Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Beror lite på situationen...
Om det är en som aktivt skjuter bort dina teammedlemmar så är det läge för en avlivning.
Men om det är någon som råkat skjuta bort en teammedlem av misstag (har själv lyckats med det när en körde in i min skottfält precis när jag sköt - jag blev blå) så får ni ett eldrör mindre till ingen nytta om du skjuter bort "teamkillern"...

Det kräv mer än ett skott av misstag för att du skall bli blå, så om du blev blå av ett misstag så hade du antagligen ett antal misstag innan det skottet också.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Så där design funkar nog IRL där man kan gömma den i en lada 3km från slagfältet.
Men i wot? 0 camo och jag gissar på att den kommer att vara väldigt långsam. Hur ska den kunna ta sig runt ett hörn eller runt en sten? fail design är fail.

Samma som ferdin är den inte gjord för close combat. Ingen td är gjord för close combat.
Då hade dem haft torn och vart tanks istället med lite lättare kanoner.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Den där är enligt wg ett fantasifoster som inte funkar! Det finns ritningar på den där vilket modellen är skapad ifrån.
Enligt samma grupp "forskare" en tank över 100ton skulle inte kunna röra sig mausen motbevisade det.

170mm anti tank kanon skulle vart fint... :3

Mjo, dom säger det. Men WG säger så mycket som är ren dynga, det är ett spel där dom kan göra den verkligen har inget med det här spelet att göra.
Det finns ju gott om kanon/tanks kombinationer som inte stämmer alls med verkligheten. Hela E/VK serien är ju löst baserade på tänkta ritningar och liknande ge spelarna den modell dom vill ha.
Men bara WG som är för lata, varför göra en ny modell när man kan sno E-100 och fixa lite på toppen?

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Saber:

Samma som ferdin är den inte gjord för close combat. Ingen td är gjord för close combat.
Då hade dem haft torn och vart tanks istället med lite lättare kanoner.

Väldigt stor skillnad på dom kommer ju att vara camo värdet och hur pass snabba dom är.
Tycker designen är väldigt kostig med tanke på hur spelet spelas.

sen den här posten, gjordes för ett år sen...
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/36940-petition-...

211 gillar designen och 3008 vill ha krokodil designen. när det är en sån extremt stor skillnad så kan man ju tycka att dom borde lyssna på oss spelare.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Mjo, dom säger det. Men WG säger så mycket som är ren dynga, det är ett spel där dom kan göra den verkligen har inget med det här spelet att göra.
Det finns ju gott om kanon/tanks kombinationer som inte stämmer alls med verkligheten. Hela E/VK serien är ju löst baserade på tänkta ritningar och liknande ge spelarna den modell dom vill ha.
Men bara WG som är för lata, varför göra en ny modell när man kan sno E-100 och fixa lite på toppen?

Eller sno gw type e?
Men just nu är tyska tanks värdelösa i cw och efter att dem introducerar IS-4 som t10 tror jag det blir mindre maus och e-100 i cw.
Även i randoms ligger maus och e-100 efter, Mausen behöver antingen en pen buff eller en rate of fire buff till 128an.
Alla andra t10 ligger över 260 mausen ligger på 246... (e-100 235..).

Här är varför krokodil inte skulle funka + varför ingen tank skulle kunna bära en 15cm kanon.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Saber:

Eller sno gw type e?
Men just nu är tyska tanks värdelösa i cw och efter att dem introducerar IS-4 som t10 tror jag det blir mindre maus och e-100 i cw.
Även i randoms ligger maus och e-100 efter, Mausen behöver antingen en pen buff eller en rate of fire buff till 128an.
Alla andra t10 ligger över 260 mausen ligger på 246... (e-100 235..).

Här är varför krokodil inte skulle funka + varför ingen tank skulle kunna bära en 15cm kanon.
http://www.ljplus.ru/img4/s/e/serb_lj/StuG-E100.gif

ja herre gud vad krokodilen skulle stått på näsa för minsta lilla

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

ja herre gud vad krokodilen skulle stått på näsa för minsta lilla

Hmm, det kanske skulle kunna hända med den nya fysiken som ska komma?

