in på. låt oss säga h&m och pröva jeans, absolut inga jeans passar bra eller något på mig. men när jag går in på en lee affär så hittar jag i min storlek som sitter bra och etc.

Ok. Då har vi helt olika erfarenheter, jag äger jeans för 300 som sitter precis lika bra/dåligt som jeans för långt över 1000kr.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Citat:

Kan det kanske ha och göra med faktum att jeansen sitter "dåligt" just för att du vet att du är i en H&M affär?

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Sötast

I vilket fall som så är produkterna tillverkade i samma/liknande fabriker som alla andra märken.

Finns inte en "dålig" fabrik som gör billiga byxor och en "bra" fabrik som gör bra

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Kan det kanske ha och göra med faktum att jeansen sitter "dåligt" just för att du vet att du är i en H&M affär?

jag är ingen märkes bög om du tror de;) exempelvis t-shirts använder jag helt vanliga dressman vita -tshirts. tröjor så använder jag sånna jag tycker är sköna och passar och ser skapliga ut. sen byxor. jag har väldigt så konstig storlek etc på byxor.

Visa signatur

Permalänk

Nu har jag beställt en ÄKTA Hello Kitty ^_^