Permalänk
Medlem

Måste bara säga att höjdpunkten av när jag öppnade brevet från djungelapa var när jag läste den personliga hälsningen

Visa signatur

Mainburken: P67A-GD55 - Intel 2500k kyls med Corsair A50 - 2xGigabyte HD 6950 1GB OC - Corsair XMS3 8GB 1333MHz - Corsair GS800 - Corsair R500

"HTPC" ASRock 970 extreme4 - 1090T BE kyls med CM 212+ PnP - Asus HD 6870 DirectCU - Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz - Corsair TX 650 - CM 690

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bompan:

Måste bara säga att höjdpunkten av när jag öppnade brevet från djungelapa var när jag läste den personliga hälsningen

Ja det kan jag faktiskt hålla med om!
Man blir alltid lite sådär småglad när man läser den hälsningen!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Kan säga att jag är toppennöjd med min beställning hos djungelapa!
Och den personliga hälsningen var en trevlig överraskning!

Visa signatur

Server: Core i5 13500 | ASRock B760M Pro RS/D4 | Kingston Fury 64GB DDR4 3200MHz | OS Unraid | 14TB lagring | Cache 2x M.2 NVMe 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej!

Vad för 6-pins & 8pins förlängare menar du?
Jag säljer redan dessa men kanske missförstog din fråga

/Stefan

http://djungelapa.se/category.php?id_category=30, hittar bara dessa?

Permalänk
Medlem

Ah du menar sleevade förlängare, sorry
Jag ska ta hem 4,6,8-pins också inom kort!

Permalänk
Medlem

kommer det komma in nån mer sån här http://djungelapa.se/product.php?id_product=210 :)? vill ha allt så billigt som möjligt

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Fråga till de kunniga: Hur tar man bort USB-kontakten från USB-kablen om man vill sleeva kabeln?

Permalänk
Skrivet av zebra3:

Fråga till de kunniga: Hur tar man bort USB-kontakten från USB-kablen om man vill sleeva kabeln?

http://img689.imageshack.us/img689/98/lololololp.png

Skämt åsido, det undrar jag med!

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebra3:

Fråga till de kunniga: Hur tar man bort USB-kontakten från USB-kablen om man vill sleeva kabeln?

http://img689.imageshack.us/img689/98/lololololp.png

Enda sättet är att kapa av kabeln och sedan löda ihop de efter sleevning, såklart även med heatshrink för isolering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Enda sättet är att kapa av kabeln och sedan löda ihop de efter sleevning, såklart även med heatshrink för isolering.

Alltså: Kapa av någon centimeter innan USB-kontakten tar slut. Sen sleeva, lämna lite plats för krympslang, löda ihop och krympslang på det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebra3:

Alltså: Kapa av någon centimeter innan USB-kontakten tar slut. Sen sleeva, lämna lite plats för krympslang, löda ihop och krympslang på det?

Ja. Alltså isolera varje kabel efteråt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

kommer det komma in nån mer sån här http://djungelapa.se/product.php?id_product=210 :)? vill ha allt så billigt som möjligt

Det brukar finnas några stycken som har lite märken i lacken varje gång jag får ny leverans
Verkar vara massa helgdagar på gång nu så jag hoppas det kommer nya snarast!

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Det brukar finnas några stycken som har lite märken i lacken varje gång jag får ny leverans
Verkar vara massa helgdagar på gång nu så jag hoppas det kommer nya snarast!

Stefan, tror du mitt paket kommer imorgon?
Har du något kollinummer eller dylikt?
Vill nämligen sätta igång och sneeva snabbast möjligen

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av limited_edition:

Stefan, tror du mitt paket kommer imorgon?
Har du något kollinummer eller dylikt?
Vill nämligen sätta igång och sneeva snabbast möjligen

Jadå det tror jag nog att det gör
Tyvärr skickas inte varorna med kolli-id förutom postförskott.