Vad genom tänkt av WG då som tänkte på det redan för mer än ett är sedan. ... Nä, det måste vara slumpen, det vore allt för väl planerat för att vara WG.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

ja herre gud vad krokodilen skulle stått på näsa för minsta lilla

Skrivet av bjjb:

Hmm, det kanske skulle kunna hända med den nya fysiken som ska komma?

Vad genom tänkt av WG då som tänkte på det redan för mer än ett är sedan. ... Nä, det måste vara slumpen, det vore allt för väl planerat för att vara WG.

Den skulle funka i teorin enligt henshel som gjorde ritningen och med tanke på att enligt ryska forskare 1945 så kunde inte en tank över 100 ton röra sig alls.
Tiger 1 och 2 enligt ryssarna kunde knappt röra sig frammåt då dem vägde 50 resp 70 ton.

Och nej tror nog den är bak tung nog för att hålla upp kanonen. Tänk på Obj 704. <.<

Den här vill jag se i spelet!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Victory!
Battle: Ensk den 30 april 2012 23:45:44
Vehicle: M103
Experience received: 1 300
Credits received: 52 204
Battle Achievements: Sniper

Detta är nästan en normal runda för mig när jag kör M103 (får 10.000 mindre creds i normala fall)

Permalänk
Skrivet av Saber:

Den skulle funka i teorin enligt henshel som gjorde ritningen och med tanke på att enligt ryska forskare 1945 så kunde inte en tank över 100 ton röra sig alls.
Tiger 1 och 2 enligt ryssarna kunde knappt röra sig frammåt då dem vägde 50 resp 70 ton.

Och nej tror nog den är bak tung nog för att hålla upp kanonen. Tänk på Obj 704. <.<

Den här vill jag se i spelet!
http://www.platcdarm.ru/wp-content/uploads/2011/02/48226fa4ac...

det var som tusan. trodde inte att den fans på ritning så med tanke på hur tyskarna kunde bygga så hade de med all sanolikhet tagit med de beräkningarna. När man ser den på bild så ser den ju jäkligt klumpig ut men jag skulle kunna gissa på att den blir minst lika smidig som Jagtiger om den skulle komma med i spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

det var som tusan. trodde inte att den fans på ritning så med tanke på hur tyskarna kunde bygga så hade de med all sanolikhet tagit med de beräkningarna. När man ser den på bild så ser den ju jäkligt klumpig ut men jag skulle kunna gissa på att den blir minst lika smidig som Jagtiger om den skulle komma med i spelet

Tyskarna kunde. ;P
Btw prova klutch breaking på en maus får du se vilken skillnad i turn rate det gör.
Samma med e-100 och dem flesta artys tex gw type och 261. Fint att kunna snurra runt som en ballerina!
Good natt och trevlig valborg på er!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Saber:

Tyskarna kunde. ;P
Btw prova klutch breaking på en maus får du se vilken skillnad i turn rate det gör.
Samma med e-100 och dem flesta artys tex gw type och 261. Fint att kunna snurra runt som en ballerina!
Good natt och trevlig valborg på er!

jag har för mig att jag har det på min E-100 men har inte kört med den på länge nu haha. Jag vet att jag har det på min E-75 och där passar den jäkligt fint så man dansar på bra när de ska försöka skjuta en i fronten

Permalänk

Victory!
Battle: Province den 1 maj 2012 00:30:39
Vehicle: M103
Experience received: 2 142
Credits received: 78 984
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Steel Wall

hade en jäkla tur denna gången. var bara jag kvar i mitt lag och sen en T95 som motståndare kvar. när jag fick in sista skottet på honom så hade jag bara 1 hp kvar hahaha. snacka om att sitta som på nålar när man gick upp mot denna tank

Permalänk
Medlem

Någon sugen på tank companies..... wgm

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Eller sno gw type e?
Men just nu är tyska tanks värdelösa i cw och efter att dem introducerar IS-4 som t10 tror jag det blir mindre maus och e-100 i cw.
Även i randoms ligger maus och e-100 efter, Mausen behöver antingen en pen buff eller en rate of fire buff till 128an.
Alla andra t10 ligger över 260 mausen ligger på 246... (e-100 235..).

