Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Oooh stort jävla grattis :D!!

Lycka till som fan nu!

Tack! Är najs, kändes som det var nästa steg när man nu bott ihop i 1.5 år och flyttat till en ny lägenhet tillsammans och byggt upp ett hem tillsammans

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Derox:

Tack! Är najs, kändes som det var nästa steg när man nu bott ihop i 1.5 år och flyttat till en ny lägenhet tillsammans och byggt upp ett hem tillsammans

Måste kännas jävligt bra det här alltså

Permalänk
Skrivet av Derox:

Förlovat mig med tjejan min nu :).

Grattis

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Natten var intressant och samtidigt chockerande, hon ringde över mig till hennes kompis för att "se på film" men när det nu är hos en kompis så blir det väl film antog jag, tji..eller nej två tjejer fick jag

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Måste kännas jävligt bra det här alltså

Ja, är mysigt, även om det inte är SÅ stor skillnad bara för man har en ring

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tack.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC

Permalänk
Medlem

Bara en fråga br jag skicka ett sms tillen tjej som jag skrev ett par smsm med efter att vi träffats och se hur det gick med hennes tenta? "Anledningen" till att jag tog hennes nummer var att jag fick stryk i ett mini biljardspel och skulle spa henne på riktig biljard nån gång. Skrev lite och det sista hon skrev var att hon skuloe lugga hela helgen och det var snart 1.5 vecka sedan. Lika bra att fråga nu hur det gick med tentan och tvinga henne att spela ett biljard spel mot mig?:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Förlovat mig med tjejan min nu :).

grattis!

Skrivet av P-NILZ:

Natten var intressant och samtidigt chockerande, hon ringde över mig till hennes kompis för att "se på film" men när det nu är hos en kompis så blir det väl film antog jag, tji..eller nej två tjejer fick jag

sedär ja, "film"-grejen igen ja..

Skrivet av jonazz:

Bara en fråga br jag skicka ett sms tillen tjej som jag skrev ett par smsm med efter att vi träffats och se hur det gick med hennes tenta? "Anledningen" till att jag tog hennes nummer var att jag fick stryk i ett mini biljardspel och skulle spa henne på riktig biljard nån gång. Skrev lite och det sista hon skrev var att hon skuloe lugga hela helgen och det var snart 1.5 vecka sedan. Lika bra att fråga nu hur det gick med tentan och tvinga henne att spela ett biljard spel mot mig?:P

Fråga henne hur det gick med tentan, får du svar så kan du "ska vi fira med en runda biljard" alt. "aja då kanske du kan ha tur med biljard och slå mig i stället?"

Skrivet av ReQuaker:

Ah, får ta och tänka på det då ... Om man ens vet vart man står, menar, oftast vet de ju inte ens själva vad/hur de vill. Tänkte att det skulle vara en idé om man bara vill lära känna varann och snacka lite soft medan (den ointressanta?) filmen rullar på "i bakgrunden", om inget annat kanske det blir mindre stelt och pinsam tystnad. ^^'

Kanske inte är det bästa, eller första, men för en blyg herre som mig lät det avslappnat.. Allting ska vara så onödigt svårt och komplicerat jämt... Jag är rent ut sagt urusel på att tolka huruvida en tjej gillar mig eller ej, tills de såklart öppet säger det, men även då är det svårt att förstå. Självförtroendet ligger väl någonstans på havsbotten förmodar jag. ^^'

Antar att det lär vara en hel del fram och tillbaka just nu om hon skulle flytta hit i augusti? Inte för att det behöver vara det, men det var så jag tolkade det iaf. Rätt stort steg oavsett. ^^

Störtbra med film i bakgrunden, gör öppningen lättare, man kan glida sakta, sakta mot varandra, ge varandra tid att visa "nä, jag vill inte"-stoppsignaler, om båda flyttar närmre osv... Sen är det bra bakgrundsgrej om det väl händer något, oftast

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Hade en tjej här igår, vi var båda lite berusade...Blev lite heavypeting, och hon är mer intresserad än jag är just nu, hur lägger man upp de på ett fint sätt.
Vill liksom ta de ruggigt lånsammare än henne, fan vad sängen och alkohol är bra på att fucka upp saker

