Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hzup:

Vara svara... Nej inget skämt helt seriös... (Men jo jag flinar också)

http://easycaptures.com/fs/uploaded/466/8862931209.jpg

HAHAHAHAHHHAHAHHAHA Det här är bara sååå jävla epic att det inte finns.. HAHAHAHHAHAHAHA

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Jag fick fel kvitto vid leverans av min SSD. Kvittot som jag fick var av en dansk herre som hade beställt:

DVD - Gangbang Special (2 disc), 1 st
DVD - Gangbang Party, 1st
DVD - Monster Cocks Inside Me Vol. 2, 1st
DVD - 2 Dicks In My Tight Holes, 1st
DVD - B Come blondie + POP Hard, 1st

Dold text

Vederbörande kan få sitt kvitto ifall han frågar. Dock skulle jag gärna vilja ha mitt kvitto, speciellt då Intel har 5års garanti på deras 520-serie.

Har inte behövt något kvitto för garanti. Hos butiken krävs det ordernummer och tillverkaren går efter datumet produkten lämnat fabriken.

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Visste fan inte att man kunde köpa sånt på Cdon o.O
Men detta måste Cdon ha gjort med flit för att ge dig ett gott skratt

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Inte för att det är CDons fel, utan snarare posten men ville bara säga att jag beställde 2 grejer som tidigare sagt.
Igår fick jag SMS att det gick att hämta ena, på min vanliga coop, ca 2km bort. Tänkte vänta tills det andra kom idag och fick sms om att det gick att hämta på en annan Coop, 4km åt andra hållet? Vafan? Posten har gått bananas. Posten måste nog skärpa till sig lite...

För de som undrar så var det en SSD i ena paketet, och 5spel i andra.

Har varit med om samma sak. Dock med DHL.. Så det är inte bara posten.

Permalänk
Skrivet av Jefe:

Beställde delar både från Inet och CDON i fredagskväll. Idag Tisdag så har jag hämtat ut paketet från Inet på posten medans CDON fortfarande har status varorna packas. Och då fanns allt hemma hos båda firmorna. Men förhoppningsvis så har jag delarna från CDON till Fredag.

Hur ser det ut för dig, har dina saker från cdon kommit iväg ännu? mina står fortfarande som packas! hade hoppats att de skulle gå iväg idag iaf
kommer inte bli någon mer beställning från mig därifrån, supporten tycks inte ens läsa frågorna man skriver in utan lämnar ut standard svar ^^ gryymt dåligt!

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Made my day, underbart

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Har varit med om samma sak. Dock med DHL.. Så det är inte bara posten.

Skicka med posten och DHL är inte riktigt samma sak.
Med DHL så får den som skickar välja till vilket utlämningsställe paketet ska levereras till.
Och posten hamnar det där dom tror att mottagaren vill ha det om dom känner för att leverera just det paketet dit.

Så med andra ord är det med ganska stor säkerhet den som skickade till dig som valde fel utlämningsställe man kan välja ett ställe i en helt annan stad även om adressen inte är till den staden det är enbart utkörning,ringa om paket finns att hämta,sms som adress,telenr utnytjas av DHL.
Visst det kan ju ha varit att dom skickade paketet till fel ställe men vad jag tror så var det den som skickade som valde fel.
Har själv skickat en del och det kunde vara svårt att få reda på vilket ställe man skulle skicka till och väldigt ofta fick man ringa upp för det gick helt enkelt inte att förklara genom e-post att jag var tvungen att välja ställe och att jag inte vet ett skit om sunnes grill heller stina blommor ligger närmast dom uppe i kiruna när jag bor i närke och endast besökt kiruna en gång när jag var 8-9år.
Och i 5-6 fall så vart jag tvungen att gissa mig fram till var dom ville hämta för dom fattade inte ens efter ett 10-15min långt samtal och vid två av dom fallen var deras adress nästan exakt mittimellan två utlämningsställen enligt hitta,eniro och om jag valde "rätt" vid dessa tillfällen vet jag inte.

Sen till cdon skicka med fel kvitton i paketen!
Bra jobbat!!!!!!!!
När ska vi få se uppdateringen av era system som ni har lovat ganska länge nu (dvs så att det går att avbeställa en order som "packas" i 5 dagar och att statusen ändras till skickat INNAN man har hunnit hämta ut paketen vilket har hänt tre gånger nu för mig)??????

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Skicka med posten och DHL är inte riktigt samma sak.
Med DHL så får den som skickar välja till vilket utlämningsställe paketet ska levereras till.
Och posten hamnar det där dom tror att mottagaren vill ha det om dom känner för att leverera just det paketet dit.

Så med andra ord är det med ganska stor säkerhet den som skickade till dig som valde fel utlämningsställe man kan välja ett ställe i en helt annan stad även om adressen inte är till den staden det är enbart utkörning,ringa om paket finns att hämta,sms som adress,telenr utnytjas av DHL.
Visst det kan ju ha varit att dom skickade paketet till fel ställe men vad jag tror så var det den som skickade som valde fel.
Har själv skickat en del och det kunde vara svårt att få reda på vilket ställe man skulle skicka till och väldigt ofta fick man ringa upp för det gick helt enkelt inte att förklara genom e-post att jag var tvungen att välja ställe och att jag inte vet ett skit om sunnes grill heller stina blommor ligger närmast dom uppe i kiruna när jag bor i närke och endast besökt kiruna en gång när jag var 8-9år.
Och i 5-6 fall så vart jag tvungen att gissa mig fram till var dom ville hämta för dom fattade inte ens efter ett 10-15min långt samtal och vid två av dom fallen var deras adress nästan exakt mittimellan två utlämningsställen enligt hitta,eniro och om jag valde "rätt" vid dessa tillfällen vet jag inte.

