Call Of Duty: Black Ops

Permalänk
Medlem

Drog ett otroligt tursamt no scope för några minuter sedan.
YouTube - BlackOpsMP 2010-11-27 20-59-36-03.mp4

och sry för musiken och nederländaren i slutet. Hade vist ställt in fraps på att spela in ljud också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av genii:

Drog ett otroligt tursamt no scope för några minuter sedan.
YouTube - BlackOpsMP 2010-11-27 20-59-36-03.mp4

och sry för musiken och nederländaren i slutet. Hade vist ställt in fraps på att spela in ljud också.

haha det var fan det värsta jag sätt:P

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

jo, jag blev också lite förvånad. Såg att killen bakom han jag skulle döda dog och att jag fick en kill så då var jag ju bara tvungen att se om det var jag.

Permalänk

Just det! Går det connecta till ip eller? läste det fanns webhallen servrar, har testat "connect ip" men funkar inte

Visa signatur

Intel i5 2500K | GTX 980 | ASRock P67 Extreme4

Permalänk
Medlem

Tror inte det går, du får nog adda dem till favoriter.

Permalänk

Någon som får sitt theater att fungera med theatersidan på Call of Duty: Black Ops När jag ska logga in på steam där för att länka ihop mitt account, så händer ingenting?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Någon som får sitt theater att fungera med theatersidan på Call of Duty: Black Ops När jag ska logga in på steam där för att länka ihop mitt account, så händer ingenting?

Samma för mig nu. Förut kunde jag länka ihop allt men det funkade ändå inte.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

fick mitt första möte med en fuskare och jag måste bara säga fyfan, hur orkar dom? det var ju så jävla tråkigt, ingen skillz utan bara spray och hs hela tiden...

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk

Vart kan man ladda ner den nya patchen?

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Lemmythekiller:

Vart kan man ladda ner den nya patchen?

Steam gör det automatiskt.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Steam gör det automatiskt.

jaha, men spelet fryser sig hela tiden iaf

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem

Jag tänkte bara dela med mig en skum sak som folk pratar om på steams forum.

Jag har en C2DE6850@3,0GHz, 2GB RAM och 8800GTS 512MB med windows 7. Jag hade förskräcklig FPS och spelet var ospelbart i 800x600, texturer på low och allt ögongodis avbockat. Spelade ingen roll hur mycket jag tweakade jag hade allt mellan 30 och 90 fps(ca.) men mestadels nere på 30 så spelet inte gick att spela.

Men, jag testade dualboota med windows XP, eftersom det stod på forumen att de fått minst 30 fps mer med XP. Sagt och gjort, nu spelar jag black ops på XP där jag snittar 90 fps, går väldigt sällan under 70, i 1280x1024, 4xAA 16xAAF, texturer på high(kan ha extra, men jag föredrar snabbare laddningstider med min låga RAM-mängd), skuggor av o.s.v. Ingen tweak alls på cfgn, förutom basic-grejer.

Jag tänkte jag skulle dela med mig, ifall det fortfarande finns någon här som är missnöjd med sin prestanda i BLOPS

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Avstängd

Tragiskt! hatar fuskare alltid gjort i alla spel...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doodle:

Jag tänkte bara dela med mig en skum sak som folk pratar om på steams forum.

Jag har en C2DE6850@3,0GHz, 2GB RAM och 8800GTS 512MB med windows 7. Jag hade förskräcklig FPS och spelet var ospelbart i 800x600, texturer på low och allt ögongodis avbockat. Spelade ingen roll hur mycket jag tweakade jag hade allt mellan 30 och 90 fps(ca.) men mestadels nere på 30 så spelet inte gick att spela.

Men, jag testade dualboota med windows XP, eftersom det stod på forumen att de fått minst 30 fps mer med XP. Sagt och gjort, nu spelar jag black ops på XP där jag snittar 90 fps, går väldigt sällan under 70, i 1280x1024, 4xAA 16xAAF, texturer på high(kan ha extra, men jag föredrar snabbare laddningstider med min låga RAM-mängd), skuggor av o.s.v. Ingen tweak alls på cfgn, förutom basic-grejer.