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Hm.. tänkte kanske gå på krogen i sommar (för första gången), hur går det till när man letar efter tjejer på krogen..?
Jag vet ingenting hur man ska gå tillväga..
Sätter man sig bara ensam och dricker lite och sen spanar man efter nån ensam tjej (eller en grupp tjejer?) och ifall man hittar en sån tjej så går man fram til henne och snackar lite? (förhoppningsvis är man så packad att man ens vågar gå fram till henne och säga nåt) är i nyktert tillstånd extremt blyg.
Tänk om man är så packad att man går fram till en tjej och börjar direkt säga hur söt hon är etc etc och så dyker hennes kille upp och han blir arg och så blir man helt sönderslagen och så vaknar man upp på sjukhuset? Hah..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Hm.. tänkte kanske gå på krogen i sommar (för första gången), hur går det till när man letar efter tjejer på krogen..?
Jag vet ingenting hur man ska gå tillväga..
Sätter man sig bara ensam och dricker lite och sen spanar man efter nån ensam tjej (eller en grupp tjejer?) och ifall man hittar en sån tjej så går man fram til henne och snackar lite? (förhoppningsvis är man så packad att man ens vågar gå fram till henne och säga nåt) är i nyktert tillstånd extremt blyg.
Tänk om man är så packad att man går fram till en tjej och börjar direkt säga hur söt hon är etc etc och så dyker hennes kille upp och han blir arg och så blir man helt sönderslagen och så vaknar man upp på sjukhuset? Hah..

Nu har jag aldrig raggat på en tjej på krogen för att jag inte tycker det är en trevlig plats att träffa någon alls på, vare sig det är en vän eller något mer romantiskt :p. Och nu för tiden är man ju upptagen så då vill man inte ragga alls.

Men förr innan jag träffade tjejen och man faktiskt inte stod med henne när man var ute så såg man ju de som var intresserade, stod och tittade på än eller stod och vinkade eller vinkade över än. Så jag skulle börja med en av dessa tjejer om jag var du. Prata med en av dem som visar intresse för dig och vinkar över dig eller så.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Derox:

Nu har jag aldrig raggat på en tjej på krogen för att jag inte tycker det är en trevlig plats att träffa någon alls på, vare sig det är en vän eller något mer romantiskt :p. Och nu för tiden är man ju upptagen så då vill man inte ragga alls.

Men förr innan jag träffade tjejen och man faktiskt inte stod med henne när man var ute så såg man ju de som var intresserade, stod och tittade på än eller stod och vinkade eller vinkade över än. Så jag skulle börja med en av dessa tjejer om jag var du. Prata med en av dem som visar intresse för dig och vinkar över dig eller så.

Inte en chans, jag är alldeles för blyg.
Det är antingen nätet eller aspackad som gäller om jag överhuvudtaget ska våga snacka med tjejer ^^

Krogen är bättre än ingenting..

Permalänk
Medlem

Det är antingen nätet eller aspackad som gäller om jag överhuvudtaget ska våga snacka med tjejer ^^

Krogen är bättre än ingenting..

Jag menade tjejer på krogen som vinkade åt än :).

Kan dock säga att jag var oskuld och aldrig haft ett förhållande innan jag började högskolan och träffade min tjej som jag nu några år senare förlovat mig med. Inte för att det varit brist på erbjudanden av båda sorterna, men jag hade inte träffat den rätte och jag har aldrig varit intresserad av att ta ett ONS. Tycker själv allt för få killar erkänner detta och säger hellre att "tjejer gillar mig inte" än att erkänna att de inte är intresserade av att bara ha sex med någon tjej.

Kan dock säga att det är enkelt att träffa folk överlag när man börjar på högskolan, man "hänger" med alla och så.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Derox:

Jag menade tjejer på krogen som vinkade åt än :).

Kan dock säga att jag var oskuld och aldrig haft ett förhållande innan jag började högskolan och träffade min tjej som jag nu några år senare förlovat mig med. Inte för att det varit brist på erbjudanden av båda sorterna, men jag hade inte träffat den rätte och jag har aldrig varit intresserad av att ta ett ONS. Tycker själv allt för få killar erkänner detta och säger hellre att "tjejer gillar mig inte" än att erkänna att de inte är intresserade av att bara ha sex med någon tjej.

Kan dock säga att det är enkelt att träffa folk överlag när man börjar på högskolan, man "hänger" med alla och så.

Aha k, tjejer som vinkar åt en på krogen..
Wow det låter nästan för bra för att vara sant ^^

Fast ingen tjej lär ju nånsin vinka till mig. Men det är kanske värt ett försök.

Men sen har jag inte ens en aning om vilken krog jag ska gå på..
Är det bara en vanlig krog man ska gå på, man ska bara se till att det inte är en vanlig pizzeria som säljer lite mer alkohol än andra pizzerior? Haha ^^
Är det inte mest äldre kvinnor som går på krogen.. skulle se konstigt ut med en ung tjej på krogen som är bland alla gamla 40+ män.
Eller vad vet jag, har inte varit på krogen, men det lilla jag har sett..

Permalänk
Medlem

Aha k, tjejer som vinkar åt en på krogen..
Wow det låter nästan för bra för att vara sant ^^

Fast ingen tjej lär ju nånsin vinka till mig. Men det är kanske värt ett försök.

