nämn några spel, där det finns storbystade tjejer i:D

Permalänk

aha ok xD. hur mkt watt har du då? du kan ju alltid uppgradera annars:D men du behöver inte om du är nöjd me ett 4770

Visa signatur

[B] OS: Windows 7 Ultimate 64 Bitars l HP Pavilion DV6-2165eo.

Permalänk
Medlem
Citat:

sex-games på commodore 64

Har spelat den asbra *host* *host* (/dålig)
Hade även "kulturbilder" till A500+ där du hade 2½-3min å ladda en bild, men de var klart värt det!!! (256color)

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Om man säger såhär chassit kostade 390kr och då följde nätagget med. Men de är på 400w men vågar inte belasta det
Och jag tror ändå min cpu skulle flaska 2 i crossfire. Men spelar i 1280x 960 så behöver inge mer ännu

Min kvinnliga favoritkaraktär i spelvärlden är nog Sophitia från soul calibur.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Bloopy xD ok,men nu vill jag ha PC spel,och gärna lite nyare än år 1876:P
så det e lite bättre grafik:P

Visa signatur

[B] OS: Windows 7 Ultimate 64 Bitars l HP Pavilion DV6-2165eo.

Permalänk
Medlem

Guild Wars är ju ett säkert kort.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

jOnÄTÄn jävlar dom tuttarna Sophitia har är inte att leka med:D

Visa signatur

[B] OS: Windows 7 Ultimate 64 Bitars l HP Pavilion DV6-2165eo.

Permalänk
Hedersmedlem

Håll gärna lite högre kvalitet på inläggen. Trams och chattande sker lämpligen via pm, irc eller liknande.
Då den här tråden verkar konvergera mot den du skapade häromdagen tar jag mig också friheten att slå ihop dem.
*trådar sammanslagna*

Permalänk

Vet inte om du har PS3, men Ninja Gaiden Sigma 2 verkar ju var nått för dig.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=34463

Citat:

Du viftar med handkontrollen, så studsar tjejens [Momiji eller Ayanes] tuttar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt.bastard
Vet inte om du har PS3, men Ninja Gaiden Sigma 2 verkar ju var nått för dig.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=34463

haha fan va jappsarna är coola! Jag lovar INGEN annan skulle ha kommit på något så otroligt udda i något spel någonsin.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt.bastard
Vet inte om du har PS3, men Ninja Gaiden Sigma 2 verkar ju var nått för dig.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=34463

http://www.gametrailers.com/video/japanese-bounce-ninja-gaide...

Jag tror jag dör av skratt.

Permalänk

bfmv_tobbe: Du bad om lite tuttar, nu måste du lägga ut jäkla massa pengar för att få det ultimata!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt.bastard
bfmv_tobbe: Du bad om lite tuttar, nu måste du lägga ut jäkla massa pengar för att få det ultimata!

Samlag med en prostituerad kostar 1500-3000:- timmen, ungefär. Med tanke på frågan som ställdes skulle jag tippa på att en timme är mer än tillräckligt. Lägg ner 2000:- på det istället för något datorrelaterat, minnet kommer du ha kvar för livet medan artificiella tuttar antagligen förlorar sin charm.

Eh. I Amsterdam såklart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Samlag med en prostituerad kostar 1500-3000:- timmen, ungefär. Med tanke på frågan som ställdes skulle jag tippa på att en timme är mer än tillräckligt. Lägg ner 2000:- på det istället för något datorrelaterat, minnet kommer du ha kvar för livet medan artificiella tuttar antagligen förlorar sin charm.

Eh. I Amsterdam såklart.

Du rekommenderar han alltså att åka till Amsterdam och köpa en prostituerad?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Du rekommenderar han alltså att åka till Amsterdam och köpa en prostituerad?

Hur i helvete kan du tolka det som något annat?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bbx8
Hur i helvete kan du tolka det som något annat?

Tänkte bara fastställa att det verkligen var det han menade då han skrev något så korkat. Har jag någonstans skrivit att jag tolkat det på något annat sätt?

