Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om
tja!
har tappas all min kunskap gällande datorer på senare år och står nu här lite som ett fån:)
men nu tänkte införskaffa mig nån trevlig laptop gärna max 7000:-
har nära till inet och tänkte om en Acer Aspire 5738ZG va nått å ha.
har lite svårt att förlita mig på säljare som jobbar på siba elgiganten osv.
men om nån här har ett bra tips.
ska lira en del på den men då blir det nog mest q3 å cs. men om man nu blir sugen på starcraft2 , diablo 3 eller nån ny rolig shooter så ska den klara det hyfsat.
sen nån billig facebook dator till tjejen med
Mvh Jonas
Har själv tittat på denna, föregångaren ska ha fått väldigt bra omdömen vill jag minnas : Asus UL30VT-QX030V - Inet.se
Det är ju inte världens kraftpaket precis, men den känns som en mycket bra kompromiss mellan prestanda och storlek o batteritid. Den ska i praktiken faktiskt gå att köra i 10h i strömsparläge och utan att köra för tunga applikationer, samt att den är mycket tunn och välbyggd. Hemligheten ligger i en diskret grafikkrets, som kan aktiveras istället för den vanliga lilla Intel grafikkretsen, så drar den igång ett GeForce 210 istället när det behövs, vilket ska klara lite spelande på mediuminställningar. Samt att CPU:n klockar ner sig i 1.2ghz för att spara ström, och klockar upp sig i 1.8ghz när man ska göra något mer krävande.
Sweclockers har själva testat den, så kan ju få lite mer detaljer från dom:
YouTube - SweClockers testar Asus UL30VT-QX030V
Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.