Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

När man så här på kvällskvisten får för sig att kolla upp lite sleeve så verkar sidan ligga nere?

Han e på semester till mitten på Februari

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Han e på semester till mitten på Februari

Skickades från m.sweclockers.com

Upptäckte det när jag surfade in idag att det stog den 10 Februari inte Januari, det är inge bra att läsa när man är på tok för trött.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Öppnar någon dag senare, flybolaget bestämde sig för att ta bort just min flight :/
Ha det bra sålänge allihop!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Öppnar någon dag senare, flybolaget bestämde sig för att ta bort just min flight :/
Ha det bra sålänge allihop!

Någon dag efter 10e februari?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Yep!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av AlbertMwugabi:

Upptäckte det när jag surfade in idag att det stog den 10 Februari inte Januari, det är inge bra att läsa när man är på tok för trött.

Hahah jag gjorde precis samma sak!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Öppnar någon dag senare, flybolaget bestämde sig för att ta bort just min flight :/
Ha det bra sålänge allihop!

Skickades från m.sweclockers.com

Livet är hårt, men du får spendera en tid extra utomlands!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Livet är hårt, men du får spendera en tid extra utomlands!

Jo det är klart, synd att man inte mår något vidare här, kändes som jag spydde ner halva flygplatsen igår

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Jo det är klart, synd att man inte mår något vidare här, kändes som jag spydde ner halva flygplatsen igår

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe Förhoppningsvis är det inget farligt, utan det är bara "hemsjukan"

Permalänk

Lite OT, men vilka trevliga bilder du tar!
Samma kamera använder vi också

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

Jag ser i alla fall fram emot butiken! Är relativ ny med kablar men har bestämt mig att prova på!

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Längtar också tills du är tillbaka, vill handla

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Någon update?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Hehe Förhoppningsvis är det inget farligt, utan det är bara "hemsjukan"

Nej det gick över rätt snabbt

Skrivet av FaniSkogen:

Lite OT, men vilka trevliga bilder du tar!
Samma kamera använder vi också

Tack så mycket! Slänger kanske upp lite bilder från senaste resan när jag kollat igenom dom

Skrivet av Taft:

Jag ser i alla fall fram emot butiken! Är relativ ny med kablar men har bestämt mig att prova på!

Kör på du

Skrivet av Xcym:

Längtar också tills du är tillbaka, vill handla

Roligt att ni uppskattar det jag gör, det stärker!

Skrivet av Stealthbomb:

Någon update?

Hemma igen och något utvilad så drar jag igång butiken igen!

Permalänk
Medlem

Vill bara passa på att skriva att jag även börjar ett heltidsarbete på måndag. Detta kommer innebära längre leveranstider, så några fått-paketet-dagen-efter upplevelser lär tyvärr bli mer sällsynta.
Detta är inget jag kan påverka eftersom jag inte kan ta med packbord och varor till mitt andra jobb som ligger på annan ort

Hoppas ni förstår och har överseende med detta
Mitt "vanliga arbete" är under kontorstid så det blir till att arbeta med djungelapa på eftermiddagarna och kvällarna, puh.

Permalänk
Medlem

Har du möjlighet att börja sälja skruvar liknande de som finns hos MDPC-X? Alltså svarta insexskruvar i M3/M4/UNC 6-32? Det finns vad jag kan se inga ställen där man kan beställa dessa som privatperson förutom då hos MDPC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Nej det gick över rätt snabbt

Skönt att höra

Skönt att sidan är uppe igen!

edit

Welcome Home!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Har du möjlighet att börja sälja skruvar liknande de som finns hos MDPC-X? Alltså svarta insexskruvar i M3/M4/UNC 6-32? Det finns vad jag kan se inga ställen där man kan beställa dessa som privatperson förutom då hos MDPC.

Hmm minns att jag kollat upp detta tidigare men inte hittat till ett vettigt pris.
Ska snoka igen och se om jag hittar något

Skrivet av LarssoN:

Skönt att höra

Skönt att sidan är uppe igen!

edit

Welcome Home!

Tack

Permalänk
Medlem

Kul att Djungelapa är uppe igen!
Du har en massa olika fläktfilter och galler i lager. Har du möjlighet att kolla om du kan få tag på 180mm också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Har du möjlighet att börja sälja skruvar liknande de som finns hos MDPC-X? Alltså svarta insexskruvar i M3/M4/UNC 6-32? Det finns vad jag kan se inga ställen där man kan beställa dessa som privatperson förutom då hos MDPC.

Skrivet av SteFFoo:

Hmm minns att jag kollat upp detta tidigare men inte hittat till ett vettigt pris.
Ska snoka igen och se om jag hittar något

Hur gick det, har du hittat några?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirNicky:

Kul att Djungelapa är uppe igen!
Du har en massa olika fläktfilter och galler i lager. Har du möjlighet att kolla om du kan få tag på 180mm också?

Vad jag kan hitta just nu så kan jag ev fixa hem 180mm galler
Ska leta lite mer då jag fått många önskemål om större storlekar.

Skrivet av Marcusk:

Hur gick det, har du hittat några?

Tyvärr har jag inte hunnit kolla upp detta ännu, ska se efter under helgen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Liten update, hittade en leverantör så beställde lite skruvar. Fick svar senare att dom annulerat min order då dom tycker det är för krångligt att fixa med export etc.
Så jag får söka vidare.

Har även hittat en leverantör som gör färdiga sleevade samt crimpta kablar (både och till och med) så det kanske blir att jag tar hem detta lite senare.
Det betyder att du kan dra bort kablarna från ditt modulära nätagg och plugga in den färdigsleevade kabeln. Då slipper du använda förlängare också
Tror standardlängden var 60cm på färdigsleevad kabel.
Dom har även smällt dit en svart krympslang i varje ände som ska vara exakt position på varje.
Mer info kommer senare!

Permalänk

finns det någon möjlighet att komma hem till dig och handla eller ngt sånt för att slippa frakten?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sannapulsen:

finns det någon möjlighet att komma hem till dig och handla eller ngt sånt för att slippa frakten?

Tyvärr! Säljer bara via internet

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Tyvärr! Säljer bara via internet

Okej, hur lång tid brukar det ta innan man får sina saker man beställde?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sannapulsen:

Okej, hur lång tid brukar det ta innan man får sina saker man beställde?

Tyvärr kan jag inte skicka varor samma dag som ordern längre, beror på att jag sitter på ett annat jobb 8-17 så de flesta ordar skickas dagen efter om jag hunnit packa den på kvällen innan. Säg 2-3 dagar för att vara på den säkra sidan

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Tyvärr kan jag inte skicka varor samma dag som ordern längre, beror på att jag sitter på ett annat jobb 8-17 så de flesta ordar skickas dagen efter om jag hunnit packa den på kvällen innan. Säg 2-3 dagar för att vara på den säkra sidan

okej, jag har tänkt att sleeva mina typhoon fläktar och undrar om jag kan dra alla tre kablar genom en smal sleeve sladd?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sannapulsen:

okej, jag har tänkt att sleeva mina typhoon fläktar och undrar om jag kan dra alla tre kablar genom en smal sleeve sladd?

Så länge det bara är tre är det inga problem.

Permalänk
Medlem

Japp ska inte vara några problem.
Men du får ta loss kontakten

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Vad jag kan hitta just nu så kan jag ev fixa hem 180mm galler
Ska leta lite mer då jag fått många önskemål om större storlekar.

Tyvärr har jag inte hunnit kolla upp detta ännu, ska se efter under helgen

Skickades från m.sweclockers.com

Har du bestämt dig i frågan om galler och filter i storleken 180mm och uppåt?