Nätaggregat från Ace of Sweden

Permalänk
Medlem

Tänkte grilla med vänner i helgen, engångsgrill är omodernt, jag tar med mig ett ACE agg!

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem

Nu är man glad att man har ett nätagg som är tillverkat av Seasonic.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk

Hohoho this made my day XD

För att vara lite mer svengelsk kan jag säga att they had this coming...

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Esseboy:

Du menar 325W

btw Ace of Sweden Reviews testet är inte med där?

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Lite intressant som jag fann pa Wikipedia till er som fatt era saker forstorda av dessa nataggregat.

"Är en produkt försedd med CE-märkning visar detta att tillverkaren eller importören har följt de grundläggande hälso-, miljö- och säkerhetskrav som återfinns i de EG-direktiv som reglerar detta. I princip innebär det att tillverkaren är ansvarig för alla skador som orsakas av den CE-märkta produkten, under förutsättning att användaren följt instruktionerna."

Sa borde ju betyda ratt och slatt att iaf om de krashar tidigt och orsakar skador vid 50-75% forbrukning att de ska sta for kostnaden?

Permalänk

Nu har vi iaf två olika nätaggs märken som kan användas som dörrstopp på sin höjd... Även om jag föredrar diskettenheter.

Hmm.. liknar inte deras logga två andra loggor? En svensk bank? och från någon film?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Borka:

Det stör mig att se hur användare fortfarande tycks ha någon sympati för Ace i detta avseendet. Är det för att man absolut inte kan se sitt misstag i att snåla onödigt mycket eller lever folk i idéen av att allting som står på Internet är skojeri?

Ace har alltid sågats i SweClockers forum. Åtminstone den perioden jag varit en del av den. Men nu har ju den kritiken fått manifest i konkreta tester. Om man vill vinkla det och säga att SweClockers gjorde något så hemskt som att testa produkterna efter angivna specifikationer som konsumenten har möjlighet att ta del av innan köp, tja, då vet jag inte vad för något folk röker.

Detta borde ju vara en sak som sporrar att kanske lägga två hundralappar extra och få en nätdel som inte riskerar att döda tekniken den ska driva i fullt lika stor utsträckning.

Precis som jag tänker. Tack för att du sa det!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dahl:

Du menar 325W

btw Ace of Sweden Reviews testet är inte med där?

Man märker rätt snabbt att de inte har några reviews postade för sina nätagg, bara deras andra produkter. Detta kan väl knappast vara första testet av deras nätagg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xake:

Man märker rätt snabbt att de inte har några reviews postade för sina nätagg, bara deras andra produkter. Detta kan väl knappast vara första testet av deras nätagg?

De har kategoriskt vägrat att skicka nätagg på tester. Om de ska recenseras måste testaren pynta ur egen ficka.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Inget svar än ? oj va oväntat..

Permalänk
Medlem

Bara jag som får mig ett bra glädjerus av tanken att Ace antagligen sitter och läser denna tråd vart efter att folk postar nytt och gråter en skvätt?

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebopp:

Bara jag som får mig ett bra glädjerus av tanken att Ace antagligen sitter och läser denna tråd vart efter att folk postar nytt och gråter en skvätt?

Jag tycker inte om vissa av deras produkter. Men jag misstänker att även andra företag inte alltid når upp till sina spec´s (kanske inte så här grovt) men det är ju tråkigt om vi blir av med företaget då det säkert finns många som jobbar där som är vanliga människor. Det bästa tycker jag skulle vara om de lyckas vända på detta och få till nätagg som håller bättre kvalitet. Kanske kan de sammarbeta med sweclockers på så sätt att de får återkomma med väl fungerande agg. Det kan ju faktiskt vara så att man själv inte trott att aggen är så här dåliga. Som någon skrev tidigare så har de inte haft någon jättehög RMA frekvens. Lite lånsökt men jag hoppas man inte gjort detta medvetet och trott att man ska klara sig undan. Nu krävs det att man erkänner sina misstag och tar sig i kragen och satsar på bättre komponenter samtidigt måste man nog vara väldigt öppna och tydliga mot användarna. För lyckas man inte vända detta riktigt fort så är ACE snart borta. Fixa lite produkter vi svenskar kan vara stolta över nu ace!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne980:

