Permalänk

Investerade i en GW E sent i går kväll. Upptäckte något märkligt. Hade inte tracks upplåsta, men allt övrigt (alla motorer och radioapparater). Slängde på allt inkl camonät och rammer, fyllde på ammo. Klagade inte på att det blev för tungt, vilket det normalt gör när man har stocktracks. Frågan är då...vad skall man med uppgraderade tracks till GW E?

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Skrivet av Surgubben:

Investerade i en GW E sent i går kväll. Upptäckte något märkligt. Hade inte tracks upplåsta, men allt övrigt (alla motorer och radioapparater). Slängde på allt inkl camonät och rammer, fyllde på ammo. Klagade inte på att det blev för tungt, vilket det normalt gör när man har stocktracks. Frågan är då...vad skall man med uppgraderade tracks till GW E?

jag kan ha fel nu men när det gäller tanks så vänder man snabbare när man har på uppgraderade tracks. jag har bara spelat ytterst lite arty här

Permalänk
Medlem
Skrivet av OlSom:

Hur mycket är det (utan premium) jämfört med vanliga tanks i samma tier?

Edit: Fick precis ihop XPn för IS, och vet inte riktigt vad jag ska göra. Hur blir det när patchen kommer, blir XPn kvar på KV3 på tier7, eller får den nya tier6 tanken den? Antar att om den går över till den nya kan man lika gärna researcha IS bara för att. Annars är det väl bra att spara den för om jag kommer ihåg rätt kommer KV3 att få en del nya saker?!

Kv-3 kommer leda till KV-4, om jag minns rätt. Experience kommer följa med KV-3, även om man har KV-3 i garaget, då experience är oberoende av övriga garaget. Huruvida nya tanks kommer att få gratis experience är oklart men osannolikt.
Om du har credits över och vill pynta så passa på att köpa camo på din KV-3 och KV, då camo kommer kopieras över till nya tanksen och man får på så sätt två för en.

EDIT: http://worldoftanks.com/en/development

Skrivet av Surgubben:

Frågan är då...vad skall man med uppgraderade tracks till GW E?

Endast två anledningar: Högre traverse speed och är nödvändigt för att få en elittank. I stort så är det endast en sista post innan man når elitstatus. Jag menar, varför inte uppgradera, när de bättre tracksen inte har några negativa sidor jämfört stock?
EDIT: Vid närmare eftertanke, lägg till vad fermia sa.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Om du har credits över och vill pynta så passa på att köpa camo på din KV-3 och KV, då camo kommer kopieras över till nya tanksen och man får på så sätt två för en.

Så jag får fyre camonät till priset av två om jag har dessa på KV och KV-3 när patchen kommer? Måste man köpa nya eller kan man kasta på nät man redan har?

Skön runda med AMX 13 90 precis, riktigt kul tank - önskar jag körde den innan nerfen

Victory!
Battle: Fisherman's Bay den 3 maj 2012 10:49:15
Vehicle: AMX 13 90
Experience received: 6 120 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 46 300

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Så jag får fyre camonät till priset av två om jag har dessa på KV och KV-3 när patchen kommer? Måste man köpa nya eller kan man kasta på nät man redan har?

Camouflage. Inte camouflage net. Det där camot man köper endast för att pynta. Tack för uppmärksammandet, hade blivit pinsamt om ingen frågade

EDIT: Visste ni om att det går att måla om camouflaget genom modding? På så sätt kan man få en unik tank jämfört nästan alla andra trots att man använder sig av moddade skins.
Går förövrigt att måla om himmel och jord. Varför har vi inte sett fullskaliga moddar ännu, där alla texturer följer ett nytt tema (typ equestria lololol)?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Surgubben:

Investerade i en GW E sent i går kväll. Upptäckte något märkligt. Hade inte tracks upplåsta, men allt övrigt (alla motorer och radioapparater). Slängde på allt inkl camonät och rammer, fyllde på ammo. Klagade inte på att det blev för tungt, vilket det normalt gör när man har stocktracks. Frågan är då...vad skall man med uppgraderade tracks till GW E?

