Permalänk

acer timelineX 3820tg

är acer timelineX 3820TG den mest prisvärdaste 13.3 laptopen vid 8-9000kr ? finns det andra i samma klass ?

såg ett par bilder att den har en liten stöd som lyfter upp laptopen en liten bit, för bättre ergonomi och bättre ventilering ? har den modellen det ? eller såg jag fel modell ?

som denna?:YouTube - Acer Aspire Timeline 3820 laptop

tror att det är rätt modell då det är en timelineX ?

och så angående laptop materialet. kommer det att bli sånna svarta fläckar kring tagentbordet ? där man lägger handen. Brukar bli en mörk fläck vid mycket användning (svett fläck ?:P)

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=oopeteroo=-:

är acer timelineX 3820TG den mest prisvärdaste 13.3 laptopen vid 8-9000kr ? finns det andra i samma klass ?

såg ett par bilder att den har en liten stöd som lyfter upp laptopen en liten bit, för bättre ergonomi och bättre ventilering ? har den modellen det ? eller såg jag fel modell ?

som denna?:YouTube - Acer Aspire Timeline 3820 laptop

tror att det är rätt modell då det är en timelineX ?

och så angående laptop materialet. kommer det att bli sånna svarta fläckar kring tagentbordet ? där man lägger handen. Brukar bli en mörk fläck vid mycket användning (svett fläck ?:P)

Det stöd du har sett är en del av batteriet... 9 cells batteriet närmare bestämt. 6 cells batteriet har inte det där "stödet".

Jag tycker att datorn har schyssta komponenter för det priset och har inte sett någon som är bättre direkt. Däremot är skärmen, enligt mig, ganska kass och då tänker jag främst på betraktningsvinkeln som är i princip urkass ;>. Jag tycker att du ska kolla på det själv i affär. Kolla på skärmen från olika vinklar så förstår du vad jag talar om.

Visa signatur

Eeeeep