Jag tycker inte om vissa av deras produkter. Men jag misstänker att även andra företag inte alltid når upp till sina spec´s (kanske inte så här grovt) men det är ju tråkigt om vi blir av med företaget då det säkert finns många som jobbar där som är vanliga människor. Det bästa tycker jag skulle vara om de lyckas vända på detta och få till nätagg som håller bättre kvalitet. Kanske kan de sammarbeta med sweclockers på så sätt att de får återkomma med väl fungerande agg. Det kan ju faktiskt vara så att man själv inte trott att aggen är så här dåliga. Som någon skrev tidigare så har de inte haft någon jättehög RMA frekvens. Lite lånsökt men jag hoppas man inte gjort detta medvetet och trott att man ska klara sig undan. Nu krävs det att man erkänner sina misstag och tar sig i kragen och satsar på bättre komponenter samtidigt måste man nog vara väldigt öppna och tydliga mot användarna. För lyckas man inte vända detta riktigt fort så är ACE snart borta. Fixa lite produkter vi svenskar kan vara stolta över nu ace!

Mycket bra sagt och instämmer helt.
Många säger att det inte är synd om ace men då kan man vända på det, synd om dom som jobbar på ace och som blir arbetslösa. Hade någon här jobbat på ace fortfarande hoppats på att dom skall kursa och tycker det är bra "så vi slipper skiten"

Hoppas helt klart dom kommer tillbaks med bättre agg.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne980:

Jag tycker inte om vissa av deras produkter. Men jag misstänker att även andra företag inte alltid når upp till sina spec´s (kanske inte så här grovt) men det är ju tråkigt om vi blir av med företaget då det säkert finns många som jobbar där som är vanliga människor. Det bästa tycker jag skulle vara om de lyckas vända på detta och få till nätagg som håller bättre kvalitet. Kanske kan de sammarbeta med sweclockers på så sätt att de får återkomma med väl fungerande agg. Det kan ju faktiskt vara så att man själv inte trott att aggen är så här dåliga. Som någon skrev tidigare så har de inte haft någon jättehög RMA frekvens. Lite lånsökt men jag hoppas man inte gjort detta medvetet och trott att man ska klara sig undan. Nu krävs det att man erkänner sina misstag och tar sig i kragen och satsar på bättre komponenter samtidigt måste man nog vara väldigt öppna och tydliga mot användarna. För lyckas man inte vända detta riktigt fort så är ACE snart borta. Fixa lite produkter vi svenskar kan vara stolta över nu ace!

I så fall har dom ju inte gjort någon kvalitetskontroll själva? Menar alla företag ska göra och gör om dom är seriösa kvalitetskontroller. Uppenbarligen ACE inte gjort om 4 av 5 agg som hittade till Swec brann upp innan dom var nära lasten dom klarade enligt spec.

Kan dom rätta ut skiten visst. men att folk är så naiva att tro att oj dom visste inget dom måste vart så inkompetenta att dom aldrig testade ETT agg eller verifierade specifikationerna på aggen EN gång med vad som utlovades.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad ska Ace kunna göra egentligen? De har medvetet skapat sig en nisch med riktig skitkvalitet med agg som ser coola ut, och alla de stora distributörerna som spelade med i deras charad, säkert pga bra marginaler och stora volymer. Allt detta pga falsk marknadsföring och billigast möjliga delar.

Ska de börja tillverka riktiga nätagg nu, var finns då deras plats på marknaden? De måste först överbrygga kvalitetsfiasko-stämpeln och sedan måste de helt plötsligt konkurrera med Corsair och alla andra etablerade kvalitetsmärken i mellanklassen som gör både rimligt prissatta och tillförlitliga agg med mycket hög kvalitet. Detta vet alla och ingen behöver fundera på vad man får om man väljer dem.

