Permalänk
Medlem

Det har börjat, de har bara inte listat produkterna ännu. "Gigabyte GTX580 1536MB PCI-E" med ordinarie pris 3690:- funkar den på t.ex.

Permalänk
Medlem

Sitta och gissa vilka produkter som finns är ju inte så trevligt, hoppas de ordnar detta snarast

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Från idag till och med 2:a mars men det funkar inte för mig med 15% rabatt?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Bra pris på Intel 520, 1435kr.

Permalänk
Medlem

Inget direkt intressant än så länge, väntar och ser om det kommer upp några fler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael R:

Inget direkt intressant än så länge, väntar och ser om det kommer upp några fler

Samma här, hoppas på ett Antec P280 men tror tyvärr att detta är den slutgiltiga listan.

Permalänk
Medlem

Neeeeeej, inget intressant för min del ...

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4rc0:

Samma här, hoppas på ett Antec P280 men tror tyvärr att detta är den slutgiltiga listan.

Sist var det mycket fler produkter, men det kanske bara var då Men jag väntar och ser i alla fall, det skadar ju inte!

Permalänk
Medlem

Meeeeh ... inget kul alls ju! Jag ville ha p280 och modulärt agg och kanske lite roligare minne ... detta sög!

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

Om det inte kommer fler produkter så kan jag hålla med om att det var väldigt dåligt utbud denna gång...

Permalänk
Medlem

Det är fult att klaga när de väl kommer med en rabatt på produkter, dock kan jag erkänna att jag håller med att deras utbud var lite i minsta laget.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

Jag hade 7500kr i kundvagn när jag fårstöd att det gällde bara de få produktor----you know what I mean......last time you could put together a good PC with the items that were on offer but not this time......I'll just have to wait

Permalänk
Medlem

Hoppas att ingen misstycker att jag frågar det här men,

"Vågar" man beställa nästintill ett helt datorpaket i utvalda delar från cdon? Jag har hört lite olika om hur de skickar produkter (bland annat bristande varsamhet samt rejäla fördröjningar).

Permalänk
Medlem
Skrivet av j0hn:

"Vågar" man beställa nästintill ett helt datorpaket i utvalda delar från cdon? Jag har hört lite olika om hur de skickar produkter (bland annat bristande varsamhet samt rejäla fördröjningar).

Gört! Jag köpte dator i delar, fick allt efter 3 arbetsdagar.. detta var för en månad sedan under januarierbjudande.. Allt fungerar bra än!

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Medlem
Skrivet av j0hn:

Jag beställde mina delar precis innan jul, tog en vecka ungefär och paketet var bra packat, mycket luftpåsar så inget kunde rulla runt. Annars har det gått på 2-3 dagar för mig alla andra gånger, beställde en fläktkontroller nyligen som kom på 2 dagar medans en bok som jag beställde på samma order kom 5 dagar senare. För mig har det alltså inte varit några problem.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av j0hn:

Och såhär såg mina paket ut.. 9 ariklar all som allt, emballerade med luftpåsar och kartong:

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Medlem

Fashinerande hur man kan va så oförskämd o ouppfostrad att man har mage att klaga på vilka produkter som de har erbjudande på. De ger dessutom 5% åt oss medlämmar året runt.
Sluta gnäll o köp era produkter, har ni inte råd så vänta till nästa veckopeng eller låt bli.

Permalänk
Medlem
Skrivet av j0hn:

Har också fått delar bra packeterat med massa bubbelplast i olika storlekar, allt kom fram i fint skick.

Permalänk
Medlem

Tack! Era svar var tillräckligt betryggande

Ska pilla lite till men det blir nog eventuellt en storbeställning från cdon inom kort. (Synd att 15% rean inte riktigt passade min önskelista, men dumt att klaga. 5% är trevligt det också.)

Permalänk

hur gör jag

för att lista produkterna som just nu erbjuds med 15% rabatt?

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av purepenta:

för att lista produkterna som just nu erbjuds med 15% rabatt?

mvh

Det är de 14 produkterna under "VIP Erbjudande"-texten.
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Skrivet av Electrix:

Det är de 14 produkterna under "VIP Erbjudande"-texten.
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

tackar!

mvh

Permalänk

Att Klaga eller ger Feedback? Om de säljer tillräckligt nog, har de välde rätt, annars tycker jag att dem är happy att få Feedback.

As an ex salesman I think feedback is great ...if they sell enough of what they've listed to meet their intended target , then they've suceeded . If they don't then maybe they'll be glad of the feedback...

Permalänk
Medlem

Har köpt på cdon 3 gånger och dessa gånger gick kanon!
Köpt Tagentbord, GTAIV och ett moderkort

(Microsoft Sidewinder x6, Gigabyte GA-990FXA-UD3 - AM3+)

Permalänk
Medlem

Tacksam för erbjudandena! Men samtidigt så... meh...
Kändes inte som lika bra erbjudande som tidigare.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Inaktiv

Beställde en 6870 och en i7 2700K.. hade just bestämt mig för en 2500K men med 15% rabatt så blev situationen lite intressantare =D

Permalänk
Medlem

Nu är jag mer än någonsin sugen på att köpa ett nytt grafikkort, 3100 för 580 måste väl ändå vara rekordbilligt?

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Inaktiv

Nja, jag fick mitt GTX580, för 3300 och det var för 5 månader sen =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Nja, jag fick mitt GTX580, för 3300 och det var för 5 månader sen =P

men 3100kr är ju billigare än det så fortfarande är det ju rekordbilligt...

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850