Men sen har jag inte ens en aning om vilken krog jag ska gå på..
Är det bara en vanlig krog man ska gå på, man ska bara se till att det inte är en vanlig pizzeria som säljer lite mer alkohol än andra pizzerior? Haha ^^
Är det inte mest äldre kvinnor som går på krogen.. skulle se konstigt ut med en ung tjej på krogen som är bland alla gamla 40+ män.
Eller vad vet jag, har inte varit på krogen, men det lilla jag har sett..

Med krog menar man väll idag oftast en nattklubb. Och dessa finns ju för alla ålderstyper :).

Nyckeln med att verka intressant (från båda könen och både som vän och "romantisk vän") är att bjuda på sig själv även om du inte är packad. Man behöver inte se ut som en underklädesmodell för att vara intressant för tjejer. Vad jag märkt av alla tjejkompisar och deras prat om killar verkar det som om tjejer gillar killar som vågar göra bort sig.

Nu går jag dock uteslutande på krogen med tjejen, och även det blir sällan.

Visa signatur

Permalänk

Nattklubb.. isåfall måste man åka till Stockholm..

Permalänk
Medlem

Nattklubb.. isåfall måste man åka till Stockholm..

Du verkar inte vara typen som letar efter groggluder så jag föreslår att du ser dig om efter en tjej någon annanstans än på krogen Men jag kan ju ha missuppfattat och visst det finns ett par guldkorn på krogen men de är inte direkt så att de finns i överflöd.

BTW så är medelåldern på de flesta klubbar bra mycket lägre än 40+...

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Sådär tänker jag jämt men faktum är att du kommer träffa en tjej som blir helt upp över öronen till sig av just dig, det hände mig för knappt 2 veckor sen, eller ja hon vill ha mitt kött men det är ju en bra början.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Pinkspear:

Du verkar inte vara typen som letar efter groggluder så jag föreslår att du ser dig om efter en tjej någon annanstans än på krogen Men jag kan ju ha missuppfattat och visst det finns ett par guldkorn på krogen men de är inte direkt så att de finns i överflöd.

BTW så är medelåldern på de flesta klubbar bra mycket lägre än 40+...

Ja men problemet är att det inte finns nåt annat sätt..
Antingen krogen eller nätet är det som gäller för mig, eftersom jag är så blyg, och nätet funkar inte, har redan testat.

Skrivet av P-NILZ:

Sådär tänker jag jämt men faktum är att du kommer träffa en tjej som blir helt upp över öronen till sig av just dig, det hände mig för knappt 2 veckor sen, eller ja hon vill ha mitt kött men det är ju en bra början.

Alltså är du vältränad och ser ut som en supermodell ^^ alternativt så har du turen att vara född söt/snygg (i tjejers ögon)
Isåfall finns nog inte ens den chansen för mig. Eller ja.. en del tjejer har sagt att jag är söt.. men jag vet inte.

Permalänk
Medlem

Nej verkligen inte, så här snygg och slirig var jag den kvällen då jag träffade henne.

Notera gulnade tänder av snus, schimpans-öron och tillbakadragen nacke som får mig att se ut att ha en begynnande dubbelhaka

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja men problemet är att det inte finns nåt annat sätt..
Antingen krogen eller nätet är det som gäller för mig, eftersom jag är så blyg, och nätet funkar inte, har redan testat.

Alltså är du vältränad och ser ut som en supermodell ^^ alternativt så har du turen att vara född söt/snygg (i tjejers ögon)
Isåfall finns nog inte ens den chansen för mig. Eller ja.. en del tjejer har sagt att jag är söt.. men jag vet inte.

Alltså att inte vissa killar lär sig... Utseende spelar inte så stor roll så länge man vårdar sin kropp! (alltså inte äter sig sjukt överviktig eller är smutsig)

Självförtroende är sexigt! Om du uppför dig som att du vore väldigt självsäker (på ett bra sätt då, inte ett överlägset sätt) så kommer du uppfattas som sexig av ganska många tjejer.
Osäker = avtändande

Jag menar, hur sexigt är det inte med en tjej som vet vad hon vill och som visar det? Tjejer tycker samma om killar!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Nej verkligen inte, så här snygg och slirig var jag den kvällen då jag träffade henne.

*BILD*

Notera gulnade tänder av snus, schimpans-öron och tillbakadragen nacke som får mig att se ut att ha en begynnande dubbelhaka

Hehe, kanske just det som hon gillar hos dig ^^

Skrivet av Pinkspear:

Alltså att inte vissa killar lär sig... Utseende spelar inte så stor roll så länge man vårdar sin kropp! (alltså inte äter sig sjukt överviktig eller är smutsig)

Självförtroende är sexigt! Om du uppför dig som att du vore väldigt självsäker (på ett bra sätt då, inte ett överlägset sätt) så kommer du uppfattas som sexig av ganska många tjejer.
Osäker = avtändande

Jag menar, hur sexigt är det inte med en tjej som vet vad hon vill och som visar det? Tjejer tycker samma om killar!