Lycka till med att slå sig in i det getingboet med det usla rykte Ace alldeles själva har skaffat sig inom nätaggregat.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Jag tror att det mest realistiska är att dra sig ur nätaggregats markanden helt och hållet, och fortsätta satsa på andra saker som chassin, möss, etc etc, eventuellt satsa mer på de produkterna.
Vore smartast att göra så.

Eller så kommer de sälja sina nätagg till nån annan som bara klistrar ett nytt namn på nätaggen..

Permalänk
Medlem

dom kan ju fortfarande göra lowendagg fast som klarar av spec som står på kartongen.
Dom har ingen anledning att börja konkurera med corsair mfl.
Gör dom billiga agg fast som gör det dom skall utan att brinna så har dom gjort det dom skall. Sen att överkomma en skitstämpel går att göra. Titta bara på IKEA, IKEA-kvalitet vet väl alla vad det är... synd bara att dom gör sjukt bra saker nu för tiden och folk vet om det. Allt som behövs för ace är gör om, gör rätt och lämna in till SweC för review, är det då prisvärt så nämns det och det blir bara dom envisa som håller fast vid att det är skit.

(helt min åsikt)

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Hedersmedlem

Det beror nog mycket på om ÅF väljer att ta in deras nätagg igen efter att stormen lagt sig. Alla är inte lika pålästa som sweclockers, så finns sakerna på Dustin/Komplett/Inet osv, så kommer de nog sälja tillräckligt för att gå runt. Iaf om de fortsätter felmärka sina produkter, så att de verkar väldigt prisvärda för den oinsatte. Speciellt inom billiga lådor inklusive nätagg.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Ingen risk att de konkar. ACE of Sweden är SLC Skandinavien ABs eget varumärke.

Förutom egna varumärkena ACE of Sweden och Colorcase är de distributörer för Apevia (f.d. Aspire), Compucase, Cooler Master, Cougar och Xilence.

Om företaget

Citat:

Våra varumärken (officiell exklusiv distributionsrätt)
Våra värlsdsberömda varumärken talar för sig själva - här finns något för alla. Oavsett om du skall bygga en standard- eller prestandadator hittar du komponenterna hos oss! Vi är mycket måna om att vår produktlinje skall uppfattas som tydlig och därför måste varje varumärke hos oss tillföra något unikt som kompletterar det totala utbudet. Vi prioriterar därmed också kvalitet istället för kvantitet, vilket ej innebär avkall på mångfald!

Det finns fortfarande bra produkter i sortimentet som inte påverkas av ACEgate

Deras finanser finns här

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

I så fall har dom ju inte gjort någon kvalitetskontroll själva? Menar alla företag ska göra och gör om dom är seriösa kvalitetskontroller. Uppenbarligen ACE inte gjort om 4 av 5 agg som hittade till Swec brann upp innan dom var nära lasten dom klarade enligt spec.

Kan dom rätta ut skiten visst. men att folk är så naiva att tro att oj dom visste inget dom måste vart så inkompetenta att dom aldrig testade ETT agg eller verifierade specifikationerna på aggen EN gång med vad som utlovades.

Ja men alla är väl överens om att ACE har inte varit seriösa. Sen tror jag att en del såna här småföretag bara köper in aggen och går på tillverkarens ord. Kanske ACE som blivit mest lurade. Fast jag håller med om att det nog är önsketänkande från min sida att de inte varit medvetna om att de sålt undermåliga varor.

Permalänk
Entusiast

Ace of Sweden är mer eller mindre ett "klisterlapps-företag" som köper produkter från diverse tillverkare, designar sin eget varumärke och sedan sätter sina klisterlappar på produkterna.
Tyvärr verkar det som om klisterlapparna eller kartongerna till nätaggen inte har varit korrekta.

Nått har gått fel och har nått ut till konsumenterna då ingen har kontrollerat om rätt klisterlapp hamnar på rätt produkt och om dessa klsiterlappar stämmer, eller så har fel kartonger använts till produkterna.

Som grädde på moset har ingen heller uppdaterat informationen på deras hemsida.