Jag tänkte jag skulle dela med mig, ifall det fortfarande finns någon här som är missnöjd med sin prestanda i BLOPS

XP 32- eller 64bitars?

Permalänk
Medlem

har inte spelat på ett bra tag ung. en vecka, har det kommit någon ny patch som fixat mer problem ännu?

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Skrivet av Crafting:

har inte spelat på ett bra tag ung. en vecka, har det kommit någon ny patch som fixat mer problem ännu?

Det har inte kommit en ny patch=( Men på blackops twittern skriver dom att många av deras spelare har fått värre problem efter den andra patchen? Jo men hallå, var ju ett tag sen dom släppte den och kan inte Treyarch nötterna programmera bättre får dom väl leja bort jobbet. Varför låter dom det dra ut på tiden så långt som det har gjort kan man ju fråga sig.

CoD Black Ops (BlackOpsBlog) on Twitter

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]

Permalänk
Medlem

Inte nog med att spelet är fyllt av buggar och annat som gör spelet i stort sätt ospelbart, det går dessutom inte att spela "tillsammans" med sina kompisar. Vill man gå ihop ett gäng och spela till exempel search and destroy är detta inte möjligt då man blir totalrandomized ett lag vilket gör att hela grejen med att spela med varandra totalt gått upp i rök. Skandal! Hade hoppats de skulle ändra allt som var kasst med mw2 och göra det bättre, men icke. Hade varit bättre om de bara behöll mw2 som det var förutom att de la till dedicated servers, tog bort tube och nerfa kniven. Riktigt besviken. Skäms TreyArch!

Permalänk
Medlem

Jag hade fruktansvärd lag (helt ospelbart) tills jag körde det i windowed mode och kör /SND_RESTART inför varje match, ligger på 70-95 FPS hela tiden förutom ett och annat lagspike då och då. Nu är det helt klart spelbart och flyter på BRA!

E8500 @4GHz
5850 toxic @ 850/1200
OCZ Reaper 4Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av teposen:

XP 32- eller 64bitars?

32-bitar, både på XP och Win7.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doodle:

Jag tänkte bara dela med mig en skum sak som folk pratar om på steams forum.

Jag har en C2DE6850@3,0GHz, 2GB RAM och 8800GTS 512MB med windows 7. Jag hade förskräcklig FPS och spelet var ospelbart i 800x600, texturer på low och allt ögongodis avbockat. Spelade ingen roll hur mycket jag tweakade jag hade allt mellan 30 och 90 fps(ca.) men mestadels nere på 30 så spelet inte gick att spela.

Men, jag testade dualboota med windows XP, eftersom det stod på forumen att de fått minst 30 fps mer med XP. Sagt och gjort, nu spelar jag black ops på XP där jag snittar 90 fps, går väldigt sällan under 70, i 1280x1024, 4xAA 16xAAF, texturer på high(kan ha extra, men jag föredrar snabbare laddningstider med min låga RAM-mängd), skuggor av o.s.v. Ingen tweak alls på cfgn, förutom basic-grejer.

Jag tänkte jag skulle dela med mig, ifall det fortfarande finns någon här som är missnöjd med sin prestanda i BLOPS

Wow... att folk ens orkar testa, det är Treyarchs jobb att testa olika platformar

Permalänk
Skrivet av Neco:

Wow... att folk ens orkar testa, det är Treyarchs jobb att testa olika platformar

Och du tycker att Treyarch har skött detta bra?

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]

Permalänk
Medlem

Var det allmänt laggigt igår på servrar överlag? Jag hjälpte min polare i lördags att installera om han burk (min gamla) för att se om vi kunde få igång black ops på den.. Vi fick samma skumma meddelande om felande direct3d och directx errors så vi la ner det efter någon timme. Sen slängde jag in hans nya 460 kort i min stationära som har en E6750 och 3 gb ram med win 64bit och det flöt på helt okej på lördag kvällen men när jag sen skulle försöka rensa min systemdisk i söndags och slänga över det dit och spela så var det helt stört vad det hacka och lagga. Fpsen droppa som lägst till 35 typ men även när den enligt cg_drawfps 1 i konsolen låg på 90 så var det som att se på diabilder.. Och pingen låg en enligt spelet på ca 60. Jag körde tidigare med min burk och ett 8800gts 640mb spelet helt laggfritt på lagom settings i min mening med 1280x1024 (det är vad min gamla skärm klarar som högst)..