Den rör sig bättre och siktet blir bättre och snabbare efter att du snurrat tanken tex + du får bättre acceleration som är väldigt viktigt nu när tracers finns.Gäller att kunna flytta sig snabbt efter skott..Så det är en bra investering

//Ailuron ingame

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Camouflage. Inte camouflage net. Det där camot man köper endast för att pynta. Tack för uppmärksammandet, hade blivit pinsamt om ingen frågade

Aha, då är jag med

Permalänk
Medlem

Utforskar man VK3001 (P) och Tiger II (P) för att sedan utforska Tiger II för att sedan utforska VK 36001 (H) så slipper man att samla ihop 25 000 xp om man skulle vilja utforska Tiger II och Tiger II (P) separat. Finns det andra sätt att spara xp på??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av fermia:

Den rör sig bättre och siktet blir bättre och snabbare efter att du snurrat tanken tex + du får bättre acceleration som är väldigt viktigt nu när tracers finns.Gäller att kunna flytta sig snabbt efter skott..Så det är en bra investering

//Ailuron ingame

Tack för infon. Kommer naturligtvis att forska fram den, men vart lite konfunderad i går.

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Avstängd

Angående kostnade att köra T-54 så har jag några exempel här

Exp och credits kommer ju från hur mycket skada man gjort.

Det här var min sista T-54 match, jag överlevde och det var en bra match

Victory!
Battle: Murovanka den 1 maj 2012 20:16:29
Vehicle: T-54
Experience received: 4 530 (fine for causing damage to allies: 6; x3 for the first victory each day)
Credits received: 46 785 (fine for causing damage to allies: 1 900)

Repairs:
Vehicle T-54 repaired successfully. You have spent credits: 16 722
Purchased:
The ammunition on vehicle T-54 resupplied successfully. You have spent credits: 20 910
Purchased:
The consumables on vehicle T-54 resupplied successfully. You have spent credits: 6 000

Sen körde jag en IS-7 T10 tycker man borde vara ännu dyrare och den här gången gick det inte alls bra, Träffade en IS-4 2 gånger, obj 704 2-3 gånger och en T-29 1 gång sen dog jag av arty.

Victory!
Battle: Siegfried Line den 3 maj 2012 03:01:02
Vehicle: IS-7
Experience received: 2 952 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 52 318
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter

Repairs:
Vehicle IS-7 repaired successfully. You have spent credits: 24 620
Purchased:
The ammunition on vehicle IS-7 resupplied successfully. You have spent credits: 8 944

Och till sist en match med min IS-4 där jag använde lika mycket ammo som jag gjorde med min T-54

Victory!
Battle: Karelia den 3 maj 2012 03:13:16
Vehicle: IS-4
Experience received: 5 844 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 77 139
Battle Achievements: Master Gunner, Sniper

Repairs:
Vehicle IS-4 repaired successfully. You have spent credits: 9 398
Purchased:
The ammunition on vehicle IS-4 resupplied successfully. You have spent credits: 19 006

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av OlSom:

Hur mycket är det (utan premium) jämfört med vanliga tanks i samma tier?

Edit: Fick precis ihop XPn för IS, och vet inte riktigt vad jag ska göra. Hur blir det när patchen kommer, blir XPn kvar på KV3 på tier7, eller får den nya tier6 tanken den? Antar att om den går över till den nya kan man lika gärna researcha IS bara för att. Annars är det väl bra att spara den för om jag kommer ihåg rätt kommer KV3 att få en del nya saker?!

KV-3 får ny motor och en ny kanon tror jag.

Och här har du vad som kommer ändras under changen.

3. USSR Tech Tree

• KV will be separated into KV-1 and KV-2.
Players who have a KV in their garage at the time of the revision will have it replaced with a KV-1. The KV’s crew will be trained for the KV-1.

Additionally players who have researched KV-2’s turret for KV will get a KV-2 with an extra garage slot and the KV-2 will be assigned a 100% crew.

Undistributed experience from KV can be transferred to either KV-2 or to KV-1 on demand.

No additional refunds are planned.

• KV-3 moved to tier 7 and the introduction of T-150.

Players who have a KV-3 in their garage at the time of the revision will get a KV-3 in its new status with its existing module and research setup and its old crew. Additionally they will also get a T-150 with a stock setup, extra garage slot, and 100% crew.

No additional refunds are planned.

• IS-4 will be substituted for Object 252.

Players who have an IS-4 in their garage at the time of the revision will get an IS-4 in its new status with old crew, plus they will also get an Object 252 with 100% crew with an extra garage slot. Undistributed experience will remain on Object 252, however can be transferred to a new IS-4 on demand.

No additional refunds are planned.

Draft Procedure of module substitution for IS-4:

If a player had IS-4’s engine researched, the same engine will be researched for both the new IS-4 and Object 252 (or the analogue of this engine if changed).

Radios, turrets, and suspensions will be treated in the same way. IS-4 and Object 252 will have the same modules installed as those previously mounted on old IS-4 or their analogues if changed. Guns, if changed, are likely to be treated in the same way

Dold text

Gissar på att expen ligger kvar på T-150, Object 252 är is-8 idag.