Jag tror att klisterlapps-företaget "Ace of Sweden" har stora problem med den interna kommunikationen.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SysGhost:

Ace of Sweden är mer eller mindre ett "klisterlapps-företag" som köper produkter från diverse tillverkare, designar sin eget varumärke och sedan sätter sina klisterlappar på produkterna.
Tyvärr verkar det som om klisterlapparna eller kartongerna till nätaggen inte har varit korrekta.

Nått har gått fel och har nått ut till konsumenterna då ingen har kontrollerat om rätt klisterlapp hamnar på rätt produkt och om dessa klsiterlappar stämmer, eller så har fel kartonger använts till produkterna.

Som grädde på moset har ingen heller uppdaterat informationen på deras hemsida.

Jag tror att klisterlapps-företaget "Ace of Sweden" har stora problem med den interna kommunikationen.

Lite info angående Ace.

Företaget bakom Ace går under namnet Colorcase (juridiskt namn:S.L.C Skandinavien AB). Företaget i fråga är en mindre distrubutör med 9 st anställda, det är således rätt klart att Aces produkter är importerade varor med Ace märkning.

Eftersom rev2 av Raw Deal+ serien nyligen släpptes verkar de ha mycket stora kvantiteter i lager. JME Data publicerar exakta kvantiteter i leveratörslagren, vet inte hur pålitliga de är men detta får jag fram:

Raw Deal+ rev 2
1234 st 620 W
807 st 420 W
719 st 520 W
128 st 750 W

Outburst M lagerförs ej av JME så jag kan inte dra några slutsatser där.

Detta är totalt 2888 st nätagg som är för tillfället mer eller mindre osäljbara. Slutsatsen av det kan nog de flesta dra själv.

EDIT: Missade Hardware guys inlägg.

Permalänk
Medlem

Inte bästa resultaten företaget gjort heller S.L.C. Skandinavien AB - Företagsinformation

Hur f*n går det med Ace kommentar? Har dom svårt att hitta något att skylla på eller?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

UTTALANDE MED ANLEDNING AV SWECLOCKERS.COM NÄTDELSTEST

FAKTA OM ACE RAW DEAL PLUS
Ace Raw Deal Plus är en serie nätdelar i budget-prisklassen som lanserades hösten 2007 (Rev.1) och som snabbt blev
ett utav Sveriges mest sålda och populäraste nätdelar. Uppföljaren Ace Raw Deal Plus Rev. 2 lanserades i slutet av mars
2010. Det är den senare versionen som testats utav Sweclockers.com och som föranlett detta uttalande.

BAKGRUND
Den 24:e maj 2010 publicerades en artikel om vår serie nätdelar Raw Deal Plus Rev.2 på hårdvarusajten
Sweclockers.com. Artikelns utgångspunkt var de testresultat som uppnåtts genom att belasta nätdelarna enligt specifikationer
angivna på produktens förpackning, vilka anger hur många Ampere (strömstyrka) nätdelen maximalt kan leverera. I
samband med detta uppmärksammades att dessa specifikationer ej var överrensstämmande med den etikett som finns
fäst på nätdelens hölje, vilken innehåller de korrekta specifikationerna som även finns angivna på produktens CE-certifikat.

