Permalänk
Skrivet av AcesHigh6:

Har någons Siberia headset uppdaterats via posten? Mitt verkar ligga kvar i Malmö/vara på väg därifrån...

Fick mina igår:P.

Permalänk

Vilken jävla tid det ska ta då! Varorna Packas sen den 18:e sweeeeeeeeeeeeeet!

Permalänk

Fick mitt headset i brevlådan idag, härligt! Leveranstiden var inte sådär fruktansvärt lång den här gången...

Permalänk
Medlem

Mina "leverans före jul"-prylar fick status packas i måndags eftermiddag. Sista dagen för CDON att posta paket så att dom är framme innan jul är ju idag, så jag kan inte annat än undra om jag kommer ha några julklappar att dela ut i år...

Funderar på om det är lönt att försöka jaga på och se vad som händer. Ni som försökt kontakta kundtjänst angående era "sena" leveranser inför jul, vilken "kategori" har ni lagt ärendet på?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fidel Castro:

Jag är också nervös...beställde i måndags 19:e...inget har hänt på ordern än...va fan sover ni på lagret eller?
Edit: Allt jag beställde fanns på lager...och finns ännu:(

Var är Edin när man behöver honom!?

Chatten funkar ju inte längre heller...hallå tomtar sluta dricka glögg på lagret ni har paket att leverera!!!

Skrivet av Fidel Castro:

Beställde grejor från två andra företag samtidigt och de har redan kommit...tog en dag! Skärpning nu CDon!

Skrivet av Fidel Castro:

På min order står inget...inte ens packas...vad innebär det att de glömt ordern eller?

Skrivet av Fidel Castro:

Helt blankt...ingen text alls! Helt rätt att alla inte skall få skit...men deras leveranser suger och de behöver få reda på det! Ibland kan det ta en vecka trots att allt finns på lager och det står 1-3 dagar (vissa grejor går dessutom från CDon i Helsingborg...jag bor 3 mil utanför Helsingborg).

Jag skall ge dig ett exempel...beställde en processor till en bärbar dator ifrån E-bay (företag i Chicago), de skickade med vanligt brev...packetet införtullades på Arlanda (pappersexcercis) och jag hade det på 3 dagar inklusive momsavi för tullavgifter! Ibland känns det som CDon skickar varan 3 varv runt jorden innan man får den...ifrån Inet får jag alltid paketet dagen efter.
Vill CDON bli en aktör att räkna med då måste de lösa leveransproblemen...folk tröttnar på dem annars även om de har bra priser!

Glöm inte dina egna ord från talet i Durban http://www.svensk-kubanska.se/tidskriften/sidor/kuba4_01/4art... :

"Alternativ kommer att uppstå. Historien har visat att bara ur de stora kriserna har de stora lösningarna uppstått. Folkens rätt till liv och rättvisa kommer obönhörligen att slå sig fram på alla möjliga sätt.
Jag tror på folkens mobilisering och kamp! Jag tror på de rättfärdiga idéerna! Jag tror på sanningen! Jag tror på människan! "

God Jul!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Glöm inte dina egna ord från talet i Durban http://www.svensk-kubanska.se/tidskriften/sidor/kuba4_01/4art... :

"Alternativ kommer att uppstå. Historien har visat att bara ur de stora kriserna har de stora lösningarna uppstått. Folkens rätt till liv och rättvisa kommer obönhörligen att slå sig fram på alla möjliga sätt.
Jag tror på folkens mobilisering och kamp! Jag tror på de rättfärdiga idéerna! Jag tror på sanningen! Jag tror på människan! "

God Jul!

Hahahaha!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av pasta med ingon:

Fick mina igår:P.

Fick mitt idag

Permalänk
Skrivet av leafbranch:

Fick mitt idag

Samma här!

Permalänk
Medlem

Hämtade ut Siberia headset nyligen

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av AcesHigh6:

Samma här!

Skrivet av zelxi:

Hämtade ut Siberia headset nyligen

Jag fick mitt levererat direkt till dörren. Det ni!

Permalänk
Medlem

Beställde en intel 320 120gb ssd och ett corsair 4gb ramminne igår och i morse kunde jag hämta ut det som att handla på inet.se

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Medlem

mina v2 lurar kom idag:P

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Skrivet av traeskapa:

Jag fick mitt levererat direkt till dörren. Det ni!

Knackade dem på då eller har du en enorm brevlåda?

Permalänk
Medlem

Ojoj, fick ett sms vid 2-tiden från Posten att mina varor var på väg till mig, men när jag kollar på CDON så står det att de fortfarande packas Vad ska man tro?

Permalänk

Fick bara 1 av 2 saker som jag beställde fastän det står att båda är levererade... God Jul!

Visa signatur

9800X3D | RTX 4090 Strix OC | 64 GB RAM | 10 TB M.2 SSD | 39GS95QE 39" OLED + en massa RGB för extra FPS

Permalänk
Skrivet av AcesHigh6:

Knackade dem på då eller har du en enorm brevlåda?

