Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Toivo83:
Det är nog individuellt vad man föredrar. Jag tycker bättre om tändare

visst är det så,själv så fick jag aldrig riktigt jämn värme och ibland blev det att man brände det vita om man kom för nära osv osv.
med pistolen, svep 2ggr rakt över så är det lika krympt på alla ställen

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackiin:

Jag har nyss fått hem dessa så jag vet inte exakt hur bra dom filtrerar damm.
Men hålen är ganska små så att större partiklar fastnar bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Jag har nyss fått hem dessa så jag vet inte exakt hur bra dom filtrerar damm.
Men hålen är ganska små så att större partiklar fastnar bra

okej när kommer 120mm fläktfilterna in i lager igen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackiin:

okej när kommer 120mm fläktfilterna in i lager igen?

Om cirka två veckor beräknar jag att nya anländer, de sålde slut på direkten så måste hinna ikapp lite

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att jag är SJUKT nöjd med Djungelapa!
Jag beställde ifrån dom i torsdag, fick varan idag(måndag).
Var dock fel sleeve jag fått, så jag skickade iväg ett mail och efter ca 20 min fick man svar att dom skickar den sleeven jag beställde från första början+ att jag fick behålla den dom skickat fel.

DET kallar jag service!

Ett jättestort tack!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

När får ni in 6/8/24 pin verktyget ?

Blir en storbeställning då !

Måste tillägga att sidan är helt grym, lättanvänd handlade här senast. Snabb leverans och han har det mesta ! Blir att föredra denna till sina polare !

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Måste bara säga att jag är SJUKT nöjd med Djungelapa!
Jag beställde ifrån dom i torsdag, fick varan idag(måndag).
Var dock fel sleeve jag fått, så jag skickade iväg ett mail och efter ca 20 min fick man svar att dom skickar den sleeven jag beställde från första början+ att jag fick behålla den dom skickat fel.

DET kallar jag service!

Ett jättestort tack!

Kul att du är nöjd
Ibland kan det bli lite galet när jag packar (säkerligen flera här på swec som upplevt) men alla är väldigt tillmötesgående och det uppskattar jag.
Sedan tycker jag det är väldigt trevligt med så hög andel återkommande kunder, kanoners!

Skrivet av Cubebenq:

När får ni in 6/8/24 pin verktyget ?

Blir en storbeställning då !

Måste tillägga att sidan är helt grym, lättanvänd handlade här senast. Snabb leverans och han har det mesta ! Blir att föredra denna till sina polare !

Det kommer troligtvis en ny laddning verktyg imorgon om speditören skickar varorna från Arlanda ikväll, brukar komma fram dagen efter isåfall
Även paracord för dom som vill testa att sleeva detta.

Tack så mycket! Jag håller faktiskt på och bygger om hemsidan för att enklare kunna ta emot internationella köpare + en del andra funktioner.
Just nu sitter folk med google translate och det är ju inte den bästa lösningen kanske
Men jag lovar att den nya också kommer vara lika enkel och lättanvänd!

/Stefan

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Även paracord för dom som vill testa att sleeva detta.

Tack så mycket! Jag håller faktiskt på och bygger om hemsidan för att enklare kunna ta emot internationella köpare + en del andra funktioner.
Just nu sitter folk med google translate och det är ju inte den bästa lösningen kanske
Men jag lovar att den nya också kommer vara lika enkel och lättanvänd!

/Stefan

Jag har påmint dem på facebook att paracorden är påväg :), ska bli kul o se vad svenska folket säger...har redan en kille som ska beställa från dig stefan så fort det kommer då han vart väldigt intresseread utav hur mitt nätagg blev med paracorden ;)...

angående en internationel sida GJ!, har fått massa klagomål om att dem måste använda google translate men vafan skadar ju inte att vänta lite till
Lycka till med makeovern utav sidan

Permalänk
Inaktiv

Hej DA! Grym sida undrar följande:

Kommer Grön fabric-sleeve?
Kommer det komma samlingssleeve (större som går runt alla småkablar, te.x. 24-pins kabeln)?
Slutligen, kommer det komma 140mm gummikant till fläktar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136857:

Hej DA! Grym sida undrar följande:

1. Kommer Grön fabric-sleeve?
2. Kommer det komma samlingssleeve (större som går runt alla småkablar, te.x. 24-pins kabeln)?
3. Slutligen, kommer det komma 140mm gummikant till fläktar?