Skrivet av kaya:

Angående kostnade att köra T-54 så har jag några exempel här

Sluta skjut på kompisar, Nä men...
Mediums skjuter bra mycket mer än en heavy och kommer kosta mer i ammo hur du än gör.
Och du gick ju plus.
Sen har vi ju skada vs pris per skott...
Med medium brukar man dra iväg skott i farten etc etc... Och missar lite då. ;o

Lika många skott som en heavy är dock inte mycket för en medium.
24 skott bär en is-4 efter en bra runda har jag oftast skjutit slut på mina 30 ap i min t-54.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Den rör sig bättre och siktet blir bättre och snabbare efter att du snurrat tanken tex + du får bättre acceleration som är väldigt viktigt nu när tracers finns.Gäller att kunna flytta sig snabbt efter skott..Så det är en bra investering

//Ailuron ingame

Ingen skillnad på sikte med tracks. Enda det hjälper siktet är att du snurrar fortare. : /

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Ingen skillnad på sikte med tracks. Enda det hjälper siktet är att du snurrar fortare. : /

Fast det innebär att man snabbare kommer i ställning. Alltså siktar man bättre.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av Surgubben:

Investerade i en GW E sent i går kväll. Upptäckte något märkligt. Hade inte tracks upplåsta, men allt övrigt (alla motorer och radioapparater). Slängde på allt inkl camonät och rammer, fyllde på ammo. Klagade inte på att det blev för tungt, vilket det normalt gör när man har stocktracks. Frågan är då...vad skall man med uppgraderade tracks till GW E?

Gw E och någon mer är de enda arty man är rädd för som T50-2 (mkt snabb och smidig light tank). Den kan svänga så snabbt att det inte går att bara cirkla runt fienden och nöta ner hälsan.
Köp säger jag!

Permalänk
Medlem

Tjena!

Vilka här kör med mods och vilka mods är det? Tänkte vi kunde dela med oss lite av det goda

jag använder

Crosshair mod

http://www.mediafire.com/?1o984gro8kf23yr

Trees mod

http://www.mediafire.com/?w8aru2s396ym645

Dead tank mod

http://www.mediafire.com/?5jqm9oovgfe9rn2

Minimap mod "har ingen bild"

http://wotbase.de/mods/minimapmod-mit-otm-v71

Permalänk
Medlem

Jag kan reka Noble Platoon's Ambient Battle Sounds. Man har musiken på 20-50% och njuter av bakgrundexplosioner i fjärran. En bild av aktivt krig infinner sig.
I samma veva kan man reka WoT War Atmosphere Mod / Fresh Sounds. Man hör var skotten kommer ifrån. Man duckar när skotten visslar förbi en och explosioner känns.
Ljudet är halva bilden.

För oss som är nya: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/78113-great-mod...

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Fast det innebär att man snabbare kommer i ställning. Alltså siktar man bättre.

Ju snabbare du rör dig ju större blir siktet dock. Vilket betyder längre aim time men samtidigt som du säger är du snabbare i position.
Inget av dessa gör att du "siktar bättre".

Skrivet av SimondeVos:

Gw E och någon mer är de enda arty man är rädd för som T50-2 (mkt snabb och smidig light tank). Den kan svänga så snabbt att det inte går att bara cirkla runt fienden och nöta ner hälsan.
Köp säger jag!

Med min 261 brukar jag inte ha problem med scouts.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Ju snabbare du rör dig ju större blir siktet dock. Vilket betyder längre aim time men samtidigt som du säger är du snabbare i position.
Inget av dessa gör att du "siktar bättre".

Med min 261 brukar jag inte ha problem med scouts.

Tips är att hålla in höger musknapp när man ska ställa om sin vagn när man kör arty. Då exploderar inte siktet lika mycket som när man flyttar vagnen med siktet.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Tips är att hålla in höger musknapp när man ska ställa om sin vagn när man kör arty. Då exploderar inte siktet lika mycket som när man flyttar vagnen med siktet.

Server siktet växer fortfarande när man gör det bara klient siktet som håller sig litet, När du skjuter sen kommer skottet gå snett. :x
Men sant det blir inte lika stort som om man rör både kanon och hull.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Server siktet växer fortfarande när man gör det bara klient siktet som håller sig litet, När du skjuter sen kommer skottet gå snett. :x
Men sant det blir inte lika stort som om man rör både kanon och hull.

Sa inte att det inte växte .

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Sa inte att det inte växte .

