mest prisvärda grafikkortet?

Permalänk
Medlem

mest prisvärda grafikkortet?

tycker att nvidia GTX 460 verkar bra o billig ,ati 5770?elr vad tycker ni grabbar? (:

har en 8800gt just nu och det kanske är dags att byta ^^ ,och tänkte att om jag ska byta grafik kort så måste jag ju byta moderkort ,processor och ram ,är inte så bra på datorer xD .hjälp!

Permalänk
Hedersmedlem

Just nu skulle jag säga GTX460 1GB! Det är det nya 8800GT

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

nice ,har bara hört bra ifrån gtx 460 (y) , men vad är det för skillnad mellan gtx460 och gtx465 ? dem kostar ungefär lika mkt (:

Permalänk
Hedersmedlem

Det "mindre" är en bättre lösning då det kräver mindre ström (läs inte lika varm) och är i princip lika snabb som sin "sibling"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kör på 460 1G!

Permalänk
Medlem

okej ,nu blir jag ganska sugen på ett gtx460 ((: ,vilket märke är bäst? (: ,Zotac,evga,gainward,asus,MSI ? har hört att zotac gtx460 verkar ganska "fabriks klockad" ,och ändå kostar den lika mkt som dem andra som inte är det ,idk,hjälp ! (:

Permalänk
Hedersmedlem

Har en kompis som köpte det gainward som finns till nedsatt pris, strax under två papp, och han vart väldigt nöjd iaf, detta kort är dessutom lite kortare 18,9cm jämfört med normalen runt 21cm vilket inte gör det sämre

Visa signatur

Permalänk
Medlem

komplett.se va? (: ,gåre o överklocka kortet bra? (;

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kabbedi1:

komplett.se va? (: ,gåre o överklocka kortet bra? (;

Jepp, sorry glömde skriva Komplett, och ja det kall gå att klocka med tex MSI afterburner tex

Visa signatur