Tjo!

1. Jag planerar att ta hem olivgrön fabric-sleeve, men det kommer nog bli senare denna månaden eller nästa.

2. Har idag två större storlekar (6mm & 8mm) i svart än den vanliga stora sata-sleeven, dessa finns ej upplagda i butiken idag men ska försöka fixa detta imorgon när jag tagit plåtat dessa!

3. Yes, jag tar hem 140mm gummiramar så fort jag kan. Tack för tipset

/Stefan

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SteFFoo:

Tjo!

1. Jag planerar att ta hem olivgrön fabric-sleeve, men det kommer nog bli senare denna månaden eller nästa.

2. Har idag två större storlekar (6mm & 8mm) i svart än den vanliga stora sata-sleeven, dessa finns ej upplagda i butiken idag men ska försöka fixa detta imorgon när jag tagit plåtat dessa!

3. Yes, jag tar hem 140mm gummiramar så fort jag kan. Tack för tipset

/Stefan

Soft, då ska jag shoppa loss lite snart då

Vil personligen säga att jag mer är intresserad av lime-gröna sleeves än olivgröna, skulle gå bra ihop med de gröna stripsen!

Angående fråga 2. så menade jag mer 10/20/30mm samlingssleve.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136857:

Soft, då ska jag shoppa loss lite snart då

Vil personligen säga att jag mer är intresserad av lime-gröna sleeves än olivgröna, skulle gå bra ihop med de gröna stripsen!

Angående fråga 2. så menade jag mer 10/20/30mm samlingssleve.

Joo tyvärr hade dom inte limegrön
Så pass stora har jag tyvärr inte hemma, men kan ta hem ett lass så småningom.
Men då blir det mestadels svart eftersom dom andra färgerna kan vara lite svåra att få tag på i den storleken.
10mm är sata-sleeven

Permalänk
Medlem

Nice med Paracord sleeve!
Fråga dock
"Paracord har en kärna av 7 stycken trådar, dessa drar du enkelt bort så att du kan trä igenom kabeln" ??

En kärna av 7st trådar? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Nice med Paracord sleeve!
Fråga dock
"Paracord har en kärna av 7 stycken trådar, dessa drar du enkelt bort så att du kan trä igenom kabeln" ??

En kärna av 7st trådar? ^^

Jaa eller man kan väl kalla det en kärna bestående av 7st trådar?
Alltså inga vattenmelonkärnor eller så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Jaa eller man kan väl kalla det en kärna bestående av 7st trådar?
Alltså inga vattenmelonkärnor eller så.

Ingen aning vetefan om jag är för trött eller om jag är trög och inte fattar en kärna bestående av 7st trådar ^^

Ohh, jag som trodde det (det var ett skämt .... )

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Ingen aning vetefan om jag är för trött eller om jag är trög och inte fattar en kärna bestående av 7st trådar ^^

Ohh, jag som trodde det (det var ett skämt .... )

Hehe nej jag vet inte heller, det var det bästa jag kunde få fram

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Ingen aning vetefan om jag är för trött eller om jag är trög och inte fattar en kärna bestående av 7st trådar ^^

Ohh, jag som trodde det (det var ett skämt .... )

du kan ju se det på mitt projekt :), jag har använt mig utav paracord ;), btw kommer en paracordsleeving guide snart

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hehe nej jag vet inte heller, det var det bästa jag kunde få fram

Haha Okej

Skrivet av KsKz_91:

du kan ju se det på mitt projekt :), jag har använt mig utav paracord ;), btw kommer en paracordsleeving guide snart

Jo, jag vet att du använder paracord, men det ser likadant som vanlig sleeve. Kommer guiden efter ditt projekt eller under?
så kan jag besluta om det är värt att sleeva om ett väldigt bra sleevat nätaggregat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Haha Okej

Jo, jag vet att du använder paracord, men det ser likadant som vanlig sleeve. Kommer guiden efter ditt projekt eller under?
så kan jag besluta om det är värt att sleeva om ett väldigt bra sleevat nätaggregat

Skickades från m.sweclockers.com

just nu har jag jobb men jag ska föröka att göra det så snabbt som möjligt

Permalänk
Medlem

Kommer du ta in te.x. 6 pins och 8/4/4 pins förlängare?
mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fille88:

Kommer du ta in te.x. 6 pins och 8/4/4 pins förlängare?
mvh

Hej!

Vad för 6-pins & 8pins förlängare menar du?
Jag säljer redan dessa men kanske missförstog din fråga

/Stefan

Permalänk
Inaktiv

Tjena igen SteFFoo, tänkte handla lite idag men 24pins verktyget var inte i lager, e.t.a.?

Mvh
Maedas

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136857:

Tjena igen SteFFoo, tänkte handla lite idag men 24pins verktyget var inte i lager, e.t.a.?

Mvh
Maedas

Hej du!

Nya är på väg, gissar på nästa vecka!
La ut lite verktyg i fyndkorgen, dessa har lite dålig lackering bara

/Stefan

Permalänk

Fan, hemsidan ser ju riktigt nice ut ;)! Ska nog beställa något därifrån när jag har lite mer kunskap om sleeve osv.

Permalänk
Inaktiv

SteFFoo, vill ju säga att du är kung på kundbemötande! Snabb på svar och alltid trevlig ett nöje att få handla av dig!

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Tjo!

1. Jag planerar att ta hem olivgrön fabric-sleeve, men det kommer nog bli senare denna månaden eller nästa.

2. Har idag två större storlekar (6mm & 8mm) i svart än den vanliga stora sata-sleeven, dessa finns ej upplagda i butiken idag men ska försöka fixa detta imorgon när jag tagit plåtat dessa!

3. Yes, jag tar hem 140mm gummiramar så fort jag kan. Tack för tipset

/Stefan

När du får hem 140 mm gummiramar så har du en beställning på två stycken direkt av mig, hittar du dessutom 200 mm så är du kung

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem

Vill bara skriva och tacka för den snabba leveransen av fläktfiltren!
Uppskattas verkligen!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legitjunkie:

Fan, hemsidan ser ju riktigt nice ut ;)! Ska nog beställa något därifrån när jag har lite mer kunskap om sleeve osv.

Tack så mycket
Bara att fråga här eller maila ifall du undrar över något!

Skrivet av anon136857:

SteFFoo, vill ju säga att du är kung på kundbemötande! Snabb på svar och alltid trevlig ett nöje att få handla av dig!

Trevligt att du uppskattar det Jag har just nu ett extra arbete med lite konstiga tider, så ibland kan det dröja innan jag svarar och skickar ordern etc.
Beror på dag och tid jag får beställningen. Men jag försöker väga upp det i vänlighet för det finns det alltid gott om

Skrivet av limited_edition:

När du får hem 140 mm gummiramar så har du en beställning på två stycken direkt av mig, hittar du dessutom 200 mm så är du kung

Dessa har jag sniffat upp så dom är på ett flyg just nu, troligtvis dyker dom upp nästa vecka.
Tyvärr har jag inte lyckats få tag i 200mm, antagligen är den fläktstorleken lite ovanligare i dagsläget :/

Skrivet av THEBADGUY:

Vill bara skriva och tacka för den snabba leveransen av fläktfiltren!
Uppskattas verkligen!

Tack ska du ha, välkommen åter!

Permalänk
Medlem

Tack för veckans leverans stefan Du får hålla utkik i galleriet efter det kommande bygget. Kan utlova dubbla 6990, i7-2600k, 16 g ram vattenkylning med 4 radiatorer och dubbla laing d5 pumpar i serie. 5 skärmar (varav en 7" i chassi-sidan) och allt i monterat i ett silverstone ft03 chassi, samt självklart sleeve från djungelapa!