Jo det är så sant då jag vid enstaka tillfällen även fått välja utlämningsställe själv.

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Jag fick fel kvitto vid leverans av min SSD. Kvittot som jag fick var av en dansk herre som hade beställt:

DVD - Gangbang Special (2 disc), 1 st
DVD - Gangbang Party, 1st
DVD - Monster Cocks Inside Me Vol. 2, 1st
DVD - 2 Dicks In My Tight Holes, 1st
DVD - B Come blondie + POP Hard, 1st

Dold text

Vederbörande kan få sitt kvitto ifall han frågar. Dock skulle jag gärna vilja ha mitt kvitto, speciellt då Intel har 5års garanti på deras 520-serie.

HAHA. Bättre än pingvinstänger

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Inaktiv

Senaste Sweclockers-rabatten vilken är den?

Permalänk
Permalänk
Medlem

och den 15% rabatten gick ut den 3de
Såg den i söndags. Hade direkt beställt en 120 gb intel 520 annars.

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Visste fan inte att man kunde köpa sånt på Cdon o.O
Men detta måste Cdon ha gjort med flit för att ge dig ett gott skratt

Tydligen går det
http://cdon.se/search?q=gangbang

Skrivet av Hzup:

Se nu fan till o kontakta dansken så bör ni få grym kompensation för detta, det är ju sånt som inte ska spridas typ

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Tydligen går det
http://cdon.se/search?q=gangbang

Se nu fan till o kontakta dansken så bör ni få grym kompensation för detta, det är ju sånt som inte ska spridas typ

Kanske skall nudga honom på facebook

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av dj christian:

Senaste Sweclockers-rabatten vilken är den?

SWEC1203

år 2012 månad 03

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag vill bara kommentera en sak angående layouten på hemsidan. När man går in på en kategori (tex spel) så hamnar underkategorierna väldigt långt ner på sidan, under "bunustrappan" & "Kampanjer". Detta går att man måste scrolla ner till underkategorierna, sen när man klickar på en underkategori så laddas sidan om och man hamnar längst upp igen, så blir det svårt att hitta tillbaka. En lösning skulle kunna va att flytta vissa fält till höger sida istället, eller koda om så att underkategorierna i menyn inte laddar om hela sidan när man klickar på dom. Dvs att man ligger kvar i samma höjd.

Sen vill jag också ge er beröm för ärendehanteringen, väldigt tydligt och skönt att man kan besvara samma ärende direkt på hemsidan.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Skrivet av Hzup:

I helvete vad jag garvade
+1 på dansken

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem

Kanske någon från CDON kan kolla in följande tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/126-radeon/1094954-priser-pa...

Visa signatur

//Axeteg

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Tror verkligen Cdon har lagt upp fel pris på denna, Intel 320 120GB SSD för 740kr... :S
http://cdon.se/hemelektronik/intel_320_series_120gb_ssd_r%3a2...

Någon som hann beställa när det fanns i lager? Och har ordern godkänts?:)

MVH

Permalänk
Skrivet av Robin87:

Tjenare!
Tror Cdon har lagt upp fel pris på denna:S
http://cdon.se/hemelektronik/intel_320_series_120gb_ssd_r%3a2...

Någon som hann beställa när det fanns i lager? Och har ordern godkänts?:)

MVH

dem körde en kampanj!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Jeg har også fået en forkert kvittering. Fik en kvittering for en SSD i stedet for de film jeg bestilte.

Med venlig hilsen Preben, København

Visa signatur

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Permalänk
Skrivet av yttox:

Jeg har også fået en forkert kvittering. Fik en kvittering for en SSD i stedet for de film jeg bestilte.

Med venlig hilsen Preben, København

Snyggt försök hahah

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Snyggt försök hahah

Riktigt snyggt, men fel namn

Ojsan 740 för den ssdn är ju ett grrrryyymt pris. Satan att jag missade det. Aja jag är nog inte missnöjd med min 520

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd rensad. Språkdiskussioner kan ni ta någon annanstans!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

2TB Seagate® Expansion External Drive. USB2.0

Om de är rea så stod de 50% rea igår och den kostade 880 kr igår... Borde den inte kosta 440 nu då??

Och även nu stod de att det var 46% rea... Bluff

Permalänk

Mina kalsonger skickades samma dag som jag la beställningen

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ztrobe:

2TB Seagate® Expansion External Drive. USB2.0

Om de är rea så stod de 50% rea igår och den kostade 880 kr igår... Borde den inte kosta 440 nu då??

Och även nu stod de att det var 46% rea... Bluff

Exakt. ord. Pris igår 112 € -30%(79€) , ord pris idag 149 € -49% (74,95€)...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rally_:

Så dem höjde priset för att sen sänka det till samma nivå som tidigare?
Var ju det som någon kedja åkte dit på för något år sen.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rally_:

Fy fan vad illa, jag som tänkte köpa en bara för det så luras dem totalt med priset!

Det måste ju gå att anmäla sådant falskt försök att "rea" ut nåt på det sättet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

HDD

Skrev till cdon innan och de svarade "Erbjudandet på Smarta Deals grundar sig på det rekommenderade utgångspriset för varan, inte på eventuella rabatterade priser hos CDON. Vi ber om ursäkt om du funnit prissättningen missvisande, men vi bekräftar för dig att det är 749 kr som gäller för ”2TB Seagate® Expansion External Drive. USB2.0”. " Tyckte att de va fel av dom så anmälde det till konsumentverket också.

Visa signatur

"Lite väl många muttrar över att en androidtelefon för 1500 laggar och köper sen en iPhone för 6000 och tycker den är bra och android är skit." -mr_sQuinty

SweC Fraktfritt @ Inet