Ja alltså är det kört för min del.
Jag kan inte ens fejka vara självsäker.
btw, jag gillar inte självsäkra tjejer, allafall inte för självsäkra.. de kan vara självsäkra men då måste de vara snälla och ödmjuka, eller nåt sånt.

Aja kanske borde glömma hela grejen, det är inte så farligt att vara singel hela sitt liv egentligen, det är bara det att man blir lite frustrerad ibland.

Permalänk
Medlem

Som det sades tidigare.. du låter inte direkt som den typen som letar billiga bruder på krogen. Hur är det med polare/hemmafester? Själv så tycker jag krogen är otroligt överskattad, det är mycket skönare att gå på små fester imo.

Däremot så bör du ju besöka krogen minst en gång iaf, det är ju en liten utmaning om man inte gillar den situationen, vilket det låter som att du inte gör.

Permalänk

Polare/hemmafester kan man också glömma.
Äsch det är nog bäst att inte ens försöka, bara slöseri med tid.
Jag är så osocial, osäler på mig själv etc etc. att det är snudd på social fobi, så illa är det.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Babianen:

Som det sades tidigare.. du låter inte direkt som den typen som letar billiga bruder på krogen. Hur är det med polare/hemmafester? Själv så tycker jag krogen är otroligt överskattad, det är mycket skönare att gå på små fester imo.

Däremot så bör du ju besöka krogen minst en gång iaf, det är ju en liten utmaning om man inte gillar den situationen, vilket det låter som att du inte gör.

Verkar som att du citerade mig ?

Nej, jag springer inte på krogen och hemmafester är heller inte min grej
Visst har man kompisar, dock är man inte med dem så ofta..

Nej, finner inte det roliga i att knata till krogen, men visst kan man gå ut att ta sig en öl/sup med polare nångångm, bara att det inte händer när man inte har ett jobb hehe.. Lite lat på den sidan men letar då och då :/..

Nåväl 59 dar kvar tills tjejen kommer hit.. blir (som hon skulle sagt) skitbra och gjort tummen upp

Bra som i engelskans "bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Verkar som att du citerade mig ?

Haha, får be om ursäkt om det blev en råkopiering, scrollade bara senaste inläggen väldigt snabbt.

@Blackbird.

Något intresse (utöver att sitta vid datorn? ) som du sysslar med på fritiden? Att hitta en kurs/grupp som sysslar med detta kan ju vara bra isf. Själv så hittade jag min tjej en stekhet sommardag på golfbanan och då var jag själv jävligt blyg. När man träffar någon man tycker om så släpper det.. tro mig. Har varit tillsammans med henne i över 5 år nu.

Permalänk
Medlem

Ja alltså är det kört för min del.
Jag kan inte ens fejka vara självsäker.
btw, jag gillar inte självsäkra tjejer, allafall inte för självsäkra.. de kan vara självsäkra men då måste de vara snälla och ödmjuka, eller nåt sånt.

Aja kanske borde glömma hela grejen, det är inte så farligt att vara singel hela sitt liv egentligen, det är bara det att man blir lite frustrerad ibland.

Eller så slutar du mesa dig och ser till att ge dig ut i verkligheten? Fan jag var sjukt blyg och så när jag var i början av tonåren. Var överviktig osv, gäller bara att bestämma sig, jag bestämde mig för att gå ner i vikt och skita i vad andra tycker om mig. Jag bestämde mig för att jag skall se till att vara bättre nästan alla jag möter i livet, det ger en sporre både för självförtroende och driftigheten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Hade en tjej här igår, vi var båda lite berusade...Blev lite heavypeting, och hon är mer intresserad än jag är just nu, hur lägger man upp de på ett fint sätt.
Vill liksom ta de ruggigt lånsammare än henne, fan vad sängen och alkohol är bra på att fucka upp saker

När får jag träffa henne? Jag anar det värsta.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Polare/hemmafester kan man också glömma.
Äsch det är nog bäst att inte ens försöka, bara slöseri med tid.
Jag är så osocial, osäler på mig själv etc etc. att det är snudd på social fobi, så illa är det.

Om du bor i södertälje så kan du ju åka in till Stockholm, vi kanske kan dra ihop ett SweC gäng?

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tycker jag!

Enn swec-träff i sthlm vore skitkul:)

Permalänk

Haha, är du jag eller?
Skämt åsido, så känner jag igen mig själv i vad jag citerar

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar