Permalänk
Medlem
Skrivet av Arktickiller-:

var det julsymbol på kameran!?

Lade inte märke till någon symbol men 3 dagar att packa en kamera är lite lång tid tycker jag kunde iallafall ha skickat iväg den idag så jag får den på tisdagen men men...

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Aja, hoppas att alla får fram sina paket!

God jul, gott folk!

Permalänk
Medlem

vadå för sent, de garanterar ju leverans och jag beställde 2 dagar innnan deadline då är jag inte sen. Och hur kan de inte vara deras fel om de postar det från malmö kl 18 dagen innan jul...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Förhoppningsvis har jag mitt paket imorgon. Beställde i måndagskväll. Inga tre dagar det inte, Hade gärna sett att de gick ut med information som säger att vi jobbar 24/7 men hinner ändå inte med för att folka ska hålla förtroendet uppe.

Direkt i brevlådan i ett vadderat kuvert. De håller iaf leverns innan jul får väll vara nöjd

Permalänk

Har alla fått sina saker som dem skulle?!

Nej, har fått nästan allt förutom två böcker, då jag tidigare beställt böcker från CDON vet jag dock att just böcker tar några dagar extra även då det inte är jultid.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk

Tråkigt för er alla, ni som inte fått era saker som varit garanterade med JULSYMBOLEN kan pma mig så kan ni få en mailadress till deras kundservicechef..kanske hon kan kompensera på ngt sätt!!

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk
Medlem

Tråkigt för er alla, ni som inte fått era saker som varit garanterade med JULSYMBOLEN kan pma mig så kan ni få en mailadress till deras kundservicechef..kanske hon kan kompensera på ngt sätt!!

Varför inte VDn rent av
Nog måste han vilja veta hur det går till på företaget.

EDIT: Är det någon som kan ge mig en rabattkod till CDON? Tänkte beställa ett spel att ladda ner, då behöver man troligen inte vänta på att få hem något

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Nej lita inte på CDONs sida...i status på min order stod ingenting... blankt...kontaktade CDON...de sa att alla varorna utom den som saknade julklappssymbol skulle skickas...2 timmar senare hämtar jag posten...där ligger ett paket med alla varor...även den som saknar julklappssymbol...inte ens kundtjänsten kunde se att varorna redan blivit skickade...kanonbra system CDON!

CDONs Lager och CDONs support har troligtvis ingen kontakt alls med varandra.

Visa signatur

Bitfenix Phenom M | i5 4670K | 8 GB Corsair 1600 CL9 LP | MSI Z87M m-ATX | Silverstone Strider Gold 750W | MSI 280X | Samsung SSD 840 EVO Basic 120GB | WD Red 3TB | Windows 8.1 | BenQ BL2400

Permalänk
Medlem

Någon som vet om CDON planerar något i mellandags-rean?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Det visade sig att statusen på deras hemsida laggade efter ett dygn eller så. I fredags dök helt plötsligt paketet upp, så allt löste sig. Jag får gå och ställa mig i skamvrån och viska "förlåt CDON" 25 gånger.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av korda:

Det visade sig att statusen på deras hemsida laggade efter ett dygn eller så. I fredags dök helt plötsligt paketet upp, så allt löste sig. Jag får gå och ställa mig i skamvrån och viska "förlåt CDON" 25 gånger.

Dock fortfarande väldigt tråkigt att Edin verkar ha gått upp i rök.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Dock fortfarande väldigt tråkigt att Edin verkar ha gått upp i rök.

Tänkt på att det är jul?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av pecill:

Tänkt på att det är jul?

Jo, jag vet. Men det är längesen Edin skrev något vad jag minns iaf. Han var en klippa.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Besviken är allt jag kan säga. Beställer saker som det står"beställ innan 21 december så levererar vi innan jul". Gissa vilka i*i*t*r som inte levererade innan jul ? Första och sista gången som man handlar på cdon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HiPERnx:

Besviken är allt jag kan säga. Beställer saker som det står"beställ innan 21 december så levererar vi innan jul". Gissa vilka i*i*t*r som inte levererade innan jul ? Första och sista gången som man handlar på cdon.

Jag tycker också det verkar som cdon inte hållet vad dom lovat denna jul...
Och är Edin ledig? för pm:a (över 1 vecka sen) och frågade en sak, men fick aldrig svar! (dock kom varan in i lager och beställd, så det är oväsentligt nu).

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Hur går det till om man köper en telefon med abonnemang från cdon? Tänkte köpa en google nexus s. När och hur tecknar jag abonnemanget? I kundvagnen låg bara telefonen, som kostade olika mycket beroende på vilket abonnemang jag valde...

Permalänk
Medlem

Som några innan frågat vad är rabatt koden för 15% som jag hörde SweC skulle få?

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zadazi:

Som några innan frågat vad är rabatt koden för 15% som jag hörde SweC skulle få?

Skulle det komma en ny? Annars tog den slut 20 dec... Men det skulle vara underbart med en då alla verkar strunta i att ha några vettiga erbjudanden till mellandagsrea

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk

finns det någon ny swecrabatt för december?

Permalänk
Medlem

Har nu väntat i 5 dagar bara på att få svar från supporten. Tre veckor efter att jag beställde mina grejer är allt fortfarande inte fixat. Aldrig mer CDON.

Permalänk
Skrivet av Balper:

Har nu väntat i 5 dagar bara på att få svar från supporten. Tre veckor efter att jag beställde mina grejer är allt fortfarande inte fixat. Aldrig mer CDON.

skriv på prisjakt så ska du se att det blir fart på dem!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Hej, har hört att vi som är medlemmar på sweclockers har en rabatt när vi handlar hos er på cdon.

Hur får man den rabatt kåden?

Permalänk

Hum, visste inte att det fanns i2 från Intel

Permalänk
Medlem
Skrivet av wartech:

skriv på prisjakt så ska du se att det blir fart på dem!

Det är tragiskt att ett företag inte tar sina kunder på allvar fören dem får ett negativt offentligt omdöme..

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--

Permalänk
Inaktiv

Ha ren fråga om deras Sagan om ringen utgåvor för blueray. Finns två, en vanlig och en extended.
Under den "extended" kan man läsa
• De 3 förlängda filmerna på 6 Blu-ray
Innebär detta att man får byta skiva under filmens gång, eller får man med både "vanlig" och "extended" varianterna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Ha ren fråga om deras Sagan om ringen utgåvor för blueray. Finns två, en vanlig och en extended.
Under den "extended" kan man läsa
• De 3 förlängda filmerna på 6 Blu-ray
Innebär detta att man får byta skiva under filmens gång, eller får man med både "vanlig" och "extended" varianterna?

Det vore rätt mycket att förstöra upplevelsen att behöva byta skiva under filmens gång, nog så att extended ligger på egna skivor

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
--

Permalänk
Inaktiv

true men det är inte ofta filmindustrin försöker underlätta för oss som köper filmer.

Permalänk
Skrivet av FireFox:

Det vore rätt mycket att förstöra upplevelsen att behöva byta skiva under filmens gång, nog så att extended ligger på egna skivor

Man får byta.

Visa signatur

I7 8700k, MSI Z390 gaming pro Carbon AC, Corsair 3000Mhz rgb 32GB, Corsair H115i, Samsung EVO 850 500G, Intel 520 SSD 180G, Crucial MX500 500G, Crucial ssd 750G, 2st Samsung 860 1Tb, MSI 1080 G-X. Corsair HX 850M, 2xHD, Bluray brännare. Fractal design r6 tg.

Permalänk
Skrivet av donald1963:

Man får byta.

Det är det mest logisiska eftersom den tredje filmen ligger på cirka 3,5 timmar när den inte är extended. När den e det ligger den väll på 4-4,5 timmar. '

Och vad jag vet så måste man byta även om man inte kollar på extended eftersom den e så jäv*a lång

Permalänk
Medlem

Hej CDON!

När kan ni tänkas få in Asus E45M1-I Deluxe?

Visa signatur

GA-X38-DQ6 | E8400 | 4850 | Intel 320 - 120GB | HX520 | 7GB Corsair XSM2 | P182