Här är varför krokodil inte skulle funka + varför ingen tank skulle kunna bära en 15cm kanon.
http://www.ljplus.ru/img4/s/e/serb_lj/StuG-E100.gif

Jag tvivlar inte på att en 150/170mm kanon skulle bli framtung med den designen i verkligheten, men den behöver inte WG bry sig om
Så det är lite trist när dom har chansen att göra en snygg tank som spelarna är sugna på. Hur som, det är WGs val inte mycket vi kan göra. Jag kommer inte tok grinda för att få den i vilket fall som helst.

Tycker lite synd om tyskarna med 246mm pen på Maus/E100 kanonen när till och med ryssarna får hög pen kanoner på IS4 osv. Fransoserna var först, sen jänkarna och nu ryssarna. Jag förstår att tyska tanks blir sällsynta i CW.
Märkligt att IS4 får ny kanon överhuvudtaget tycker jag, S70 funka väl fint?

Förresten någon som har en E-100 kanske kan upplysa mig.
Jag har sett många som klagar på E-100 med 150mm kanonen och tycker att AP pen är för låg på den och att den endast är effektiv med guldammo.
Jag har inte riktigt förstått varför dom grinar över det. T30 har pansar som ett äggskal för att få en 750 dmg kanon, så varför skulle E-100 få både pansar och kanon?

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Skrivet av Pope:

Jag tvivlar inte på att en 150/170mm kanon skulle bli framtung med den designen i verkligheten, men den behöver inte WG bry sig om
Så det är lite trist när dom har chansen att göra en snygg tank som spelarna är sugna på. Hur som, det är WGs val inte mycket vi kan göra. Jag kommer inte tok grinda för att få den i vilket fall som helst.

Tycker lite synd om tyskarna med 246mm pen på Maus/E100 kanonen när till och med ryssarna får hög pen kanoner på IS4 osv. Fransoserna var först, sen jänkarna och nu ryssarna. Jag förstår att tyska tanks blir sällsynta i CW.
Märkligt att IS4 får ny kanon överhuvudtaget tycker jag, S70 funka väl fint?

Förresten någon som har en E-100 kanske kan upplysa mig.
Jag har sett många som klagar på E-100 med 150mm kanonen och tycker att AP pen är för låg på den och att den endast är effektiv med guldammo.
Jag har inte riktigt förstått varför dom grinar över det. T30 har pansar som ett äggskal för att få en 750 dmg kanon, så varför skulle E-100 få både pansar och kanon?

de som klagar så över E-100 stora kanon är dem som gillar att skjuta på avstånd. man ska bara se till att komma närmare så är den verkligen bra. man kan lätt döda en IS-7 på 3 skott med 150mm kanonen och då om man har vanlig ammo och inte guld. gäller bara att man lever länge nog så man hinner med att få ut de här skotten hahaha. jag har klagat på denna kanonen med förr men man måste bara lära sig hur man ska köra med E-100. jag kommer nog att sälja min E-100 snart då jag är bättre på att skjuta på långt avstånd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Jag tvivlar inte på att en 150/170mm kanon skulle bli framtung med den designen i verkligheten, men den behöver inte WG bry sig om
Så det är lite trist när dom har chansen att göra en snygg tank som spelarna är sugna på. Hur som, det är WGs val inte mycket vi kan göra. Jag kommer inte tok grinda för att få den i vilket fall som helst.

Tycker lite synd om tyskarna med 246mm pen på Maus/E100 kanonen när till och med ryssarna får hög pen kanoner på IS4 osv. Fransoserna var först, sen jänkarna och nu ryssarna. Jag förstår att tyska tanks blir sällsynta i CW.
Märkligt att IS4 får ny kanon överhuvudtaget tycker jag, S70 funka väl fint?

Förresten någon som har en E-100 kanske kan upplysa mig.
Jag har sett många som klagar på E-100 med 150mm kanonen och tycker att AP pen är för låg på den och att den endast är effektiv med guldammo.
Jag har inte riktigt förstått varför dom grinar över det. T30 har pansar som ett äggskal för att få en 750 dmg kanon, så varför skulle E-100 få både pansar och kanon?