Permalänk
Medlem

extremt fenomenal support,
har haft lite frågor och fått svar direkt, vi löste allt utan minsta problem när jag beställde fel,

(förövrigt hamnar felbeställningarnakanske kanske i bilen, nu har den sleevade kablar redan från början, Mercedes sysslade med det där redan 1970, men nu sleevar jag eventuellt den el jag själv kopplat )

Stefan förtjänar all cred för det här!

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

Har problem när jag är ute på djungelapa jag kan bara ha en produkt i kundvagnen..
Någon som upplever samma problem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jachxz:

Har problem när jag är ute på djungelapa jag kan bara ha en produkt i kundvagnen..
Någon som upplever samma problem?

Inget jag hört talas om tidigare i alla fall, men testa gärna att tömma din cache

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Inget jag hört talas om tidigare i alla fall, men testa gärna att tömma din cache

Har gjort det men det funkar fortfarande inte:(
Får testa med en annan dator.

Permalänk
Medlem

har bara en snabb fråga: Ändras beställningsstatusen på min beställning när beställningen är skickad? Så man på ett ungefär vet när man kan förvänta sig ett brev i lådan? Eller blir det en glad nyhet när beställningen en dag dyker upp i brevlådan?

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk
Medlem
Skrivet av seigmenn:

har bara en snabb fråga: Ändras beställningsstatusen på min beställning när beställningen är skickad? Så man på ett ungefär vet när man kan förvänta sig ett brev i lådan? Eller blir det en glad nyhet när beställningen en dag dyker upp i brevlådan?

Vet att du fått svar via mail men statusen uppdateras inte per automatik så ibland kan jag glömma ändra statusen till "skickad"

Vissa kanske även märkt att jag inte alltid skickar inom 24 timmar, detta är pga mitt andra jobb som gör att jag inte alltid hinner skicka varorna samma dag.
Oftast brukar jag kunna skicka skicka dagen därpå ifall jag inte hinner med

/Stefan

Permalänk
Medlem

Jag har ett helt pack med förlängare som jag vill bli av med :), röd/svarta

Skrivet av zebra3:

Fråga till de kunniga: Hur tar man bort USB-kontakten från USB-kablen om man vill sleeva kabeln?

http://img689.imageshack.us/img689/98/lololololp.png

då kan ta bort det med en skalpell, skär lite i taget bara

Permalänk
Medlem

Fractal Design Newton R2 1000W, 80 PLUS sleevat av mig åt en kund, använde mig såklart av Fabricsleevet!

Glöm inte att gilla Facebookgruppen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Halloj!

Kommer du möjligtvis få in någon lila paracord sleeve?
Eller skulle man kunna lägga en special beställning direkt på det?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Halloj!

Kommer du möjligtvis få in någon lila paracord sleeve?
Eller skulle man kunna lägga en special beställning direkt på det?

Det finns lila paracord här:

http://www.knivbutik.se/paracord-fallskarmslina/207-paracord-...

Permalänk
Medlem

Okej grymt, tack för tipset
Men detta är alltså samma? Det kommer passa vanliga pci-ex sladdar och 24-atx etc etc??

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Okej grymt, tack för tipset
Men detta är alltså samma? Det kommer passa vanliga pci-ex sladdar och 24-atx etc etc??

Ja, det är samma paracord som säljs på Djungelapa.

Permalänk
Medlem

Hej Stefan,
Har du tagit bort kablaget med powerknapp och leds? Jag lyckas iaf inte hitta den.

Tack för en grym butik och support

Permalänk
Medlem
Skrivet av 89nilmar:

Hej Stefan,
Har du tagit bort kablaget med powerknapp och leds? Jag lyckas iaf inte hitta den.

Tack för en grym butik och support

Har inte dessa hemma för tillfället, men ska försöka få tag på dem igen
Tack ska du ha!

/Stefan

Permalänk
Medlem

Tjenare Stefan!

Kommer du eventuellt att få in liten orange sleeve? Inte världens vanligaste färg kanske, men det hade sett awesome ut i burken min.

Permalänk
Medlem

Jag söker såna här:

Vet du när du kommer att få in såna?

Vet att jag just mailade samma fråga, tänkte att jag skriver här om någon annan undrade också