Permalänk
Medlem

I det nya spelet The Saboteur sitter Nazisterna och dreglar över helt topplösa kvinnor bara 30 sekunder in. De har lite mindre bröst än Lara Croft i Tomb Raider: Underworld dock, men hon kan inte dansa och sjunga. Om det är storlek och antal du är ute efter finns bara ett rätt svar: Sista bossen, Hydra, från Call Of Cthulhu : Dark Corners Of The Earth, hon har ju för fan 4 st och de är stora som personbilar. Horror!

Ok, vem beställde fisk?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Samantha Fox Strip Poker...

Visa signatur

Ace Clubs 2 | Asus M4A785TD-M EVO DDR3 | AMD PhenomII x2 550 3,1GHz @ x4 3,1GHz | Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 | XFX HD5770 512MB | 500GB Samsung Spinpoint F3 HD502HJ | Windows 7

Permalänk
Medlem

The Saboteur finns ganska mycket bröst i.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Du rekommenderar han alltså att åka till Amsterdam och köpa en prostituerad?

Som alternativ till att "lägga ut en jäkla massa pengar för att få det ultimata", ja varför inte? Hela den här tråden är ju ett uttryck för sexuell frustration.

Permalänk
Medlem

Har någon nämnt Devil May Cry 4?
När man springer till Fortuna Castle och kommer till portarna så är där en lång battlesekvens med en storbystad tjej. En smula smaklöst men men...

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd

HA Ha fy fan va jag garva åt den här tråden. gå till skolan spana på tjejerna som alla andra gör. Sluta fantisera om brudar som inte finns.

Krogen har altid snygga tjejer, tar du dig inte in på det gå på 14is disco allt är bättre en att sitta o glo på en bild på datorn

lycka till grabben

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Hela den här tråden är ju ett uttryck för sexuell frustration.

Kunde inte sagt det bättre själv!

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Synd att den andra tråden blev låst, mycket humor i den

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Inte ett jävla dugg förvånad att denna trådskapare skapade just en sån här tråd.

Hur många trådar har du, TS, inte skapat om animiebrudar i spel, snygga tjejer, sexiga tjejer, kåta tjejer, storbystade tjejer.

Jag tycker du ska sluta skapa sånna här trådar, gå ut och leta efter en riktigt brud som du får klämma på, pilla lite, slicka lite, smaka lite till. Börjar bli läskigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Inte ett jävla dugg förvånad att denna trådskapare skapade just en sån här tråd.

Hur många trådar har du, TS, inte skapat om animiebrudar i spel, snygga tjejer, sexiga tjejer, kåta tjejer, storbystade tjejer.

Jag tycker du ska sluta skapa sånna här trådar, gå ut och leta efter en riktigt brud som du får klämma på, pilla lite, slicka lite, smaka lite till. Börjar bli läskigt

beror helt på vilken sorts tjej du har xD min tjej läster detta like mycket som jag xD hon spelar mer sånna spel än vad jag gör xD

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

alla har sin "Fetish" ,jag tkr om Anime tjejer,och vill ha så mkt svar som de bara går.vill ha spel med fina tjejer i, och sen när en tråd börjat bli gammal,så försvinner svar, darför jag skapar en ny ju:O

Visa signatur

[B] OS: Windows 7 Ultimate 64 Bitars l HP Pavilion DV6-2165eo.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bfmv_tobbe
så försvinner svar, darför jag skapar en ny ju:O

Det funkar inte så. Får du inga svar är det för att ingen vill svara. Att bara skapa en ny tråd då är dålig forumetikett. Det här forumet är faktiskt inte skapat enbart för att folk ska ge dig tips om virtuella tuttar, alla tips du får ska du vara glad över och när tråden dör är det av en anledning.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Tänkte bara fastställa att det verkligen var det han menade då han skrev något så korkat. Har jag någonstans skrivit att jag tolkat det på något annat sätt?

I och med om du undrar huruvida du uppfattat det hela rätt eller inte finns ju en viss risk att du missförstått honom. Att köpa ett luder i Amsterdam eller var det nu är lagligt är ju vettigare än att "fapa" till animetjejer i Ninja Gaiden

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D