Skrivet av tiger7925:

de som klagar så över E-100 stora kanon är dem som gillar att skjuta på avstånd. man ska bara se till att komma närmare så är den verkligen bra. man kan lätt döda en IS-7 på 3 skott med 150mm kanonen och då om man har vanlig ammo och inte guld. gäller bara att man lever länge nog så man hinner med att få ut de här skotten hahaha. jag har klagat på denna kanonen med förr men man måste bara lära sig hur man ska köra med E-100. jag kommer nog att sälja min E-100 snart då jag är bättre på att skjuta på långt avstånd

Just nu är e-100 värdelös i allt, hitta ett effektivt användings område för e-100.
Förut var det att den kunde soaka arty skada som bara den, Då tog dem bort dem magiska banden och kjolen den hade.
Och försök att slåss mot en IS-7 Eller En t110 i close combat med 150mm, Du går knappt igenom kupolen på t110 is-7ans kupoler (det är oftast det enda du ser i closecombat) studsar du bara av också.
I clan wars trycks e-100 och maus undan kanske 1 maus andvänds i base defence thats it.
Med is-4an blir mausen oanvändbar i cw också då du har en nu ganska snabb defender som har armor och en gudomlig kanon.
Is-4an har både armor och en kanon... vad har mausen nu? (pekar mot din t30 har eggskals pansar teori), Och t30n är nu en td e-100 är den enda med en 150 kanon, Som gillar att studsa av allt bara du har 200m mellan dig och målet.
Det är som att dem vill att e-100 och maus inte ska vara bra på något.

Att kalla e-100s pansar för pansar lol... Bara man vet vart man skjuter kan man penetrera den hur den än vinklar sig.
Underplåten fram ett skott där mitt på motorn brinner eller är skadad.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Har börjat spela ryska TD (Su 85) nu och måste säga att jag har skitkul men väldigt besviken på pricksäkerheten på kanonerna har 85mm kanonen nu. Trodde tankdestroyer skulle vara bra som snipers. Är det så att franska har riktigt bra pricksäkerhet så man blir bortskämd?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Ryska TD har sämre träffsäkerhet - men penetrationsförmågan och skadan är oslagbar (när de väl träffar ).
SU-85:an är en bra 'moneymaker' - en 'keeper' för mig.

Vill du ha träffsäkra TD, kör det tyska trädet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Har börjat spela ryska TD (Su 85) nu och måste säga att jag har skitkul men väldigt besviken på pricksäkerheten på kanonerna har 85mm kanonen nu. Trodde tankdestroyer skulle vara bra som snipers. Är det så att franska har riktigt bra pricksäkerhet så man blir bortskämd?

Su-85an med 107an är en riktig boss tank.
Sen i ryska trädet är det mer BOOM än pricksäkerhet.

Franska tanks blir man lite bortskämd med iaf 120mm på AMX 50b fast sen kör man tyska tds blir man också bortskämd JTns sista kanon är riktigt fin.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Su-85an med 107an är en riktig boss tank.
Sen i ryska trädet är det mer BOOM än pricksäkerhet.

Franska tanks blir man lite bortskämd med iaf 120mm på AMX 50b fast sen kör man tyska tds blir man också bortskämd JTns sista kanon är riktigt fin.

SU-85 of doom <3

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk

Defeat
Battle: Erlenberg den 1 maj 2012 15:18:20
Vehicle: T110E5
Experience received: 721
Credits received: 58 884
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Steel Wall

Detta var min allra första runda i min T110E5. inte så pjåkit med tanke på hur de andra i laget dog

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

Defeat
Battle: Erlenberg den 1 maj 2012 15:18:20
Vehicle: T110E5
Experience received: 721
Credits received: 58 884
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Steel Wall

Detta var min allra första runda i min T110E5. inte så pjåkit med tanke på hur de andra i laget dog

Ang roliga defeats / draws..

Defeat
Battle: Redshire den 29 april 2012 21:34:01
Vehicle: T110E5
Experience received: 1 093
Credits received: 82 141
Battle Achievements: Sniper

Draw
Battle: Komarin den 29 april 2012 23:20:04
Vehicle: Object 704
Experience received: 1 158
Credits received: 75 516
Battle Achievements: Top Gun

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Saber:

Ang roliga defeats / draws..