Skickades från m.sweclockers.com

Jo men det jag vill säga är att det ser ut som den växer mindre än vad den egentligen gör slå på server siktet får du se.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Har kunnat notera att det är avsevärt svårare att köra med GW E än det var med GW Tiger. Upplever att det inte är lika mycket splashdmg (kanske inbillning), man hamnar naturligtvis i högre tier matcher med flera arty i varje lag. Tror inte jag spelat en match utan mellan 3-5 Tier9 arty i varje lag. Sen naturligtvis skiter laget (public) att putta bort scouter. Dör fanke mig oftare nu av scouter som tar sig igenom.

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Medlem

Har provat AMX50 100 lite grann på testservern och det gav mersmak, fint att veta vad som väntar. Fint att försöka hitta andra anfalls vägar och sätt att flanka än samma vägar man normalt kör som heavy och bara brötar på.
Den är ju lång ifrån lika smidig som Franska mediums, men är rätt fin ändå.

Köpte franska premium artyt och är lite kluven, bra gun traverse på den och man kan ladda AP/HE och den håller ganska mycket ammo, men det är nog det enda som känns bra.

Brände lite fri xp upp till AMX12t igen för att prova lite, senast var 0.7 testet där jag bara körde runt och muppa mig och dog ganska omgående.
Nu vet man ju lite hur dom ska hanteras så om mina garage platser räcker så ska jag nog börja ge mig in på franska medium trädet med, usch det är mycket nu

Tråkigt att KV besättningen hamnar i KV-1 tanken sen
Vill ju ha dom på KV-2 tycker att det borde vara ganska självklart att dom hamnar i tanken med högst Tier.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Jo men det jag vill säga är att det ser ut som den växer mindre än vad den egentligen gör slå på server siktet får du se.

Ska kolla upp de min mod som sätter på serversiktet automatiskt funkar inte i 7.2 och jag har inte orkat installera om mina macros på tangentbordet så... brukar bara vänta lite längre innan jag skjuter så jag vet att serversiktet har hunnit med!

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Precis införskaffat mig M103 ^^ använde min fria xp till att låsa upp teir 9 kanonen direkt, nu blir det att sova och imorrn ska jag testa monstret!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Surgubben:

Har kunnat notera att det är avsevärt svårare att köra med GW E än det var med GW Tiger. Upplever att det inte är lika mycket splashdmg (kanske inbillning), man hamnar naturligtvis i högre tier matcher med flera arty i varje lag. Tror inte jag spelat en match utan mellan 3-5 Tier9 arty i varje lag. Sen naturligtvis skiter laget (public) att putta bort scouter. Dör fanke mig oftare nu av scouter som tar sig igenom.

Samma kanon bättre reload /accuarcy.

Skrivet av Pontraz:

Ska kolla upp de min mod som sätter på serversiktet automatiskt funkar inte i 7.2 och jag har inte orkat installera om mina macros på tangentbordet så... brukar bara vänta lite längre innan jag skjuter så jag vet att serversiktet har hunnit med!

caps lock + 0 i början av varje runda. ;P

Skrivet av igge23:

Precis införskaffat mig M103 ^^ använde min fria xp till att låsa upp teir 9 kanonen direkt, nu blir det att sova och imorrn ska jag testa monstret!

M103 är fin med x kanonen sen blir den zomfg.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Samma kanon bättre reload /accuarcy.

caps lock + 0 i början av varje runda. ;P

M103 är fin med x kanonen sen blir den zomfg.

Va?

Har aldrig hört talas om serversikte. Är det siktet plus lagget då eller? Då måste man ju vänta ännu längre efter att den har siktat färdigt, men samtidigt inte undra på att man missar när man inte borde!

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nerus:

Va?

Har aldrig hört talas om serversikte. Är det siktet plus lagget då eller? Då måste man ju vänta ännu längre efter att den har siktat färdigt, men samtidigt inte undra på att man missar när man inte borde!

Serversiktet borde vara framme från första början, eller åtminstone ett standard komplement. Man förstår att det inte är det pga estetiska orsaker men man tycker att det åtminstone skulle kunna finnas någon lättillgänglig inställning i menyerna.

Här hittar du några permanenta sådana.
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/84880-permanent...

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nerus:

Va?

Har aldrig hört talas om serversikte. Är det siktet plus lagget då eller? Då måste man ju vänta ännu längre efter att den har siktat färdigt, men samtidigt inte undra på att man missar när man inte borde!

Stämmer bra det, man kan se lite konstiga saker som pågår med siktet när man kör med det och då förstår man varför man tok missar ibland.
Kör alltid server sikte som arty då klient siktet kan visar helt fel ganska ofta.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Hur kan en tråd med 148 sidor fortfarande få ligga i fel forum?

WoT är definitivt inget MMO...