VÅR KOMMENTAR
Vi vill poängtera att detta helt och hållet är en beklaglig miss i korrekturprocessen och absolut inte en del i ett medvetet
försök till att vilseleda våra kunder. Vi beklagar givetvis att förpackningens specifikationer ej blivit korrigerad och att försäljningen
fortskridit medan vi inväntat nya förpackningar från vår underleverantör, försedda med korrekt information. Samtidigt
vill vi även be våra samarbetspartners och återförsäljare om ursäkt för den hysteri och omfattning som detta misstag
resulterat i men samtidigt tacka dem för uppvisat lugn, konstruktiv dialog och stöd under dessa intensiva två dagar.
Att informationen inte var överrensstämmande uppmärksammades kort innan Sweclockers.com artikel om Raw Deal Plus
Rev.2, vars primära förändring gentemot föregående version är dess förlängda kablar och utökade antal av
anslutningsmöjligheter och inte dess tekniska prestanda. I övrigt är de tekniska specifikationer exakt samma som för den
nyligen utgångna serien (Rev.1) som var försedd med korrekta och överrensstämmande specifikationer på såväl förpackning
som på nätdelens hölje.
Vi vill samtidigt med anledning av de spekulationer och inlägg på Sweclockers.com forum rörande nätdelarnas kvalitet
poängtera att RMA-statistiken (returnerade och reklamerade produkter) varit mindre än 1% sedan introduktionen 2007,
vilket står sig mycket väl i jämförelse med andra nätdelar på marknaden. Vi vill också framhäva att kundrecensioner och
användarbetyg som publicerats hos ledande skandinaviska e-butiker varit generellt mycket höga vilket vittnat om överlag
nöjda kunder.

ÅTGÄRD
Som första åtgärd väljer vi att stoppa all försäljning till dess att förpackningens information korrigerats men även till dess
att vi fått utomstående experthjälp att granska och bemöta Sweclockers.com test för att se om några direkta felaktigheter
begåtts.
Vi erbjuder även kunder som känner sig vilseledda av de motsägelsefulla specifikationerna på Raw Deal Plus Rev.2 att
returnera sina nätaggregat till respektive återförsäljare vilka i sin tur kommer att ersättas.
Ace of Sweden, Mölndal, 2010-05-26

Nu har dom kommit med kommentar.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Rixard:

Nu har dom kommit med kommentar.

Jupp. Här är en länk:
Ace of Sweden - Uttalande med anledning av sweclockers.com nätdelstest

Edit: Uppdaterat länken!

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk

Hehe.. frågan är om man ska ha kvar agget i surfdatorn eller skicka in och köpa ett nytt..?

Det med IKEA att de gör mycket billigt o bra saker men det är som alla företag man får vad man betalar för och IKEA är lite sågspån och lim i folkmun. Nu handlar det inte om det för Folk vet vad man får på IKEA medan ACE kört en snyfthistoria genom att säga att de uppmärksammats problemet innan Swec's test gjordes.. varför isf är det inte ett inlägg på sidan om det? ett seriöst företag hade nämt det iaf. Dock tar de väl sig i kragen lite och håller god min gentemot att erbjuda pengarna tillbaka.

Det som är problemet är snarare att grejerna är överspaecade och saknar viktiga skydd!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonnyRocker:

Men vilken är OEM tillverkaren av nätaggen ?
Missade jag det när jag läste testen eller fram gick det aldrig.

På Outburst etikett skymtas "Model no:AL-8460BTX" i nedre vänstra hörnet. Tillverkas av Deer Computer Co. Ltd som även har L&C Power, Allied och Solytech som varumärken. Byter till nytt när ryktet är förstört.

JohnnyGuru forum:
Unlike John Deer who says "nothing runs like a Deer"
Deer PSU's logo should be "You better run from a Deer"
Also called L&C computers....the L&C describes how they die...Loud & Catastrophic
this is probably a good idea of what you can expect
Allied AL-D500EXP 500W power supply review Review

"Deer's rise to infamy began in the latter part of the 20th century, when reports on internet message boards began to claim that the power supplies oft included with the more bargain basement cases were not only dying in spectacular fashion, they were taking connected components along for the ride."

Det där känner vi igen. Recensionen rekommenderas

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk

Är det någon som bryr sig om ACE reklamen på swec?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Är det någon som bryr sig om ACE reklamen på swec?

Ja, jag stör mig på den!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardware guy:

Förutom egna varumärkena ACE of Sweden och Colorcase är de distributörer för Apevia (f.d. Aspire), Compucase, Cooler Master, Cougar och Xilence.

Det finns fortfarande bra produkter i sortimentet som inte påverkas av ACEgate

... och de har även andra skräpprodukter under sina vingar
Apevia/Aspire är ungefär samma nivå som Ace, och jag undrar hur mycket bättre Xilence är.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.