Defeat
Battle: Redshire den 29 april 2012 21:34:01
Vehicle: T110E5
Experience received: 1 093
Credits received: 82 141
Battle Achievements: Sniper

Draw
Battle: Komarin den 29 april 2012 23:20:04
Vehicle: Object 704
Experience received: 1 158
Credits received: 75 516
Battle Achievements: Top Gun

hahaha det var inga dåliga rundor det ändå. nått som man hatar när man har T10 tank är att alla förväntar sig att man ska slå ut 5 st på engång så att de bara kan lulla sig igenom sen och ställa sig bakom närmate buske sen och vänta på att man ska börja skjuta igen

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Siegfried Line den 1 maj 2012 19:37:33
Vehicle: AMX 13 90
Experience received: 6 465 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 47 907
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Sharpshooter

Första rundan med 90mm, skönt att kunna göra lite skada igen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

hahaha det var inga dåliga rundor det ändå. nått som man hatar när man har T10 tank är att alla förväntar sig att man ska slå ut 5 st på engång så att de bara kan lulla sig igenom sen och ställa sig bakom närmate buske sen och vänta på att man ska börja skjuta igen

Tog ut fiendens t10 och 4 andra med min t110 den där rundan. Men laget dog mot små tanks och en e-75.
Då var det 3x t9 mot e-75an medans jag mötte 2x t9 och deras is-7, Och jag hade med mig 1 is-2 och en kv-1s woo.
Spelar väldigt aggresivt med min t110 och jag var den enda som levde när dem stog och cappade med 5st. : /
På object rundan vägrade en e-100 gå in i cirkeln när vi cappade på komarin han stog bakom och sköt över dem som cappade...

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Saber:

Tog ut fiendens t10 och 4 andra med min t110 den där rundan. Men laget dog mot små tanks och en e-75.
Då var det 3x t9 mot e-75an medans jag mötte 2x t9 och deras is-7, Och jag hade med mig 1 is-2 och en kv-1s woo.
Spelar väldigt aggresivt med min t110 och jag var den enda som levde när dem stog och cappade med 5st. : /
På object rundan vägrade en e-100 gå in i cirkeln när vi cappade på komarin han stog bakom och sköt över dem som cappade...

man blir jäkligt agresiv när man kör med T110. hade precis ett gruff med en maus. var ett skott ifrån att ta kål på denna när vår arty kom emellan och tog honom. hade god lust att leta upp honom och döda honom för det hahaha. vad man skrattar åt att man blev så sur över att artyn dödade mr maus hahaha

Permalänk
Medlem

När andra lägger upp sina, så lägger jag upp min:) Är inte jätte bra spelare (dog av en KV). Men ändå gjorde jag mitt i matchen.

Victory!
Battle: El Halluf den 1 maj 2012 21:28:10
Vehicle: IS-3
Experience received: 4 572 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 42 994

Men men Synd man inte fick detta med is 4 (fick ju slita lite mer för att få dom sista 5k till den bästa kanonen).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

När andra lägger upp sina, så lägger jag upp min:) Är inte jätte bra spelare (dog av en KV). Men ändå gjorde jag mitt i matchen.

Victory!
Battle: El Halluf den 1 maj 2012 21:28:10
Vehicle: IS-3
Experience received: 4 572 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 42 994

Men men Synd man inte fick detta med is 4 (fick ju slita lite mer för att få dom sista 5k till den bästa kanonen).

så länge man går med vinst så är det aldrig förlust

Permalänk
Medlem

 
Victory!
Battle: Fisherman's Bay den 1 maj 2012 23:09:56
Vehicle: T-54
Experience received: 4 800 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 58 612
Battle Achievements: Confederate

Tidigt i rundan blir min driver dödad av ett he skott från en stock is-4, Sen 10 sec senare skjuter en friendly type mig i sidan och dödar drivern igen...
Så kör min T-54 driverless hela rundan kändes som att köra en type 59.

 
Victory!
Battle: Komarin den 2 maj 2012 03:15:59
Vehicle: T-54
Experience received: 5 769 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 83 220
Battle Achievements: Scout

Riktigt nice runda. :3
T-54 <3

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.