Winamp 3 glömmer mina inställningar

Permalänk
Medlem

Winamp 3 glömmer mina inställningar

Varje gång jag startar winamp måste jag ställa in alla inställningar igen, hur får jag det att spara dom?

Permalänk

har winamp rättigheter att spara inställningarna?

(borde iofs ha det, men man vet ju aldrig )

ifall man t.ex. loggar in med ett gästkonto/inte administratörskonto i windows XP har man inte tillåtelse att spara vart man vill.

Kan vara något sådant, men jag vet inte alls

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Krashar winamp när du stänger av det?

Permalänk
Medlem

Jag har adminrättigheter när jag loggar in, mitt har aldrig krashat.

Permalänk
Medlem

Equalizern menar du? Mina inställningar ändrar sig också lite då och då. Frekvenserna jag ändrat lite återgår till normalinställning, medan de jag dragit upp mycket kanske går halvvägs tillbaka till normalinställning. Mycket irriterande!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Equalizern menar du? Mina inställningar ändrar sig också lite då och då. Frekvenserna jag ändrat lite återgår till normalinställning, medan de jag dragit upp mycket kanske går halvvägs tillbaka till normalinställning. Mycket irriterande!

samma här
ASIRRITERANDE!

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Medlem

Re: Winamp 3 glömmer mina inställningar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HugoH
Varje gång jag startar winamp måste jag ställa in alla inställningar igen, hur får jag det att spara dom?

Har exakt samma problem, alla inställningar bara glömms bort när man startar programmet nästa gång.. hyfsat störande.

Permalänk
Medlem

det är en beta... då får man leva med sådana här saker. om ni inte trivs, kör winamp 2

Visa signatur

kärlek.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattias
det är en beta... då får man leva med sådana här saker. om ni inte trivs, kör winamp 2

Hmm nej, det har kommit full version på 3an. Det är den vi kör.... betan var betydligt buggigare men där sparades iallafall inställningarna.

Permalänk

Kolla så filerna inte är skrivskyddade.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clan-DVD.cjb.net
Kolla så filerna inte är skrivskyddade.

Det är dom ej...

Permalänk
Medlem

jaså. pja. man får väl vänta ett tag.. som med NWN... får vänta på 4-5 patchar innan det är stabilt i multiplayer.

Visa signatur

kärlek.