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Skrivet av Doodle:

Jag tänkte bara dela med mig en skum sak som folk pratar om på steams forum.

Jag har en C2DE6850@3,0GHz, 2GB RAM och 8800GTS 512MB med windows 7. Jag hade förskräcklig FPS och spelet var ospelbart i 800x600, texturer på low och allt ögongodis avbockat. Spelade ingen roll hur mycket jag tweakade jag hade allt mellan 30 och 90 fps(ca.) men mestadels nere på 30 så spelet inte gick att spela.

Men, jag testade dualboota med windows XP, eftersom det stod på forumen att de fått minst 30 fps mer med XP. Sagt och gjort, nu spelar jag black ops på XP där jag snittar 90 fps, går väldigt sällan under 70, i 1280x1024, 4xAA 16xAAF, texturer på high(kan ha extra, men jag föredrar snabbare laddningstider med min låga RAM-mängd), skuggor av o.s.v. Ingen tweak alls på cfgn, förutom basic-grejer.

Jag tänkte jag skulle dela med mig, ifall det fortfarande finns någon här som är missnöjd med sin prestanda i BLOPS

Jag har windows 7/64 och det är ingen njutning i MP.
Kanske är något tok tack vare det...

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk

Måste bara älska Nuketown 24/7 servrarna

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Haha, riktigt jobbigt när man kommer in när typ mer än halva matchen gått och det flyger till två miljoner air strikes och helikoptrar över en på nuketown :S

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem

Bara jag som stött på gun jamming? Händer lite då och då, lagom störande. Inte läst något om det nånstans innan spelet kom och enda jag hittar du är något de gjort för att skydda sig mot moddade kontroller till 360 etc.

Skrivet av Rickard11:

Måste bara älska Nuketown 24/7 servrarna

http://i54.tinypic.com/1zgsx2g.png

Fick precis samma stats på en domi nuketown igår :), med 58k total score.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Och helt plötsligt så funkar inte ljudet i multiplayer , vad fan kan vara fel?
det funkar i bfc2 , windows m.m

Permalänk
Moderator
Moderator

Synd att theatre-mode buggar loss som fasen för mig just nu, visar andras games istället för mina och tiderna är fel (ser games från 19.xx idag, dvs en tid som inte varit ännu).

Lyckades iaf nyss sätta en bomb som både detonerade och blev defusad. Det blev en smäll, högen med skit (vad det nu är man spränger) exploderade visuellt men dödade inte killen som defusade och själva "objective-flaggan" fanns kvar, gick att planta igen.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Ursäkta om frågan har kommit upp innan men, Jag kan inte få upp eller binda consolen, går jag in i config så hittar jag ingen "original" bind för "toggleconsole" och om jag gör en egen bind så försvinner den när jag öppnar spelet :/. Någon som kan hjälpa mig? tack

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av enhärjarn:

Ursäkta om frågan har kommit upp innan men, Jag kan inte få upp eller binda consolen, går jag in i config så hittar jag ingen "original" bind för "toggleconsole" och om jag gör en egen bind så försvinner den när jag öppnar spelet :/. Någon som kan hjälpa mig? tack

Framgår inte om du menar SP eller MP men detta står i min config.cfg (singleplayer).

Citat:

bind ` "toggleconsole"

Det "är" §-knappen.

I singleplayer måste du dock ändra en annan rad i filen till det nedan för att få tillgång till konsollen.

Citat:

seta monkeytoy "0"

I multiplayer får du kolla att Settings -> Game - > Enable Console står på On, då ska det fungera direkt vad jag vet, har nämligen ingen bind för console i min mp-config.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.