Det plingade på dörren, och där stod postkvinnan med paketet. Det var gött.

Permalänk
Skrivet av Dannema:

Ojoj, fick ett sms vid 2-tiden från Posten att mina varor var på väg till mig, men när jag kollar på CDON så står det att de fortfarande packas Vad ska man tro?

Tro på ditt sms, som sagts tidigare så ska man inte lita blint på det som står på deras sida. Skulle jag tro på den så har de nu packat mina varor i mer än en dag och då rör det sig bara om ett par filmer och en t-shirt=)

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk

Bara jag som inte fått mitt sibera headset ännu?

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk

Köpte precis Xbox trådlös kontroll till Xbox/Pc
Kostade 299:-

http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_gamepad_xbox_360_wirel...

299:- + 29 :- i frakt.

Sedan knackade jag in rabbatkod xY8Me4Sb , och då drogs 50 :- av på summan.

Kvar blev endast 278 :- inklusive frakt

Ett riktigt fynd, och ska fungera fint till datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorranHorn:

Tro på ditt sms, som sagts tidigare så ska man inte lita blint på det som står på deras sida. Skulle jag tro på den så har de nu packat mina varor i mer än en dag och då rör det sig bara om ett par filmer och en t-shirt=)

Jaha, tack för det Får man hoppas på att det kommer imorgon då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Bara jag som inte fått mitt sibera headset ännu?

Mina ligger på maxi och väntar:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Mina ligger på maxi och väntar:)

När beställde ni era grejer? jag beställde ett 560ti i måndags och sedan igår håller varorna fortfarande på att packas. Det stod att man skulle få varorna innan jul. Hoppas man får det på fredag, annars är jag bortrest.

Permalänk
Medlem

Detta har aldrig hänt mig förut men jag valde faktura av misstag och vill gärna ändra det till betala med kort.
Hur ska jag gå tillväga?

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av Dannema:

Beställde en digital fotoram den 18/12. Står fortfarande att den packas men man får väl hoppas att de håller vad de lovar på hemsidan: Leverans före jul om man beställer före den 21:e!

Permalänk

wohoo..nu e min på sortering i malmö..hoppas postafan inte slarvar bort mitt grafikkort o moderkort ) så kanske om jag har tur så får jag det imorgon!!

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk

Själv beställde jag prolle samt moderkort i måndags, står fortfarande att det packas och efter kontakt idag med cdon så fick jag svaret att grejerna BÖR komma nästa vecka. USELT! Med tanke det stod 1-3 dagar samt att grejerna var i lager.

Att tillägga: Jag beställde samtidigt chassi, minnen, fläktar från inet. Dom sakerna har jag redan hemma. Det kallar jag Top Service!

Visa signatur

| Intel Core i7 2700K @ 4.6GHZ 1.34V | Corsair H80 Scythe Typhoon 1850rpm P&P |
| Asus Maximus IV Gene-Z |
| Asus GeForce GTX 1070 8gb | Samsung EVO SSD |
| DDR3 Corsair 16gb | PSU 1000w 80+ |
| Antec Six Hundred | Asus VG278H 120hz 3D monitor |

Permalänk
Skrivet av atiradeon:

Köpte precis Xbox trådlös kontroll till Xbox/Pc
Kostade 299:-

http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_gamepad_xbox_360_wirel...

299:- + 29 :- i frakt.

Sedan knackade jag in rabbatkod xY8Me4Sb , och då drogs 50 :- av på summan.

Kvar blev endast 278 :- inklusive frakt

Ett riktigt fynd, och ska fungera fint till datorn.

Tackar, blev en sådan

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk

Efter 7 dagars väntar har CDON fått tummen ur r*ven och packat mitt paket och lämnat det till posten. Har fått KOLLI men på CDON.COM står det att varorna fortfarande packas, dom borde nog fixa ett bättre system

La även en till order, ger dom en till chans och hoppas det blir bättre nu.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Såg att ni har datorpaket i delar.http://cdon.se/hemelektronik/datorpaket_i_delar/ Men kan man klämma in ett MSI Z68A-GD55 (G3) Socket 1155, Z68, ATX B3 i ett antec P180 Mini?.På antec hemsida står det bara MicroATX,Mini-ITX.

Permalänk
Skrivet av MackieMack:

Själv beställde jag prolle samt moderkort i måndags, står fortfarande att det packas och efter kontakt idag med cdon så fick jag svaret att grejerna BÖR komma nästa vecka. USELT! Med tanke det stod 1-3 dagar samt att grejerna var i lager.

Att tillägga: Jag beställde samtidigt chassi, minnen, fläktar från inet. Dom sakerna har jag redan hemma. Det kallar jag Top Service!

Går inte riktigt o jämföra, cdon har haft ett jävla tryck på sitt komponentlager där dem haft tippar uppemot 12000 plock / dag . Vilket inet inte kommer i närheten utav skulle jag tro, man får ha lite överseende!!

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |